Paten

Rengas_

Taas talvi lähestyy ja talvirenkaat tulevat ajankohtaisiksi. Pieni varoituksen sana kyseisestä liikkeestä. Soittokierros osoitti, että patella renkaat ylihintaisia. Asiakaspalvelu todella törkeää nauretaan ja vittuillaan asiakkaalle puhelimessa.Eikä ole ihan ekakerta kun törmää kyseiseen asiaan. Ihmettelen vaan, että miten tuommoisella palvelulla pysyy firmapystyssä?

47

8479

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vittuiltii??

Vaikee muute ottaa kantaa, kerro ny vähä, et mitä ne sano puhelimes.

• propagandalta

olisiko kilpailevan kumisuutarin juttuu?

• AluvannneJanne

taitaa olla ko firman suurin puute. Minun uusiin aluvanteisiin oli joku perkeleen järjen jättiläinen hakannut peltivanteen painoja ja saanut vanteen paskaksi. Siitä ei tietenkään sanottu että näin kävi. Alkoi äkkiä täristämään ja menin vianorille ja siellä asentaja sanoi että vanteista puutttuu palasia ettei ihme jos alkoi tärisemään. Että sellainen Paten rengas se on. Ja tämä on tosi.

• tajusit
        AluvannneJanne kirjoitti:

taitaa olla ko firman suurin puute. Minun uusiin aluvanteisiin oli joku perkeleen järjen jättiläinen hakannut peltivanteen painoja ja saanut vanteen paskaksi. Siitä ei tietenkään sanottu että näin kävi. Alkoi äkkiä täristämään ja menin vianorille ja siellä asentaja sanoi että vanteista puutttuu palasia ettei ihme jos alkoi tärisemään. Että sellainen Paten rengas se on. Ja tämä on tosi.

pyytää korvauksia?

• se oli

Se Irvinin laulu.....joka meni suurinpiirtein että, ei ole mulle kauhalla annettu.....jne jne jne

• AluvannneJanne
        tajusit kirjoitti:

pyytää korvauksia?

korvaukset vaadittiin ja Paten ensivittuilun jälkeen vittuiltiin me porukalla siellä toimistossa ja korvaukset tuli. Ilman itkua. Nykyisin menen kyllä oikeaan rengaskauppaan jos asiaa tulee.

• kauhalla annettu, niin...
        se oli kirjoitti:

Se Irvinin laulu.....joka meni suurinpiirtein että, ei ole mulle kauhalla annettu.....jne jne jne

kannattaako sitä täällä mainostaa?

• ja palvelu

on huumorilla höystettyä kauppaa. Toki kaikki eivät näköjään tajua, että myyntimies voi heittää sellaista hurttia huumoria. Ei pidä olla noin nirppanokkainen ja tosikko.
      Kyselin Hiaseen talvikummeja nastoilla ja alle laitettuna Continentaalit 350 € ei paha tarjous mielestäni.Työt heti odottaessa ja vitsiä siinä ohessa. Kannattaa tarkistaa oma huumoritasonsa ennen kuin kirjoittelee mustamaalaavia tekstejä tänne, eihän nyt sentään hautajaisissa olla kun renkaita ostellaan. Tai jos jos jättää ostamatta ne kunnon talvikummit voi hyvinkin päätyä hautajaisiin, ja ihan päähenkilöksi.

• kirjoittaa

Tuskin kukaan jättää ostamasta talvikumeja. vaan vaihtaa liikettä eihän paten rengas ole aino liike porissa, luojan kiitos. Soitin piruuttani hintatiedusteluja,koska asia alkoi kiinnostaa ja talvikumit täytyisi hankkia. Patella Continettaalin kitkat 490€ Eurajoella sama kumi 440€ palokunnantiellä porissa Misukat 330€. Vanha sanonta kyllä pyytää saa mutta tyhmä se on kuka maksaa...

• vuosien aikana

kolme sarjaa rengasta tuosta liikeestä eikä moitteesn sijaa. Viimeksi ostin -06 syksyllä talvirenkaat ja olivat ainakin silloin kaupungin halvimmasta päästä (goodyearit) mitä tein vertailuja.

• normaalia

että porilaisissa firmoissa vittuillaan tai sit ollaan sen näkösii että ei muka huomattas asiakkaita. joskus oon kyllä miettinyt että miten hitossa jotkut firmat pysyy pystyssä moisella asenteella. eikä siinä huumorilla ole mitään siaa, sillä porilaisilla vaan ei ole huumorintajua, heidän huumorinsa on sitä että morkataan ja naureskellaan muille, niinko näillä sisäsiittosilla tyypeillä olis siihe varaa. eikä mikään muutu jollei sitä palvelua osata vaatia. en nyt puhu juuri kyseisestä firmasta vaan ihan yleisesti.

• tässää

moooiii....

• penaali-ali

Soittelin 1/2 vuotta sitten puljuun ja kyselin aluvanteisiin liittyen asioita niin Pate siellä puhu pelkkää paskaa ja huuteli "pate haastaa, pate haastaa"
      Haastakoon se mursu kätees mun puolesta. Joka paikasta saa parempaa ja halvempaa

• vihainen asiakas

Ostin patelta hankookit ja ja menin niitä kaverille esittämään toiseen rengas firmaan missä kaveri oli töissä niin ei mun auton alla ollukkaa hankookit vaan jotku ihme Rapitit mitä ei löytyny etes suomesta myytävänä :D niin tekeeköhän ne ryssä työntekiät ite ne renkaat siellä paten takavarastossa :D

• takas..

vie takas

• Renkula_

Buahaha, hauskoja viestejä. Patella tuntuu todella olevan suht hurtti huumori.

Itsellä yhdet kaupat vasta tehtynä, ne menivät ok kaikin puolin.

• Ei Patelta moooi

Vähän vanha ketju, mutta vastataan nyt silti... ja EN ole
      Pari vuotta sitten tuli ajettua rengas johonkin terävään pikatiellä niin että koko rengas repesi. Renkaat olivat parivuotta vanhat eikä kyseistä mallia enää joka liikkeestä löytynyt. Soittokierros osui ensin Paten renkaaseen, jossa on tullut monet rengaskaupat tehtyä. "...löytyisikö teiltä Continental Winter...." "...Mua ei ********** kiinnosta renkaiden merkki tai malli, vaan minkä kokoset sä tarvit...".

Melkosta asiakaspalvelua, jos asiakas kysyy rengasta merkillä ja mallilla niin luulisi myyjän tajuavan sen verran että asiakas haluaa tai tarvitsee juuri kyseisen mallista rengasta.

Euromasterilta kyseinen rengas sitten löytyi ilman vituilua. Hinnasta en sitten tiedä, mutta jos oli kalliimpi niin sillon se taisi sisältää v-lisän, jolloin asiakkaalle ei enää tarvitse v*ttuilla.

• Ei Patelta moooi

*ja EN ole rangasalan ammattilainen* jäi vähän lause kesken.

• rahaton onassis

Olen ostanut kolmena vuotena jo Patelata kummit. Hyvää on kaupankäynti ja hinnat kohillaan, sopii tälläselle tyhjätaskullekin...

• CandyC

Pate on paras! Minä naisena olen aina voinut luottaa Paten Renkaaseen!
        Pate on hyvä jätkä ja rehellinen... Homma on pelannut moitteettomasti oli uusien renkaitten osto tai vanhojen vaihto. Olen saanut parasta palvelua Paten Renkaassa ja uskokaa pois, että olen käyttänyt useampaa rengasliikettä yritykseni autoihin. Pate rules! :)

• candyc lol

cancyc:n yrityksen autot taitavat olla niitä joita ei enää heräämisen jälkeen näe, paitsi ehkä uudestaan nukahtaessa?

• Elä uso huijaust

Paten rengas ( lue Paskiaisen kinnas ) liikkeellä myynnissä huonolaatuisia renkaita, jotka kuluvat jo yhden vuoden ajossa vaihtokuntoon. Niitä halpavalmistajien roskamerkkisiä donitseja myydään höynäytetyille asiakkaille mukamas halavalla ja tietenkin sikakatteella. Vesiliirto ja talviominaisuudet onkin oikea kysymysmerkki? Hengellään ei kannata leikkiä, kun auto on vain renkaiden varassa tiessä neljän kämmenen kokoisella alueella. Kun auto lähtee tekemään hologaustit, niin ei ehdi pahassa tilanteessa muuta muistelemaan kuin paten vittuilun ja naaman, sekä säästämäsi muutaman hikisen euron hinnan renkaiden hinnassa rakkaitesi sijasta. Kannattaa siis varmaan ostaa, kun muutaman kympin lisähinnalla saa toisista liikkeistä laadukkaat merkkirenkaat.

• Eiköhän taida omasta ajostas olla kii tuo renkaiden kuluminen😂👍🏼

• 22qw3

Olen viime vuorina hakenut renkaat TH kumista kankaanpäästä. On hyvä palvelu..takuut toimii ja edulliset hinnat.
      Kerran eksyin paten renkaaseen, mutta en enää.

• joopajoo6

Vanha ketju mutta jatketaan.. CandyC rehellinen?minun mielestä ei. soitin patelle ja kysyin mitä maksaa renkaiden vaihto vanteille ja pate sitten ilmoitti että 25€. no menin paikan päälle ja renkaiden vaihdosta veloitettiinkin 50€ ja syyksi tähän ilmoitti että renkaat eivät olleet meiltä. Haistatin pitkät ja se koommin en ole liikkeessä asioinut enkä myöskään sitä kenellekkään suositellut.

• Ei saa

Ei saa ostaa Patelta. Ei anna mitään takuuta renkailleen. Myy vaan, mutta ei välitä takuista.

• laki kaikille sama

Kuluttajansuojalaki antaa takuun mille tahansa ostetulle tuotteelle.Jos on vikaa,tuotteen voi palauttaa.

• Jaatsa

Kerran kävin patella kysymässä jenkkin renkaita ei sanonut merkkiä.Suuttui kun kysyin.Haista paska liike

• PateOnAsiaÄijä

Kilpailijat täällä mustamaalaavat toisiaan. Itse olen aina saanut Patelta ja pojalta moitteetonta palvelua.

Toisin kuin viereisiltä kankoopääläisiltä.

• Roadhog

Keväällä kun vaihdettiin pariin läheisten autoon kesäkumeja pihassa, niin molemmissa sai talvirenkaiden pultit avata jatkovarren kanssa. Kokoajan kylmä rinki persiin ympärillä, että pultit menee poikki. Molemmissa talvirenkaat (aluvanteilla) oli asennettu Patella paikalleen. Hakattu mutterimopolla aivan johonkin muuhun momenttiin kuin 90-120 Nm. Järjenköyhää touhua.

• MinkäLiikkeenOmistat

Joku yksi ja sama kilpailija täällä on Patea haukkunut jo vuosia. Kyllä ne pultit kaikissa liikkeissä laitetaan mielummin liian tiukkaan kuin liian löysälle. Siitä vasta itku tulisi jos pultit kesken ajon löystyisivät.

• MinkäLiikkeenOmistat kirjoitti:

Joku yksi ja sama kilpailija täällä on Patea haukkunut jo vuosia. Kyllä ne pultit kaikissa liikkeissä laitetaan mielummin liian tiukkaan kuin liian löysälle. Siitä vasta itku tulisi jos pultit kesken ajon löystyisivät.

Paskat ihmiset saa paskaa palvelua

• tyfytd

Kokemusta on että kyseisessä liikkeessä eräänlaista kettuilua harjoitetaan. Asiakaspalvelu ei kyllä ihan parasta A-ryhmää ole. Siinä ja siinä viitsiikö toista kertaa mennä. Hintatasosta en osaa sanoa mitää. Mielestäni suht edullisesti sain.

• NouPate

Kävin kanssa kerran kyseisessä puljussa ja ei tosiaan tarvinnut toista kertaa mennä. Olin hieman erikoisempi keissi, koska tarvitsin renkaat jotka venytettäisiin vanteelle ja olin vasta muuttanut poriin, enkä tiennyt missä moisia hommia tehdään, tiesin vain ettei isot ketjut sitä tee. Menin liikkeeseen ja siellä oli rempseä nuori kaveri vastassa ja alettiin siinä selvitellä tekeekö he moisia hommia, renkaiden ja työn hintaa yms. Kuitenkin kesken kaupanteon joku vanhempi kaveri tunki nuoren kaverin tilalle ja homma alkoi taas alusta. Ajattelin vaan hetkessä että "okei, täällä näemmä vähän erilailla tehdään kauppaa.." Noh, eipä siinä keretty rengaskokoja pidemmälle mennä kun vanhempi kaveri alkoi vittuilemaan että "miks helvetissä sä pistäisit liian pienet renkaat, eihän siinä ole mitään järkeä" jne. Ovi kävi viimeisen kerran, mutta pistipähän miettimään että miten voi kauppa moisessa puljussa edes käydä. Homma onnistui Ulvilan Rengasmarketissa, kuulemma porin Lujakumissakin tekevät, mutta sainpahan renkaani.

• Ostasopivankokoiset

Minäkin haluaisin tietää miksi sinun pistää liian pienet renkaat venyttämällä vanteisiin.

• anonyymi_SMb

Jos vahingossa ostaa viron postimyynnistä vääränkokoiset kumit niin pitäähän niitä venutella vanteille..

• penninvenyttäjä
        Ostasopivankokoiset kirjoitti:

Minäkin haluaisin tietää miksi sinun pistää liian pienet renkaat venyttämällä vanteisiin.

Pietilän sulo venutti vanteita kun oli liian pieni rengas.
        Mutta sulo olikin ammattimies.

• Soikkelin-Dentso

Pate pitää lestadiolaisten tapaan pikku rukousaamiaisen. Ja lounaan. Ja päivällisen. Siinä ei veny muu kuin asiakkaan pinna.

• Tayks

Eksyin kerran ko. liikkeeseen. Liikkeen omistaja huusi minulle, että odota vuoroasi vaikka vain seiskoskelin ja odottelin palvelua.
      No..lähdin heti pois ja sen jälkeen en ole sen paikan ovia avannut.
      Ihme touhua ja fiksusta käyttäytymisestä ei tietoakaan.

• Katos ei oo aina aikaa. Täytyy oottaa. Ootathan sä päivystyksessäkin ja hammaslääkärissä ja ruokakaupassa käynyt ja joutunu oottaa. ei mitään eroo

• Anonyymi
        Oonamarja6 kirjoitti:

Katos ei oo aina aikaa. Täytyy oottaa. Ootathan sä päivystyksessäkin ja hammaslääkärissä ja ruokakaupassa käynyt ja joutunu oottaa. ei mitään eroo

Se vaan nyt on Porissa odottamista, EIKÄ MITÄÄN OOTTAMISTA!!!!!

Mistäpäin Oonamarja6 mahtaa olla kotoisin, vai onko vain saastutettu tuohon d-vammaan Ylen ym median voimin?

• kerranvuodessa

Olen Porissa käyttänyt kahta eri rengasliikettä Takalaa ja Patea. Tosin Takala oli silloin kun käytin Noormarkun kunnassa.
      Ei kummankaan kumiliikkeen toiminnassa ollut mitään kielteistä päin vastoin hyvinkin sujuvaa toimintaa molemmilla.

Viime aikoina olen ollut Paten asiakkaana hän kun nyt on hieman lähempänä ja myös edullisempi. Molemmista sai/saa haluamansa renkaat enintään vuorokauden tilauksella, jos ei satu varastossa olemaan. Takalan hinnat näkee verkossa ja Patelta ne saa sähköpostilla.

Kohtuullisen usein eli lähes vuosittain joutuu palveluja hakemaan kun on kaksi autoa ja niissä merkkirenkaat ja ne taas ovat sen verran pehmeitä, että hankkivat kulahtamaan vuodessa.

• AikaHyvätKumit

Mullakin on "merkkirenkaat" ja käytän TH-kumin palveluita. Ei ole vielä ojaan lipsauttanut.

• YyYyYy

Joku kertoi, että oli ostanut Patelta aluvanteet, jotka olivat kierot. Oli pyytänyt vaihtaa uusiin, mutta mies olis sanonut, että mä myyn vaan renkaita ja vanteita. Takuuta niissä ei ole.

Liekö totta vai tarua.

• Eikö porilaiset tosiaan kestä huumoria,vittuilua, sarkasmia tai erilaisuutta toisessa ihmisessä. Musta pate osaa hommansa hyvin ja hoitaa työnsä niiku pitäskin. Koskaa ei oo ollu mitään ongelmaa ja te vingutte täällä pienistä asioista, voi hyvä luoja tätä maailmaa.😂👍🏼👍🏼👍🏼

• n..........suukko

ei saa sanoa "musta pate"
        "mustapekka" kortitkin muutettiin sittemmin "pekka korteiksi"

• Anonyymi

Kyllä siellä renkaat varmaan yhtä hyvät/paskat on kuin muissakin alan liikkeissä. Mutta herra Pate itse on sen verran hauska ja asiallinen, että maksan mieluummin hiukan enemmän ja menen muualle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1284
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1128
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      850
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      844
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      780
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      715
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      682
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60