mikä määrä olisi sopiva ruokamäärä kahdelle nelivarpaalle(ikä n.1v)päivässä? ihan vaan haluttaisiin kokemuksia ruokinnasta?
ruokinta?
2
371
Vastaukset
- Ukko-konna
Mulla on parikymppinen herra-Ukko. Minä olen antanut ruokaa sen verran kuin maha vetää. En ole asiantuntijoilta kysellyt, mutta en usko että meidän konna ainakaan ylensyö. Jonain päivänä syö paljon ja monta lajia, jonain päivänä vaan vähän näykkii. Kun syö entiset loppuun niin laitan pikku hipun lisää, jos ei kelpaa niin sitten en lisäile. Näin on pärjätty 12 vuotta yhdessä.
- turtle WAX
http://www.konnamaa.com/
tuolta menuuta ja hoito ohjeita
mä annan kerran päivässä lehden pari vitamiinilisää, nyt täytyyki antaa taas ruokaa, nyt oon harventanu ruokailua kun koitetaan saada Rodi talvi unille...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901201Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70800
- 48794
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53740- 60649
- 33642
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48642- 52607
- 50595