Ens talven kisakalenteri

Kävin silmäilemässä ens talven kisojen ajankohtia tuolta hiihtoliiton sivuilta ja huomasin, että aikamoista haipakkaa tulee olemaan tammikuussa. Ensinnäkin on maakuntaviesti 6.1. sitten on 9.-11.1. SM yleinen Jämijärvi ja vielä 17.–18.1. SM-nuoret Rokua. Saapi sitä taas istua autossa ja matkustella varmaan pari tuhatta kilometriä.

Niin ja 27. – 29..3. on SM yleinen Kontiolahti.
Kyllä menee yhellä jos toisella nuo ylesten sarjojen SM-kisat perseelleen, kun toiset on Jämillä tammikuussa ja Kontiolahella maalis-huhtikuun vaiheilla. Epäilen vahvasti ettei Jämille saada silloin kuin korkeintaan joku 2,5 km:n rata. Ja Kontiolahella hiihetään varmaan loskassa.

7

821

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hiihtäjä tyttö

Sm hiihtojen ajankohdat on täysin väärät. Olen itse etelä-suomesta (30km helsinkiin) ja halu olisi kova noihin tammikuun sm-kisoihin, mutta vähän into lopahtaa kun täällä ei varmaan ole päässyt metriäkään sitä ennen hiihtämään. pakko pakata sukset pussiin ja lähteä lappiin jos meinaa noihin kisoihin mennessä keretä vähän hiihtämäänkin.

• Se kun on niin että muiden kisojen ajankohdat määrää näiden kotimaisten mestaruuskisojen sijoittumisen kalenteriin, kuten aina. On maailman cup, aikuisten mm-kisat ja nuorten mm-kisat, piirinmestaruuskisat ja maakuntaviestit.

• tulossa lunta..

Hei nuoret! Nyt vain positiivisia ajatuksia kehiin, keskittykää laadukkaaseen harjoitteluun ja pysykää terveinä niin kyllä se suksi sitten ajallaan kulkee.
        Lumi tulee sitten aikanaan, jos tulee.
        Varasuunnitelma on hyvä tehdä, että pystytte keskittyyn rahallisin mielin harjoitteluun.
        Turhaa energianhukkaa tressata moisia asioita joihin ei pystytä itse vaikuttamaan.

Rullasuksiin vain hitaimmat rullat niin rullaharjoittelu vastaa lähes täysin lumella hiihtoa.
        Tulosta syntyy kun jaksatte tehdä ahkerasti ja positiivisella mielellä töitä, sitäkautta pystytte sitten aikanaan hyviin suorituksiin.
        Tsemppiä vaan kaikille!

• maapallo on pyöreä
        tulossa lunta.. kirjoitti:

Hei nuoret! Nyt vain positiivisia ajatuksia kehiin, keskittykää laadukkaaseen harjoitteluun ja pysykää terveinä niin kyllä se suksi sitten ajallaan kulkee.
        Varasuunnitelma on hyvä tehdä, että pystytte keskittyyn rahallisin mielin harjoitteluun.
        Turhaa energianhukkaa tressata moisia asioita joihin ei pystytä itse vaikuttamaan.

Rullasuksiin vain hitaimmat rullat niin rullaharjoittelu vastaa lähes täysin lumella hiihtoa.
        Tulosta syntyy kun jaksatte tehdä ahkerasti ja positiivisella mielellä töitä, sitäkautta pystytte sitten aikanaan hyviin suorituksiin.
        Tsemppiä vaan kaikille!

vähän,mutta viisasti.

• tulossa lunta.. kirjoitti:

Tsemppiä vaan kaikille!

rullasukseilut näiltä sulilta. En oo käyny rullilla ainakaan kuukauteen, en sitten Ramsaun. Näillä keleillä ei saa rullilla kun sauvat poikki eikä siihen tosiaankaan tarvittais mitään tihkaampia rullia. Se olis näillä leveyksillä ja keleillä tarpeeksi vaikeata jo muutenkin.

• Hessu Hopo

Juuri silloin kun toiset valittavat kelejä ja maanisesti metsästävät lunta, on iskun paikka.

Huolellista perustreeniä tekemällä ja välttämällä juuri älyttömästä reissaamisesta johtuvat haitat pärjää parhaiten.

Jos se maakuntaviesti haittaa, jätä väliin.

• jts-1

tossa oon samaa mieltä että kaikenlaiset turhat reissaamiset vain on rasite..jos KESÄLLÄ on harjotellu hyvin niin ei tarvii tai pitää lähteä pitkien matkojen taakse..huiput on sitte aivan toinen juttu..ja täällä ei niitä paljon kuulu!
        ja keleistä ei pidä suuremmin valittaa koska aina löytyy jokin "korvaava" reeni..omalla kohalla lepo on tärkein kunnon kohottaja..oma keho kannattaa opetella tuntemaan..se on puoli voittoa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      72
      3103
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      60
      2814
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2385
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2208
    5. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      60
      2033
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      2016
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1606
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1567
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1410
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      35
      1398
    Aihe