Eilen illalla söin leipää ja aivastin, joku leivän kappale meni nenään/poskionteloon (suun kautta. Ja ei tule niistämällä enkä ylety tökkämään sitä millään suun kautta. hyvin vaikea hengittää nenän kautta ja kauhea "kutiaminen". Onko kotikonsteja vai pitääkö mennä lääkäriin?
ruokaa nenässä/poskiontelossa?
3
7441
Vastaukset
- sinulla
on sellainen nenähuuhtelukannu, "sarvikannu", mitä myydään apteekeissa, niin sen avulla keittosuolaliuoksella huuhtelemalla saattaisit saada leipäpalan lähtemään.
- tätitäti
on, että jos sulla on kotona urheilujuomapullo, sellanen muovinen, niin siihen 1L kädenlämpöistä vettä ja 1rkl ruokasuolaa, anna liueta ja truuttaa toisesta sieraimesta vettä ja kallista päätä niin toisesta vesi valuu ulos.
Lopuksi kallistele päätä sivulle, alaspäin ja niistä, tulee varmasti ulos. Jos ei niin toista homma ja mene sitten lääkäriin tai ehkä hoitajakin sen voi poistaa.
Toivottavasti auttoi !- Anonyymi
Eikö tuohon jo huku???? Itse en uskaltaisi tehdä noin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723033
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322295- 792168
- 951976
- 361793
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301360Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329