Kirppuja Medenasta

Trogirin vieressä Segetìssä

Yövyttiin 2 viikkoa yhdessä Medena-hotellialueella olevissa lomamökissä, alakerrassa.
Meillä oli kaksio, yläkerrassa oli kolmio suuremmalle perheelle. Asuimme lähellä rantaa, joten oli hieno näköala.Kolmantena päivänä huomasin, että toinen käsivarsi oli täynnä puremia, jotka kutisivat. Lääkitsin niitä desinfiointiaineella. Minulla oli ollut pitkähihainen pyjama päällä. Kolmantena yönä tuli sitten suurempia otuksia, koska jäljet oli n.1 cm ja tulehdus kesti pari viikkoa.Yritimme poistaa ötököitä Milbiolla.-Nälkäisiä kissoja pyöri kaiken aikaa ympärillä, kun söimme aamiaista ulkona.Pari niistä onnistui menemään asuntoomme.Koska helvetissä lomien tarjoajat ottavat vastuun kulkukissoista ja koirista??? Ei ole lomalaisena mukava katsella kituvia eläimiä.
Medena on treenauspaikkana hyvä, kun saa kulkea kuin vuoristorataa ylös-alas-ylös 600 m., ennenkuin pääsee tielle. Hotellin shuttlet eivät toimi, bussit kulkee milloin sattuu ja taxi on perhanan kallista:4 km-15 Eur, 30 km-45-50 Eur ilman kuittia.Ruoka on hyvää Kroatiassa, lukuunottamatta LEUT-nimistä ravintolaa Splitìssä.
Jos haluaa tehdä itse, on esim.Konzumíssa hyvä valikoima Trogirissa vastapäätä toria. Hyvät leivät, croissantit, sämpylät saa sieltä tai torilta.Ihania vanhoja (keskiaikaisia) rakennuksia on nähtävissä Trogirissa, Splitin vanhassa kaupungissa, Primostenissa.Kokonaisuutena on Kroatia upea historiallinen elämys.

3

874

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • restaurantista

Ei pidä sekoittaa netistä löytyvään Leut-restauranttiin, joka näyttää olevan kokonaan erilainen kuin se Leut, joka sijaitsee Splitissä mereltä päin katsoen vasemmalla puolella vanhan kaupungin rannalla olevaa aukiota. Siinä ravintolassa isketään lautaselle ranskalaiset joka ruokaan, ei salaattia ja tonnikalapihvi oli vanhaa haikalaa, maku hirveä. Hai on kyllä hyvää, tuoreena ja hyvin valmistettuna.

• on eikä

kirppuja.

• olla, kun on nyt

kotonakin jotain sängyssä. Onkohan niitä ennen vanhaan käytettyjä savupommeja vielä olemassa, joilla niitä lutikoita yritettiin tappaa 50- luvulla. Olin silloin pieni lapsi ja muistan hämärästi, että jotain tavaroita kannettiin ulos, myrkytettiin asunto ja sitten tavarat taas sisään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      197
      1535
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      123
      1288
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      52
      1042
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      72
      965
    5. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      52
      873
    6. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      58
      873
    7. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      105
      855
    8. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      840
    9. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      82
      820
    10. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      42