Mies muuttaa kerrostalon korkeimpaan kerrokseen. Talossa on hissi ja portaat. Miehellä on sohva joka ei mahdu hissiin eikä portaita pitkin voi viedä. Miksi?
Sohva
10
3693
Vastaukset
- asuu
talon KORKEIMMASSA kerroksessa, ei ylimmässä. Korkein kerros sijaitsee maan tasalla.
- jkjl
Talo on normaali kerrostalo ja korkein=ylin.
- pieni hissi
Sohva on niin iso ettei se mahdu hissiin tai portaikkoon.
- jkjl
on normaali kolmen ihmisen istuttava.
- ehkä...
onko mies yksin tekemäs muuttoa? jos on ni saa olla aikamoinen voimamies et sen yksin veis...toinen vaihtoehto tietty olis vaik porrasremontti
- täntakia
kun hissiin ei mahdu ja portaat on Paloportaat!!
- ghdhh
tähän mennessä. olet todella lähellä ystäväiseni.
- DeputyGod
Arvaus 1:
Mitäpä jos mies asuu kerrostalon alimmassa kerroksessa joka nyt vain sattuu olemaan kerrostalon KORKEIN kerros ja joka vielä sattuu olemaan katutasossa?
Arvaus 2:
Sohva ei sovi hissiin koska se on liian iso sinne ja sitä ei saa vietyä portaitakaan pitkin koska se on joko liian pitkä tahi liian leveä niihin mahtuakseen.
(tiedän, tämä vastaus on saivartelua kysymyksen sanamuodosta, mutta se on varmasti oikea vastaus :P ) - pinacolada-n
eivät jatku ylimpään kerrokseen asti (lue korkeimpaan)
- jyhjfht
Talossa on kierreportaat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873217
- 622937
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322445- 802283
- 742189
- 952026
- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201603Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j341518Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301440