Tänään 12- viikkoinen pentumme löysi taas "ihanaa" pureskeltavaa pihalta. Pentu kaivoi kolosta kuollutta myyrää, rottaa, hiirtä tai mitä lie. Vähän ehti maiskutellakin.Tarviiko nyt olla huolissaan että kaveri saa jonkun taudin? Ensimmäinen rokotus laitettiin viime perjantaina, ja matokuuri viikkoa ennen sitä.
Pentu ja raato
3
226
Vastaukset
- mitään hätää
Tuskin saa mitään tautia. Meillä vanhin koira, nyt 11v, pentuna söi tosi pilaantunutta hiiren raatoa eikä sille siitä mitään vaivoja tullut.
- on tunnetusti
lapamatoa.Ei vara venettä kaada.Anna kuuri mikä tehoaa myös lapamatoihin.Ja halvemmaksi tulee kun haet kuurin ell,kuin apteekista.
- lapamato tosiaan
Lapamato tarvitsee väli-isännäksen kalan ja on kovin epätodennäköistä, että lapamato olisi jyrsijän loinen. http://fi.wikipedia.org/wiki/Lapamato
Kovin epätodennäköistä on, että olisi jonkun muunkaan madon saanut. Pentu kuitenkin madotetaan ennen 16-viikon rokotusta, eli se madotus riittää oikein hyvin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496415Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6552709Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831229- 841155
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.851144Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä601098Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2811083- 891080
- 70971
- 228864