Vähän ennnen avioeron I-vaiheen hakua myin omaisuuttani aika huokeaan hintaan, koska oli pakko saada leipää pöytään. Mitenkä tollanen otetaan huomioon osituksessa? Käytetäänkö siinä sen mulla olleen omaisuuden (ei mitään siis tosi arvokasta) todellista arvoa vai sitä rahasummaa jonka kaupassa sain?
Kokemuksia?
Liian halvalla myyty omaisuus
5
1053
Vastaukset
- arvoa tietenkin!
Puolisosi voi nostaa syytteen omaisuuden tahallisesta hassaamisesta.
- Pakkohan sitä on ruokaa ostaa
Mutta jos on toiminut pakon edessä? Ei voi olla todellista, että jos täytyy myydä itselle rakasta omaisuutta jotta saa syödyksi, niin siitä voi joku nostaa vielä syytteenkin!
- ositusta varten
lasketaan sen päivän mukaan, jolloin avioerohakemuksenne on toimitettu käräjäoikeuteen.
- nix nax
>>Vähän ennnen avioeron I-vaiheen hakua myin omaisuuttani>myin omaisuuttani aika huokeaan hintaan>Käytetäänkö siinä sen mulla olleen omaisuuden (ei mitään siis tosi arvokasta) todellista arvoa vai sitä rahasummaa jonka kaupassa sain?
Todella hienoa, että täältä löytyy vielä ihmisiä jotka, joko tietäessään tai selvitettyään, vastaavat kysymyksiin, ilman turhia vinoiluja.
Nostan hattua!
Ja toivottavasti myös ketjun aloittaja sai tästä vastauksesta tarvittavaa tietoa kysymykseensä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873227
- 622937
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322455- 802283
- 742189
- 952026
- 121626
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j341618Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450