Kun edes harva se päivä voi elää möllötellä omissa ympyröissään...sitä meinaa; mikäs tässä.
Mutkun maailma tönii, ihmiset eivät kässää, ettei tuo kelpaa heidän näköpiiriinsä.
Minkäs sitä erinäisistä syistä yhteiskunnasta syrjäytynyt olosuhteilleen voi.
Vaikka sinuu potkitaan henkisesti munille, et mene ja vedä lärvejä/perseitä olalle.
Se vaatii vahvaa kanttia ja stoalaista filosofiaa yrittää luovia jotenkin taas selville vesille.
Katkeruus lymyää pinnan alla
lutkera kade
3
648
Vastaukset
- Marcus Aurelius
Rooman keisari kirjoitti: Jos pystyt muuttumaan mielipiteiltäsi täysin, ihmiset pitävät
sinua enemmän jumalana kuin ihmisenä.
Tämän mukaan itse aiheutamme omat ongelmamme. - kalevi M
Televisiosta tulee ohjelma nimeltä TV7. Se näkyy netissäkin Maxinetti nimellä.
Sitten radiosta Radio Dei, Pirkanmaalla jaksoluku 97.2 Mhz, Muualla eri kohtia asumispaikasta riippuen.
Kuuntele sitä-katsele. Ohjelmia laidasta laitaan.- Radio Dei
Nostaa allergisia näppylöitä iholle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911294Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33682
- 60679
- 50665
- 52657