aattelin ostaa jaguaarin
eli tykkäisin xj mallista vuosimallista 1995 eteenpäin
asun ruosinpuolella ja hinnatkin on kohdallaan
paljon valinnanvaraa 5000e- 10000e luokassakin
voisko joku kertoo mitä eroja niillä on kun on 3.2 ja kaikkee v8 mallia , eli mikä katsis ostaa , sekä varuste tasoja sport , sovegrein ym.....
kuvissa sovergeinissa näyttäs ainakin olevan ikkunalistoissa kromia, mitä muuta eroja löytyy.
jos joku joka tietäs tärkeimmät moottori ja varustetaso erot.
sitten myös löytyy samoista hintaluokista myös daimler mallia, siinä oon huomannut että takapenkillä on puinen drinkki pöytä , onko muuta eroa.
ostetaanko jaggeen varusteita raksi ruutuun tilaamaalla kuin bemuun ja mersuun, vai kutan cadillakissä että kaikki mahollinen löytyy jo heti kättelyssä.
jaguaarin laittoko edessä
ex-cadillac
1
753
Vastaukset
- X300
Mene kissakulmaan, www.kissakulma.jagclub.net ja sieltä löydät tietäjiä ja muutenkin asiasta kiinnostuneita.
XJ-mallit vuodesta -95 eteenpäin ovat joko 6 tai 12-sylinterisiä. Vuodesta -98 eteenpäin tulivat V8-koneet. Itse pidän enemmän näistä 6-sylinterisistä, joskin oma Daimler on Double Six. Todella muhkea niin käynniltään kuin janoltaan. Kissakulmassa sitten tietoa onkin enemmän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1971545Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231288- 521052
- 72975
- 58883
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52883- 105865
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 42834
- 82820