Taas kerran 45 miehet todettiin seksikkäimiksi..:) (kun lukee muutakin kuin suomalaisia lehtiä...)Mitä tähän voi todeta nuoret naiset, jotka luulevat saaneensa jotain "fiboja"
nuorilta miehiltä??? Kyllä mies on vasta Mies about
yli 40v. joka tapauksessa. Pojat on poikia...
Nuoret naiset
258
6242
Vastaukset
- näkyviin,
kiitos, niin päästään ihmettelemään, millaisesta uutisesta on kyse!
- AC/DC ; D
Jo on perjantaipullo korkattu, kun alkaa taas noita aloituksia tulla sieltä..
- tämä.......
yleinen mielipide liittyy Minuun???
- RollingStones
tämä....... kirjoitti:
yleinen mielipide liittyy Minuun???
se linkki että nähdään missä tuollainen uutisointi on ollut.
- tulee totuus:))
RollingStones kirjoitti:
se linkki että nähdään missä tuollainen uutisointi on ollut.
http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/mysun/article1814283.ece
- siedettävä
tulee totuus:)) kirjoitti:
noista on Mel :)
- se ei
siedettävä kirjoitti:
noista on Mel :)
anna ,kuiteskaan:)) Ja kertoi sun mauttomuuden..oikeen naapurin keijon näkönen on sun suosikki:)=) Ja kun se on kaiken lisäks tyhmä kuin seinä. Jos olet mitään lukenut, ja oppinut...
- päätä
Ääliö!!!!
- 380v
tasasuuntaaja kunnossa???
- AC/DC igen
380v kirjoitti:
tasasuuntaaja kunnossa???
Ei kun saan aina oikosulun kun musamies postaa
- Mitä,
tulee totuus:)) kirjoitti:
VANHOJA PAPPOJA! Mun oma isänikin on 100% seksikkäämpi!!!
- -tällanen-
on oikea mies
http://www.iltalehti.fi/perhe/200810078386725_pr.shtml- AC/DC igen
UIUI, kyllä tuon kanssa jo voisi harkitakin ; D
- se siinnä;)
jessus jos tollanen jäbä on jonkun suosikki!!!
Jäbä jos ei oo miestä pätkääkään!!!
Homon ruottalaisen näkönen! - naistenmies
hah... oikeat naiset haluavat että mies on mies se näyttää suunnan! eikä mitään tasaarvoa lässytystä. kysy vaikka
- mä oikeesti
naistenmies kirjoitti:
hah... oikeat naiset haluavat että mies on mies se näyttää suunnan! eikä mitään tasaarvoa lässytystä. kysy vaikka
en siis ole mikään nainen, kun en halua minkään äijän ohjailevan mun elämää... Onneks oma rakas ei ole tuota mieltä, vaan hyväksyy mut tällaisena ei koskaan kotiäidiksi haluavana naisena, jolle myös ura on tärkeä. Ei parisuhteessa tarvita pomoa, vaan se voi toimia myös tiimityönä ihan hyvin.
- että:
Panisin.:D
- AC/DC ; D
että: kirjoitti:
Panisin.:D
Sitä kaljuuntuvaa harmaahapsista miestä siellä takana oikealla? Sehän on varmasti PETO sängyssä !
- on tosi
NAM! Mies on parhaimmillaan 25-29v !
- diggailet
AC/DC ; D kirjoitti:
Sitä kaljuuntuvaa harmaahapsista miestä siellä takana oikealla? Sehän on varmasti PETO sängyssä !
näköjään mua vanhempia äijiä! HYVÄ SUA!
- tarkoittanee
tätä :) http://www.nydailynews.com/gossip/2008/10/13/2008-10-13_johnny_depp_named_sexiest_man_in_the_wor.html
Ykskään suomalainen äijä 45 ei pääse lähellekkään samaa listaa- ihan
tyylikäs ilmestys, ja kertoo pikkupilluille, että täältä pesis, mutten anna:))
- Pauli...
Hanhiniemi tukka silmillä...et aika nopeesti löytyy;D Mutta mee sä kampeee niitä pikkupojuja...
ne on sun juttuja, katsoa hani...Jos pääsisit kerrankin oikeen miehen syleilyyn...olisit silkaa
hyytelöä:DD Mut et pääse..pahempi juttu sulle:)))) - on ihan Suomimies
Pauli... kirjoitti:
Hanhiniemi tukka silmillä...et aika nopeesti löytyy;D Mutta mee sä kampeee niitä pikkupojuja...
ne on sun juttuja, katsoa hani...Jos pääsisit kerrankin oikeen miehen syleilyyn...olisit silkaa
hyytelöä:DD Mut et pääse..pahempi juttu sulle:)))) - Pilkington
No, kun nyt kerran alettiin, niin ohessa linkki 40 naisiin. Yksikään suomalainen 40 akka persjalkoineen ei pääse lähellekään samaa listaa:
http://www.moviesnobs.net/40-hottest-women-over-40/
P.S. Sitä yleensä saa, mitä tilaa! - AC/DC igen
on ihan Suomimies kirjoitti:
Niin, enpä halua Paulia arvostella mutta aivan eri sarjoissa ovat Deppin kanssa ; )
- kompata.:)
AC/DC igen kirjoitti:
Niin, enpä halua Paulia arvostella mutta aivan eri sarjoissa ovat Deppin kanssa ; )
Vaikka en kyllä syty tuosta Deppin ulkonäöstäkään.
- vanha persjalka
Pilkington kirjoitti:
No, kun nyt kerran alettiin, niin ohessa linkki 40 naisiin. Yksikään suomalainen 40 akka persjalkoineen ei pääse lähellekään samaa listaa:
P.S. Sitä yleensä saa, mitä tilaa!No mutta eihän täällä vanhat naiset intäkään että kaikki nuoret miehet haluaisi vanhan naisen koska vanha nainen on parempi. Vai väittääkö?
Käsittääkseni täällä eräs vanha mies inttää joka viikonloppu samasta asiasta, eli että nuoret naiset haluavat vanhan miehen, koska vanha mies on parempi. Kun sitten naiset vastaavat että haluavat yleensä itsensä ikäisen miehen, alkaa kaikenlaisten kuvien ja linkkien postaus jotka kuulemma todistavat vastaajien olevan väärässä. - siitä,
vanha persjalka kirjoitti:
No mutta eihän täällä vanhat naiset intäkään että kaikki nuoret miehet haluaisi vanhan naisen koska vanha nainen on parempi. Vai väittääkö?
Käsittääkseni täällä eräs vanha mies inttää joka viikonloppu samasta asiasta, eli että nuoret naiset haluavat vanhan miehen, koska vanha mies on parempi. Kun sitten naiset vastaavat että haluavat yleensä itsensä ikäisen miehen, alkaa kaikenlaisten kuvien ja linkkien postaus jotka kuulemma todistavat vastaajien olevan väärässä.että HÄNELLÄ on ollut 7 ja 10 vuotta nuoremmat naiset ja HÄNEN tuntemansa naiset haluavat vanhemman miehen ja HÄN on yksinomainen auktoriteetti, koska on ollut parisuhteessa JOPA 17 vuotta (2 parisuhdetta, joista molemmat kämmäsi) ja onhan hänellä sentään sivistys hankittu ihan ammattikoulusta ja pubeista. Universumin keskipiste löytyi Tampereelta!
Nyt kaikki nuoret naiset jättäkää komeat, atleettiset, älykkäät ja viriilit miehenne ja ottakaa vuoronumero musamiehen kurttuisiin kyyteihin! - AC/DC ; D
siitä, kirjoitti:
että HÄNELLÄ on ollut 7 ja 10 vuotta nuoremmat naiset ja HÄNEN tuntemansa naiset haluavat vanhemman miehen ja HÄN on yksinomainen auktoriteetti, koska on ollut parisuhteessa JOPA 17 vuotta (2 parisuhdetta, joista molemmat kämmäsi) ja onhan hänellä sentään sivistys hankittu ihan ammattikoulusta ja pubeista. Universumin keskipiste löytyi Tampereelta!
Nyt kaikki nuoret naiset jättäkää komeat, atleettiset, älykkäät ja viriilit miehenne ja ottakaa vuoronumero musamiehen kurttuisiin kyyteihin!Joo muuten, onhan sillä RollingStonesinkin äijällä 14-vuotiaan näköinen venäläistaustainen "nainen" johon kuulemma upottaa valtavat määrät rahaa. Tyttö saa varmaan hyvää seksiä ; D
- Ja se tyttö
AC/DC ; D kirjoitti:
Joo muuten, onhan sillä RollingStonesinkin äijällä 14-vuotiaan näköinen venäläistaustainen "nainen" johon kuulemma upottaa valtavat määrät rahaa. Tyttö saa varmaan hyvää seksiä ; D
on ihan varmasti sen vanhan miehen kanssa siksi, kun se on niin seksikäs. Siis paaaljon seksikkäämpi kuin nuoremmat miehet...*reps*
- AC/DC igen
Ja se tyttö kirjoitti:
on ihan varmasti sen vanhan miehen kanssa siksi, kun se on niin seksikäs. Siis paaaljon seksikkäämpi kuin nuoremmat miehet...*reps*
sammaloidu
http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1555872
Homeesta ei kukaan maininnut mitään - TÄH? - menee
AC/DC igen kirjoitti:
sammaloidu
Homeesta ei kukaan maininnut mitään - TÄH?ihan toisin..ja taas yksi osoitus Tosi Äijien vetovoimasta. Tyttö on muuten JO 20v.:)))
Kyllä Woodie on jo kauan jaksanutkin seksitöntä liittoaan....En kadehdi, mutta sinä kadehdit. - Tuota nyt
AC/DC igen kirjoitti:
sammaloidu
Homeesta ei kukaan maininnut mitään - TÄH?ei voi hyvällä tahdollakaan sanoa edes siedettävän näköiseksi. Saati sitten seksikkääksi! :( Kyllä kiertue-elämä on tehnyt tehtävänsä.
- AC/DC ; D
menee kirjoitti:
ihan toisin..ja taas yksi osoitus Tosi Äijien vetovoimasta. Tyttö on muuten JO 20v.:)))
Kyllä Woodie on jo kauan jaksanutkin seksitöntä liittoaan....En kadehdi, mutta sinä kadehdit.Joo, enpä ole ennen saanut näin makeita nauruja netin äärellä selvin päin ; DD
Että minä kadehdin venäläistä pikkulikkaa joka rahan takia on ruvennut suhteeseen yli 60v miehen kanssa joka juo kaksi pulloa vodkaa päivässä. Hallelujaa vaan, olen aivan VIHREÄNÄ homeesta - eiku kateudesta. - myös.:)
AC/DC ; D kirjoitti:
Joo, enpä ole ennen saanut näin makeita nauruja netin äärellä selvin päin ; DD
Että minä kadehdin venäläistä pikkulikkaa joka rahan takia on ruvennut suhteeseen yli 60v miehen kanssa joka juo kaksi pulloa vodkaa päivässä. Hallelujaa vaan, olen aivan VIHREÄNÄ homeesta - eiku kateudesta.Pitänee mennä ruumishuoneen kulmille väijymään, jos saisi kokeilla saman kaliiberin urosta. Sänkyaktiivisuus olisi ainakin samaa luokkaa, jotkut osat toisin voisivat olla jäykempiä kuin tuossa elävässä versiossa.;DDD
- mies......
Tuota nyt kirjoitti:
ei voi hyvällä tahdollakaan sanoa edes siedettävän näköiseksi. Saati sitten seksikkääksi! :( Kyllä kiertue-elämä on tehnyt tehtävänsä.
...Näytä joku vastaava!! Se että parikymppiset pyörii ympärillä....ei se rahojaan laita sille..mutta sen ex vaatii kaikki pois:))
Vanha luuska... - AC/DC igen
myös.:) kirjoitti:
Pitänee mennä ruumishuoneen kulmille väijymään, jos saisi kokeilla saman kaliiberin urosta. Sänkyaktiivisuus olisi ainakin samaa luokkaa, jotkut osat toisin voisivat olla jäykempiä kuin tuossa elävässä versiossa.;DDD
Tai ota musamies, eikä tarvii odottaa kuin reilu kymmenen vuotta! Saat heti maistaa sitä petoseksiä jota ei alle 40v miehet osaa antaa : D
Täällähän se etsii itseään 10v nuorempaa naista. Iske kiinni vaan! Hyvässä lykyssä se saa sydärin nuoren naisen kyydeissä ja pääset nauttimaan ruhtinaallisesta perinnöstä - musakokoelma keski-ikäiseen makuun ja hyllymetreittäin psykiatrista kirjallisuutta ! - edes odottaa...
AC/DC igen kirjoitti:
Tai ota musamies, eikä tarvii odottaa kuin reilu kymmenen vuotta! Saat heti maistaa sitä petoseksiä jota ei alle 40v miehet osaa antaa : D
Täällähän se etsii itseään 10v nuorempaa naista. Iske kiinni vaan! Hyvässä lykyssä se saa sydärin nuoren naisen kyydeissä ja pääset nauttimaan ruhtinaallisesta perinnöstä - musakokoelma keski-ikäiseen makuun ja hyllymetreittäin psykiatrista kirjallisuutta !Ei sen pärstä kaukana tuosta ole. Pitää vain kohdistaa valaistus oikealla tavalla, niin ihan samalta näyttävät. Siksi se tuota elävää ruumista täällä puolustaakin...
Mitä se musamies sillä psykiatrisella kirjallisuudella tekis, kun se on pelkkä hoitsu (eikä edes sairaanhoitaja, vaan amispohjainen)? Ja henkilökohtaisesti kokisin musamieheen sekaantumisen pahempana, kuin vaikka katkukseen. Piikkien nyppiminen toosasta olisi pientä verrattuna niihin traumoihin, mitä tuon näköiseen ja luonteiseen mieheen sekaantuminen saisi aikaan... - liittoa
siitä, kirjoitti:
että HÄNELLÄ on ollut 7 ja 10 vuotta nuoremmat naiset ja HÄNEN tuntemansa naiset haluavat vanhemman miehen ja HÄN on yksinomainen auktoriteetti, koska on ollut parisuhteessa JOPA 17 vuotta (2 parisuhdetta, joista molemmat kämmäsi) ja onhan hänellä sentään sivistys hankittu ihan ammattikoulusta ja pubeista. Universumin keskipiste löytyi Tampereelta!
Nyt kaikki nuoret naiset jättäkää komeat, atleettiset, älykkäät ja viriilit miehenne ja ottakaa vuoronumero musamiehen kurttuisiin kyyteihin!4v. ja 17v. että sillain. Ja sen jälkeen hauskanpitoa 7-12v. nuorempien kanssa. Mitäs siihen sit voi sanoa..ja miks pitäis sanoa, sitähän olen koko ajan ihmetellyt!!:)
- asiassa,
Pilkington kirjoitti:
P.S. Sitä yleensä saa, mitä tilaa!mä kyllä tunnen nelikymppisiä naisia, jotka on yhtä hyvän näköisiä ja ihan suomalaisia ovat.
- AC/DC igen
edes odottaa... kirjoitti:
Ei sen pärstä kaukana tuosta ole. Pitää vain kohdistaa valaistus oikealla tavalla, niin ihan samalta näyttävät. Siksi se tuota elävää ruumista täällä puolustaakin...
Mitä se musamies sillä psykiatrisella kirjallisuudella tekis, kun se on pelkkä hoitsu (eikä edes sairaanhoitaja, vaan amispohjainen)? Ja henkilökohtaisesti kokisin musamieheen sekaantumisen pahempana, kuin vaikka katkukseen. Piikkien nyppiminen toosasta olisi pientä verrattuna niihin traumoihin, mitä tuon näköiseen ja luonteiseen mieheen sekaantuminen saisi aikaan...Tarkoittanet "sen yhden pikkupikku piikin etsiminen toosasta?" (hups - missä se on? tuoko se oli? joko se on siellä? ai sä sait jo kun se on noin löysä?)
Luulin että se on asiantuntija psykopuolella? Nykyäänhän potilaat ovat valveutuneita ja lukevat kirjallisuudesta omasta sairaudestaan että osaavat keskustella lääkärin kanssa.. - juoksee
AC/DC ; D kirjoitti:
Joo muuten, onhan sillä RollingStonesinkin äijällä 14-vuotiaan näköinen venäläistaustainen "nainen" johon kuulemma upottaa valtavat määrät rahaa. Tyttö saa varmaan hyvää seksiä ; D
varmaan vessaan oksentamaan jokaisen "rakastelun" jälkeen.
- AC/DC ; D
liittoa kirjoitti:
4v. ja 17v. että sillain. Ja sen jälkeen hauskanpitoa 7-12v. nuorempien kanssa. Mitäs siihen sit voi sanoa..ja miks pitäis sanoa, sitähän olen koko ajan ihmetellyt!!:)
Millin sä pidät sitä hauskaa kun olet vapaa sinkkumies ja istut kaikki illat täällä koneella kehumassa itseäsi? Vai sekö se on sitä hauskanpitoa? No, fetissihän kai sekin on ; D
- tyttö...
juoksee kirjoitti:
varmaan vessaan oksentamaan jokaisen "rakastelun" jälkeen.
on kertonut IHAN MUUTA:DDD
- ole mikään
AC/DC igen kirjoitti:
Tarkoittanet "sen yhden pikkupikku piikin etsiminen toosasta?" (hups - missä se on? tuoko se oli? joko se on siellä? ai sä sait jo kun se on noin löysä?)
Luulin että se on asiantuntija psykopuolella? Nykyäänhän potilaat ovat valveutuneita ja lukevat kirjallisuudesta omasta sairaudestaan että osaavat keskustella lääkärin kanssa..asiantuntija.:DDD Nyt mä oon vähän pettynyt suhun, jos pystyit luulemaan noin idioottia asiantuntijaks jossain.;) Sillä on vaan kova pätemisen tarve, kun sen vaimo oli korkeasti koulutettu ja nyt ikäkriisi iski päälle. Pitää sitten äijän yrittää esittää jotain muuta kuin on ja yrittää päteä täällä netissä, kun ei livessä uskalla. Säälittävä tapaus ja umpi seko. Pelottaa, et siinä on työnjatkaja sille insuliinisurmaajalle.
- mä kyllä
AC/DC igen kirjoitti:
Täällähän se etsii itseään 10v nuorempaa naista. Iske kiinni vaan! Hyvässä lykyssä se saa sydärin nuoren naisen kyydeissä ja pääset nauttimaan ruhtinaallisesta perinnöstä - musakokoelma keski-ikäiseen makuun ja hyllymetreittäin psykiatrista kirjallisuutta !repesin:D
- jaiket illat
AC/DC ; D kirjoitti:
Millin sä pidät sitä hauskaa kun olet vapaa sinkkumies ja istut kaikki illat täällä koneella kehumassa itseäsi? Vai sekö se on sitä hauskanpitoa? No, fetissihän kai sekin on ; D
koneella..esim. eilen, esim lauantaina...jne.
On tietyt pano-illat:)) Mites sun seksi-elämä voi????Ai niin, eihän sitä ole. Nyyyh. - mites
ole mikään kirjoitti:
asiantuntija.:DDD Nyt mä oon vähän pettynyt suhun, jos pystyit luulemaan noin idioottia asiantuntijaks jossain.;) Sillä on vaan kova pätemisen tarve, kun sen vaimo oli korkeasti koulutettu ja nyt ikäkriisi iski päälle. Pitää sitten äijän yrittää esittää jotain muuta kuin on ja yrittää päteä täällä netissä, kun ei livessä uskalla. Säälittävä tapaus ja umpi seko. Pelottaa, et siinä on työnjatkaja sille insuliinisurmaajalle.
se sun mies-projekti?????Ei taida tulla valmista:))
- rahalla
tyttö... kirjoitti:
osuutta kertomuksiin?
Ei kukaan kerro elättäjälleen, että sä olet muuten helvetin huono sängyssä! - edelleen
mites kirjoitti:
se sun mies-projekti?????Ei taida tulla valmista:))
on se mun korkeastikoulutettu atleetti. Joten turha jauhaa. Meille toisille tämä nettipalstailu on sama kuin Iltalehteä lukis. Eli kevyttä viihdettä.
- Älä viitsi
edelleen kirjoitti:
on se mun korkeastikoulutettu atleetti. Joten turha jauhaa. Meille toisille tämä nettipalstailu on sama kuin Iltalehteä lukis. Eli kevyttä viihdettä.
sattuu mahaan...:DDD
- että..........
rahalla kirjoitti:
osuutta kertomuksiin?
Ei kukaan kerro elättäjälleen, että sä olet muuten helvetin huono sängyssä!Satoja naisia käsitellyt mies ei osais:DDD
- määrä
että.......... kirjoitti:
Satoja naisia käsitellyt mies ei osais:DDD
tarkoita osaamista.
Minullakin oli joskus "kokenut" kumppani, ja voin sanoa, että se äijä oli tosi huono sängyssä! Mutta omasta mielestään hyvä....ei kannata luottaa jonkun papan satuihin.... - sydäriä saa
Älä viitsi kirjoitti:
sattuu mahaan...:DDD
pappa.:DDD Edelleenkään et tiedä mun ikää. Tiedät vain, että olen kaunis, kokoa 36, urheilullinen, korkeastikoulutettu, arvostetussa työpaikassa ja avoliitossa. Siinä kaikki, mitä ikinä tulet minusta tietämään.
- saa huonon:(
määrä kirjoitti:
tarkoita osaamista.
Minullakin oli joskus "kokenut" kumppani, ja voin sanoa, että se äijä oli tosi huono sängyssä! Mutta omasta mielestään hyvä....ei kannata luottaa jonkun papan satuihin....Voi sua, valitse paremmin, hani!
- "pappa" oli
saa huonon:( kirjoitti:
Voi sua, valitse paremmin, hani!
minuun hyvin tyytyväinen ja halusi jatkaa kanssani ja ehdotteli avoliittoa yms. Mutta minä jätin hänet. Sitten löysin nuoremman, oman ikäiseni.
- kuvitella sinut:)
"pappa" oli kirjoitti:
minuun hyvin tyytyväinen ja halusi jatkaa kanssani ja ehdotteli avoliittoa yms. Mutta minä jätin hänet. Sitten löysin nuoremman, oman ikäiseni.
persjalkainen suomalainen nainen.
- olen kylläkin
kuvitella sinut:) kirjoitti:
persjalkainen suomalainen nainen.
pitkä nainen. Tein aikoinaan mallin hommia.
Sitä paitsi musapappa, sinä itse yritit iskeä minua...ja sait pakit! - seurustellut
olen kylläkin kirjoitti:
pitkä nainen. Tein aikoinaan mallin hommia.
Sitä paitsi musapappa, sinä itse yritit iskeä minua...ja sait pakit!amatöörimallin kansa:)) Että silleen.
- lällälläää
seurustellut kirjoitti:
amatöörimallin kansa:)) Että silleen.
Mä oon ollut prinssi williamin kanssa - lällälläääääääääää - käykö kateeks - hahhahhhaaaa - kumpi voitti ?
- Mutta minulta
seurustellut kirjoitti:
sait pakit, monestakin syystä...
- erässilli
Mutta minulta kirjoitti:
sait pakit, monestakin syystä...
Ottais nyt jo ne pakit ja menis pilkille niin kuin ikäisensä miehet ja jättäis meidät nuoremmat naiset rauhaan.
- Pappa pilkille,
erässilli kirjoitti:
Ottais nyt jo ne pakit ja menis pilkille niin kuin ikäisensä miehet ja jättäis meidät nuoremmat naiset rauhaan.
mieluiten heikoille jäille...;)
Musamies nyt vaan hakemaan niitä vanhempia pubiruusuja! - Mun luona
seurustellut kirjoitti:
kävi eilen Bill Clinton, Brad Pitt ja Angela Merkel ja ne pelas yhdessä räsypokkaa... Ja tämä on vielä uskottavampi kuin tuo sun juttus...:DDDD
- ainakin
liittoa kirjoitti:
4v. ja 17v. että sillain. Ja sen jälkeen hauskanpitoa 7-12v. nuorempien kanssa. Mitäs siihen sit voi sanoa..ja miks pitäis sanoa, sitähän olen koko ajan ihmetellyt!!:)
jotain mitä siihen sanoa: ei vois vähempää kiinnostaa!
Jos et oo huomannut, niin sinä itse sitä täällä mainostat joka välissä, vaikka se ei asiaan liittyisi mitenkään. Painu siitä panemaan niitä nuorempia äläkä jaksa vikistä! - on tainnut
liittoa kirjoitti:
olla aika yksipuolista;)
- aloittaja
Pilkington kirjoitti:
P.S. Sitä yleensä saa, mitä tilaa!on 50 mies joka taas kerran haluaa korostaa 45 miehien erinomaisuutta ja kehui jollakin tutkimuksella, mut ei sit osannutkaan nostaa esiin yhtään.
Me avuliaat naiset yritettiin avustaa paappa-parkaa, mut ei sellasta löytynyt ainoo oli toi 2008- sexiest man, tutkimus jossain lehdessä, eikä niistäkään ollut kovin moni 45 tyyppejä.
Kivastihan noi dollarimiljonäärit pysyy komeina ja kauniina, kun rahaa pistetään omaan ulkonäköön vuodessa enemmän, kuin perusduunari suomessa tienaa 3-vuodessa.
Mut kai se on pakko kun ulkonäkö on työkalu :) - 67-vee
mies...... kirjoitti:
...Näytä joku vastaava!! Se että parikymppiset pyörii ympärillä....ei se rahojaan laita sille..mutta sen ex vaatii kaikki pois:))
Vanha luuska...faijakin paremman näköinen.
- kertoisin
tyttö... kirjoitti:
jos vaarilla ois fyffee samaanmalliin kuin tolla korpulla... se on nääs niin että money talks and bullshit walks
- kuinka...........
että.......... kirjoitti:
Satoja naisia käsitellyt mies ei osais:DDD
monen akan päällä on nylkyttänyt ei oo mitään fucking merkitystä.
Ei se seksikumppaneiden määrä tuo yhtään taitoo seksiin.
_Ja äijä joka dogaa kuin sieni, ei saa ylös kaluaan muulla kuin pumpulla tai viagralla. - kuinakahan
seurustellut kirjoitti:
moni suomi-naisista on amatöörimalleja? Mäkin oon ollut... ja joku miss-sejase vuodelta se ;D Mut enpä viitsi ees puhua siitä kun ei sillä ole mitään merkitystä nykyään... joskus sillä sai opiskelurahoja :)
- hihahhehehee
saanut pakit joltain fiksulta naiselta, kun pitää tulla tänne kiukkuaan, sua ei vaan kukaan enää jaksa... joten mee nukkuun
- olen
ihan itse antanut monille naisille....
Ei teitä vaan jaksa..mutta onneksi on olemassa naisia, jotka paskat välittävät pikkutyttömäisistä
mussutelusta:)) Kaiken elämisen jälkeen on hauskaa Elää kunnolla..toista se on pikkutytöillä, jotka hakee ja hekee mut ei löydä..... - 2006
New York...Mick ja pojat näyttää miten rokkenrollia
soitetaan..parikymppiset tytöt kiljuu lavan reunalla...ja bisit toimii!! Ja kun lavalle astuu Buddy Guy..josta sulla ei ole hajuakaan..jne...
tätä vois jatkaa loputtomiin..ja aletaanko keskustella kirjailijoista????? Putoot pää edellä tyhjyyteesi..;))
- Taatta pauhaa taas.
En jaksa ilmoittaa sulle jälleen kerran miten säälittävä olet, joten käytetään tässä sen sijaan yhtä tasokkaita referenssejä kuin itse käytit:
Muutos sosiaalisessa kulttuurissa:
"Socially, there's a role reversal of sorts going on, women are more powerful now than ever before and may want men who are younger, and perhaps, more flexible; men who can handle it if the woman's career and lifestyle takes priority over their own."
"Whether or not a relationship is healthy is not determined by age differences, but by the interaction between the partners. A 10-year difference is not too difficult to bridge, but a 20-year differences or more in age can lead to some difficulties as the partners get older."
http://dating.personals.yahoo.com/singles/relationships/23981/whats-behind-the-trend-of-women-dating-younger-men
Mitä 50v. naiset TODELLA haluavat:
"What do older women want?
Younger men."
"Women age 50 and older almost always tell eHarmony.com that they want a younger man -- 10, 15 years younger, sometimes more. And on Match.com, a 50-year-old woman is typically seeking a man who is 48."
http://www.washingtonpost.com/wp-dyn/content/article/2008/07/18/AR2008071802749.html
Ja loppusanoiksi: näitä hömppäartikkeleita voi linkittää tänne vaikka 100 ja todistella niillä omia päähänpinttymiään. Totuus on kuitenkin se, mikä tieteellisissä tutkimuksissa on todettu: enemmistö ihmisistä haluaa suunnillen samanikäisen kumppanin. Yleisin ikäero on se, että mies on pari vuotta vanhempi. Vähemmistöt löytyy molemmista päistä, joten antaa ihmisten itse päättää mitä kumppaniltaan haluavat ilman mitään jatkuvaa louskutusta.
Oli vanha mies muka sitä tai tätä, niin ei kiinnosta sellaiseen kurttukasaan käsiään lykätä ennen kuin oma kulta sellaiseksi kehittyy. Makuasioista ei voi kiistellä ja kaikki ei vaan tykkää vanhemmista miehistä. Ihan sama mitä ne sänkytaidot ovat, mutta jos etoo ajatuskin, niin mitäpä itseään kiusaamaan ja sellaista kokeilemaan.- maailma kuljettaa
Että ne vanhemat miehet kummasti kiinnostaa
ja sille ei sun katkeruus voi mitään:))))) - kuka oletkin
Kyllä totuus menee ihan muita ratoja mitä sinä
väität...Terv. mies 46v. ja nainen 37v. - katkera silloinkaan
maailma kuljettaa kirjoitti:
Että ne vanhemat miehet kummasti kiinnostaa
ja sille ei sun katkeruus voi mitään:)))))kun jätän sen vanhan kurttuisen omenan valitsematta kaupassa ja otan sen sijaan sileän ja mehevän.
Miksi sinua häiritsee niin kovasti se, että vähemmistö naisista haluaa vanhempaa miestä? Eikö se ole hyvä, että sellaisiakin naisia on? Miksi kaikkien pitäisi haluta juuri sinun viiteryhmääsi, jotta sinun itsetuntosi pysyy kuosissa? - se on
katkera silloinkaan kirjoitti:
kun jätän sen vanhan kurttuisen omenan valitsematta kaupassa ja otan sen sijaan sileän ja mehevän.
Miksi sinua häiritsee niin kovasti se, että vähemmistö naisista haluaa vanhempaa miestä? Eikö se ole hyvä, että sellaisiakin naisia on? Miksi kaikkien pitäisi haluta juuri sinun viiteryhmääsi, jotta sinun itsetuntosi pysyy kuosissa?kylmä totuus..viimeksi 7v. nuorempi, sitä ennen
10v. nuorempi...mitä muuta pitäisi selittää??? - en jaksa
kuka oletkin kirjoitti:
väität...Terv. mies 46v. ja nainen 37v.lähteä tähän leikkiin enää ikinä. Olkoon teidän Suomenne niin pieni, että luulette kaikkien haluavan tehdä samat valinnat kuin itse olette tehneet. Minulla on nuorempi mies. Samoin muutamalla ystävälläni. Suurimmalla osalla on samanikäinen ja vain yksi deittaili ensin 15 vuotta vanhempaa ja sitten 25 vuotta vanhempaa ennen kuin vaihtoi omanikäiseen. Teenkö tästä yleistyksiä kaikkiin Suomen ihmisiin? En. Sitä ei voi tietää miten asiat todellisuudessa menevät, mutta tieteellinen tutkimus on kaikkien luotettavin lähde (varsinkin kun verrataan hömppälehtien artikkeleihin). Ja se sanoo, että yleisintä on valita samanikäinen. Minä uskon sen, usko sinä mitä haluat.
- kuin äskeiselle:
se on kirjoitti:
kylmä totuus..viimeksi 7v. nuorempi, sitä ennen
10v. nuorempi...mitä muuta pitäisi selittää???luuletko oikeasti, että koska sinun kumppanisi (ja ehkä suppean lähipiirisi) ovat nuorempia, niin se on normi Suomessa?
Usko mitä uskot. kuka oletkin kirjoitti:
väität...Terv. mies 46v. ja nainen 37v.Anna nyt hyvä mies olla, eihän tuota julistamista kestä enää erkkikään! Sinä elät omien teesiesi mukaan, muut elää omiensa mukaan. Turhaa, niin turhaa, on yrittää julistaa omaansa oikeaksi, kenenkään.
Ihminen tykkää toisesta ihmisestä! Ja silloin kun se oikeasti tykkää, siinä ei kalenterit sun muut paljon paina. Joku haluaa vanhempaa, joku haluaa nuorempaa, mitä väliä!!!
Kuten tuossa aiemmin on todettukin, tutkimuksia, artikkeleita, reportaaseja ja ihan mitä vaan löytyy tännekin linkitettäväksi maailman tappiin asti. Ja mikään niistä ei ole, eikä tule koskaan olemaan, SE ainoa OIKEA totuus!
Kyllä näihin paskaketjuihin osallistuneiden kannattaisi ihan ensimmäisenä kävellä peilin eteen ja aloittaa se tutkiskelu ja arvostelu sieltä. Ja kun siinä itse kukin on päässyt tyydyttävään lopputulokseen, voi tulla sitten uudelleen tänne vääntämään kättä. Tuskin monikaan pistäisi pahakseen, jos ´vaikka jostain muusta kuin tästä puhki-irti-poikki-rikkikaluttusta aiheesta.
Rauhaa kaikille, ihmisille hyvää tahtoa ja kavereita!- Sä palautat
maverics kirjoitti:
Anna nyt hyvä mies olla, eihän tuota julistamista kestä enää erkkikään! Sinä elät omien teesiesi mukaan, muut elää omiensa mukaan. Turhaa, niin turhaa, on yrittää julistaa omaansa oikeaksi, kenenkään.
Ihminen tykkää toisesta ihmisestä! Ja silloin kun se oikeasti tykkää, siinä ei kalenterit sun muut paljon paina. Joku haluaa vanhempaa, joku haluaa nuorempaa, mitä väliä!!!
Kuten tuossa aiemmin on todettukin, tutkimuksia, artikkeleita, reportaaseja ja ihan mitä vaan löytyy tännekin linkitettäväksi maailman tappiin asti. Ja mikään niistä ei ole, eikä tule koskaan olemaan, SE ainoa OIKEA totuus!
Kyllä näihin paskaketjuihin osallistuneiden kannattaisi ihan ensimmäisenä kävellä peilin eteen ja aloittaa se tutkiskelu ja arvostelu sieltä. Ja kun siinä itse kukin on päässyt tyydyttävään lopputulokseen, voi tulla sitten uudelleen tänne vääntämään kättä. Tuskin monikaan pistäisi pahakseen, jos ´vaikka jostain muusta kuin tästä puhki-irti-poikki-rikkikaluttusta aiheesta.
Rauhaa kaikille, ihmisille hyvää tahtoa ja kavereita!mun uskon siihen, ettei miehen aivot vanhetessa rapistu. Oon saanut yliannostuksen musapaapan meuhkaamista. Hienoa, että näytät palstalaisille, että viisikymppisissä löytyy vielä miehekkäitä, älykkäitä ja vielä kivannäköisiä tapauksia.;)
Jos nyt menis asia sinne Tampereellekin perille, kun omanikäinen mies sen sulle kirjoitti:
"Ihminen tykkää toisesta ihmisestä! Ja silloin kun se oikeasti tykkää, siinä ei kalenterit sun muut paljon paina. Joku haluaa vanhempaa, joku haluaa nuorempaa, mitä väliä!!!" maverics kirjoitti:
Anna nyt hyvä mies olla, eihän tuota julistamista kestä enää erkkikään! Sinä elät omien teesiesi mukaan, muut elää omiensa mukaan. Turhaa, niin turhaa, on yrittää julistaa omaansa oikeaksi, kenenkään.
Rauhaa kaikille, ihmisille hyvää tahtoa ja kavereita!- se noille
Sä palautat kirjoitti:
mun uskon siihen, ettei miehen aivot vanhetessa rapistu. Oon saanut yliannostuksen musapaapan meuhkaamista. Hienoa, että näytät palstalaisille, että viisikymppisissä löytyy vielä miehekkäitä, älykkäitä ja vielä kivannäköisiä tapauksia.;)
Jos nyt menis asia sinne Tampereellekin perille, kun omanikäinen mies sen sulle kirjoitti:
"Ihminen tykkää toisesta ihmisestä! Ja silloin kun se oikeasti tykkää, siinä ei kalenterit sun muut paljon paina. Joku haluaa vanhempaa, joku haluaa nuorempaa, mitä väliä!!!"tai oikeestaan tolle yhdelle, jonka mielestä kaikki yli 35v. on vanhuksia:)))
- tuntemani
kuin äskeiselle: kirjoitti:
luuletko oikeasti, että koska sinun kumppanisi (ja ehkä suppean lähipiirisi) ovat nuorempia, niin se on normi Suomessa?
Usko mitä uskot.mies on nuoremman naisen kanssa..mikä siinä on niin vaikea hyväksyä????????????
- ja ymmärrä!!!!
maverics kirjoitti:
Rauhaa kaikille, ihmisille hyvää tahtoa ja kavereita!Mitä paskaa parikymppiset kakarat heittää toisten niskaan...Tajusitko?? Tuskin! Ihan vaan huomatakseni provosoin idiootteja..:))
- sen jo ajat sitten,
tuntemani kirjoitti:
mies on nuoremman naisen kanssa..mikä siinä on niin vaikea hyväksyä????????????
että jokainen SINUN TUNTEMASI mies on nuoremman naisen kanssa. Voisitko sinä sitten vihdoin hyväksyä sen faktan, että valtaosa suomalaisista on suunnilleen omanikäisen kumppanin kanssa?
- 50-vuotias
ja ymmärrä!!!! kirjoitti:
Mitä paskaa parikymppiset kakarat heittää toisten niskaan...Tajusitko?? Tuskin! Ihan vaan huomatakseni provosoin idiootteja..:))
"mies" provoilee netissä ja järkyttyy siitä, kun muut antavat takaisin samalla mitalla... Eikös se pitäisi mennä niin, että vanhempi käyttäytyy viisaammin? :DDDDD
- tuon
se noille kirjoitti:
tai oikeestaan tolle yhdelle, jonka mielestä kaikki yli 35v. on vanhuksia:)))
vain Mav:lle. Sinä olet rupsahtanut, tyhmä ja ruma.
- sinule
sen jo ajat sitten, kirjoitti:
että jokainen SINUN TUNTEMASI mies on nuoremman naisen kanssa. Voisitko sinä sitten vihdoin hyväksyä sen faktan, että valtaosa suomalaisista on suunnilleen omanikäisen kumppanin kanssa?
Ei ole kysymys siitä kuka on minkäkin ikäisen kanssa!! Sinä et tiedä tämän pikkutytön psyykkisistä ongelmista..sen joka aina hyökkää niskaan kuin olisi itse jotenkin asianomainen..
Et tiedä mistään...Tässä on kysymys paljon muusta..Mutta silti väitän, että naiset tykkäävät nelikymppisinä vanhemmista miehistä..ihan sama mitä sinä sanot, se on nähty, siinä ei ole mitään outoa, mutta siinä on että joku väittää muuta. - täällä ole
sinule kirjoitti:
Ei ole kysymys siitä kuka on minkäkin ikäisen kanssa!! Sinä et tiedä tämän pikkutytön psyykkisistä ongelmista..sen joka aina hyökkää niskaan kuin olisi itse jotenkin asianomainen..
Et tiedä mistään...Tässä on kysymys paljon muusta..Mutta silti väitän, että naiset tykkäävät nelikymppisinä vanhemmista miehistä..ihan sama mitä sinä sanot, se on nähty, siinä ei ole mitään outoa, mutta siinä on että joku väittää muuta.psyykkisiä ongelmia kuin sinulla. Et edes tunnista, että olen eräs niistä kirjoittajista, jotka "hyökkäävät niskaasi". Joo kyllä: täällä on enemmän kuin yksi ihminen, joka kritisoi sinua.
Tiesitkös, että me muut täällä keskustelupalstalla olemme täällä keskustelemassa kulloisistakin aiheista ja siksi jos kirjoitat tänne täyttä paskaa ja et huomioi muiden näkemyksiä ja kokemuksia, niin voit saada "hyökkäyksiä" osaksesi? Varmasti ne sinusta tuntuvatkin hyökkäyksiltä, koska ne tulevat sinua älykkäämpien ihmisten taholta ja sulla ei ole oikein asia hallussa.
Siitä, minkä ikäisiä kumppaneita ihmiset suosivat, on tehty tieteellinen tutkimus. Ja se sanoo, että tyypillisin ikäero on, että mies on pari vuotta vanhempi naista. Huomattavasti vanhemmista taas tykkäävät harvemmat (oli sitten kyseessä mies tai nainen). Ikävä järkyttää faktoilla pientä maailmaasi. Ehkä voit perustaa atteestasi ihan uskonnon, kun siitä tahdot noin hanakasti pitää kiinni, vaikka tosiasiat eivät menisi niin. - kokemukseeni
täällä ole kirjoitti:
psyykkisiä ongelmia kuin sinulla. Et edes tunnista, että olen eräs niistä kirjoittajista, jotka "hyökkäävät niskaasi". Joo kyllä: täällä on enemmän kuin yksi ihminen, joka kritisoi sinua.
Tiesitkös, että me muut täällä keskustelupalstalla olemme täällä keskustelemassa kulloisistakin aiheista ja siksi jos kirjoitat tänne täyttä paskaa ja et huomioi muiden näkemyksiä ja kokemuksia, niin voit saada "hyökkäyksiä" osaksesi? Varmasti ne sinusta tuntuvatkin hyökkäyksiltä, koska ne tulevat sinua älykkäämpien ihmisten taholta ja sulla ei ole oikein asia hallussa.
Siitä, minkä ikäisiä kumppaneita ihmiset suosivat, on tehty tieteellinen tutkimus. Ja se sanoo, että tyypillisin ikäero on, että mies on pari vuotta vanhempi naista. Huomattavasti vanhemmista taas tykkäävät harvemmat (oli sitten kyseessä mies tai nainen). Ikävä järkyttää faktoilla pientä maailmaasi. Ehkä voit perustaa atteestasi ihan uskonnon, kun siitä tahdot noin hanakasti pitää kiinni, vaikka tosiasiat eivät menisi niin.perustan jutuni..Sitä on mahdotonta kumota:DDD
- puhua
tuon kirjoitti:
vain Mav:lle. Sinä olet rupsahtanut, tyhmä ja ruma.
itsestäsi. Lyön vetoa, että olet ylipainoinen miehen puutteessa oleva läski.
- Ei kukaan
kokemukseeni kirjoitti:
perustan jutuni..Sitä on mahdotonta kumota:DDD
sun kokemusta täällä halua kumota. Sun kokemus on ihan validi nimenomaan kokemuksen roolissa - ei yleismaailmallisena, eikä edes Suomen mittakaavassa olevana pääsääntönä. Sä siis haluat kumota kaikkien niiden enemmistöön kuuluvien parien kokemukset. Sä haluat kumota sen faktan, että suurin osa on suhteessa suunnilleen omanikäisen kanssa. Ja siksi porukka väittää vastaan.
- järkyttyy??;)
50-vuotias kirjoitti:
"mies" provoilee netissä ja järkyttyy siitä, kun muut antavat takaisin samalla mitalla... Eikös se pitäisi mennä niin, että vanhempi käyttäytyy viisaammin? :DDDDD
Huvittaa lähinnä, nää Yö-fanit ja vanha ukko joka
sanoo kuuntelevnsa Hard-rokkia...jotain tyyliin- saksalaiset läskit.:)) - tuleva vaimosi <3
puhua kirjoitti:
Täällähän minä pusipusi - kiitos viime yöstä. Harmi kun tulit niin pian, kun et ole aikoihin saanut naista : (
http://img92.imageshack.us/img92/7965/metsnvaaratsy3.jpg - ainakaan
puhua kirjoitti:
isoja summia lyödä vetoa sen puolesta.;DDD Laita sen verran, minkä verran olet valmis häviämään. Et nimittäin vois pahemmin osua harhaan...
- hauska.:DDD
tuleva vaimosi <3 kirjoitti:
Täällähän minä pusipusi - kiitos viime yöstä. Harmi kun tulit niin pian, kun et ole aikoihin saanut naista : (
http://img92.imageshack.us/img92/7965/metsnvaaratsy3.jpgNauroin ääneen.:)
- Tyhmä??
Ei kukaan kirjoitti:
sun kokemusta täällä halua kumota. Sun kokemus on ihan validi nimenomaan kokemuksen roolissa - ei yleismaailmallisena, eikä edes Suomen mittakaavassa olevana pääsääntönä. Sä siis haluat kumota kaikkien niiden enemmistöön kuuluvien parien kokemukset. Sä haluat kumota sen faktan, että suurin osa on suhteessa suunnilleen omanikäisen kanssa. Ja siksi porukka väittää vastaan.
Vastaus:kyllä. En ole yksinomaan puhunut omista kokemuksistani. Oletko sokea, kokematon, ääliö??
Vai mikä? - olen hyvin
Tyhmä?? kirjoitti:
Vastaus:kyllä. En ole yksinomaan puhunut omista kokemuksistani. Oletko sokea, kokematon, ääliö??
Vai mikä?älykäs. Se varmaan meidän kommunikoinnissa onkin ongelmana, kun sinä et osaa ollenkaan keskustella etkä väitellä asioista.
Se on ihan yksi ja sama, jos sinä edelleen puhut niiden 30 naisen puolesta. Oma kaveripiirini pitää itseasiassa sisällään n. 200 ihmistä ja sitten on vielä tutut päälle. En minä silti yleistä täällä asioita sen perusteella, mitä omasta ja kaveripiirini kokemuksesta tiedän. Osaan nimittäin ajatella laajemmassa kontekstissa näitä asioita kuin sinä.
Joku sinulle linkitti jo eräässä keskustelussa tieteellisen tutkimusen, joka kumosi väitteesi. Muuta USA:han. Tietääkseni siellä väittämäsi pitää paikkansa eli valtaosalla naisista on vanhempi mies. Suomessa se ei edelleenkään pidä paikkaansa, vaikka sinä kuinka inttäisit, haukkuisit tai muuten vikisisit. Täällä edelleen valtaosa suosii suunnilleen samanikäistä kumppania. - pitäisi
olen hyvin kirjoitti:
älykäs. Se varmaan meidän kommunikoinnissa onkin ongelmana, kun sinä et osaa ollenkaan keskustella etkä väitellä asioista.
Se on ihan yksi ja sama, jos sinä edelleen puhut niiden 30 naisen puolesta. Oma kaveripiirini pitää itseasiassa sisällään n. 200 ihmistä ja sitten on vielä tutut päälle. En minä silti yleistä täällä asioita sen perusteella, mitä omasta ja kaveripiirini kokemuksesta tiedän. Osaan nimittäin ajatella laajemmassa kontekstissa näitä asioita kuin sinä.
Joku sinulle linkitti jo eräässä keskustelussa tieteellisen tutkimusen, joka kumosi väitteesi. Muuta USA:han. Tietääkseni siellä väittämäsi pitää paikkansa eli valtaosalla naisista on vanhempi mies. Suomessa se ei edelleenkään pidä paikkaansa, vaikka sinä kuinka inttäisit, haukkuisit tai muuten vikisisit. Täällä edelleen valtaosa suosii suunnilleen samanikäistä kumppania.olla hyvin rikas! Silloin saisi USA:sta nuorta seuraa!
- aviomieheni
en jaksa kirjoitti:
lähteä tähän leikkiin enää ikinä. Olkoon teidän Suomenne niin pieni, että luulette kaikkien haluavan tehdä samat valinnat kuin itse olette tehneet. Minulla on nuorempi mies. Samoin muutamalla ystävälläni. Suurimmalla osalla on samanikäinen ja vain yksi deittaili ensin 15 vuotta vanhempaa ja sitten 25 vuotta vanhempaa ennen kuin vaihtoi omanikäiseen. Teenkö tästä yleistyksiä kaikkiin Suomen ihmisiin? En. Sitä ei voi tietää miten asiat todellisuudessa menevät, mutta tieteellinen tutkimus on kaikkien luotettavin lähde (varsinkin kun verrataan hömppälehtien artikkeleihin). Ja se sanoo, että yleisintä on valita samanikäinen. Minä uskon sen, usko sinä mitä haluat.
on 5v nuorempi kuin minä. Ja sovimme hyvin yhteen, olemme molemmat korkeakoulutettuja.
- vetoa, babe??
olen hyvin kirjoitti:
älykäs. Se varmaan meidän kommunikoinnissa onkin ongelmana, kun sinä et osaa ollenkaan keskustella etkä väitellä asioista.
Joku sinulle linkitti jo eräässä keskustelussa tieteellisen tutkimusen, joka kumosi väitteesi. Muuta USA:han. Tietääkseni siellä väittämäsi pitää paikkansa eli valtaosalla naisista on vanhempi mies. Suomessa se ei edelleenkään pidä paikkaansa, vaikka sinä kuinka inttäisit, haukkuisit tai muuten vikisisit. Täällä edelleen valtaosa suosii suunnilleen samanikäistä kumppania.Takuulla menee just niinkuin sanoin!
- lyödä vetoa
vetoa, babe?? kirjoitti:
Takuulla menee just niinkuin sanoin!
sen puolesta, että 90% naisista on yhdessä yli 5 vuotta vanhemman miehen kanssa, niin sen vedon lyön hyvin mielelläni. Sitten vaan postaat sen TIETEELLISEN tutkimuksen aiheesta. Nimittäin muuta ei yhteiskunnassamme pidetä tietona.
- Miehet vanhempia
lyödä vetoa kirjoitti:
sen puolesta, että 90% naisista on yhdessä yli 5 vuotta vanhemman miehen kanssa, niin sen vedon lyön hyvin mielelläni. Sitten vaan postaat sen TIETEELLISEN tutkimuksen aiheesta. Nimittäin muuta ei yhteiskunnassamme pidetä tietona.
siitä oli kysymys! Ja aika moni enemmän kuin 5v.
- on moneen kertaan
Miehet vanhempia kirjoitti:
siitä oli kysymys! Ja aika moni enemmän kuin 5v.
sanottu, että yleisin ikäero on se, että mies on n. 2 vuotta vanhempi. Mutta se on vain keskiarvo.
Itse puhuit huomattavasti vanhemmista. Tuollainen /- 5 vuotta katsotaan vielä samaan ikäryhmään kuuluvaksi. Itseasiassa viimeaikaisissa kyselyissä kumppanin katsotaan olleen vanhempi vasta kun ikäero on 10 vuotta tai enemmän. Eli /- 10 vuotta on katsottu vielä pienen ikäeron suhteeksi.
Määrittele siis ne vedon ehdot? - koko ajan
on moneen kertaan kirjoitti:
sanottu, että yleisin ikäero on se, että mies on n. 2 vuotta vanhempi. Mutta se on vain keskiarvo.
Itse puhuit huomattavasti vanhemmista. Tuollainen /- 5 vuotta katsotaan vielä samaan ikäryhmään kuuluvaksi. Itseasiassa viimeaikaisissa kyselyissä kumppanin katsotaan olleen vanhempi vasta kun ikäero on 10 vuotta tai enemmän. Eli /- 10 vuotta on katsottu vielä pienen ikäeron suhteeksi.
Määrittele siis ne vedon ehdot?sanonut itselläni olleen 7-12 vuotta nuorempia.
Aluksi en sillä edes kehunut, koska koin asian ihan tavalliseksi. Sitte...tää yksi älypää on hyökännyt jokaisessa (tai ei jokaisessa, koska ei tiedä kaikkia kirjoituksiani, joista olen saanut hyvää palautetta...) avauksessani jostain ihme syystä päälleni:)
Mulle on aivan sama kuka on minkäkin ikäisen kanssa. Mutta jos joku älypää alkaa väittämään, että valehetelen tms. Silloin ei voi muuta kuin antaa takaisin. Silti väitän ikäeron olevan enenmmän kuin 2v.ja siinä ei mitään ihmeellistä ole. - voin ihan
sinule kirjoitti:
Et tiedä mistään...Tässä on kysymys paljon muusta..Mutta silti väitän, että naiset tykkäävät nelikymppisinä vanhemmista miehistä..ihan sama mitä sinä sanot, se on nähty, siinä ei ole mitään outoa, mutta siinä on että joku väittää muuta.varmuudella sanoa, että nelikymppiset naiset tykkäävät itseään nuoremmista tai saman ikäisistä miehistä!
Oma mieheni on 5v nuorempi, ja aviossa olemme ollet jo 8 vuotta! - yleistä
aviomieheni kirjoitti:
on 5v nuorempi kuin minä. Ja sovimme hyvin yhteen, olemme molemmat korkeakoulutettuja.
korkestikoulutettujen keskuudessa. Itse olen vasta menossa naimisiin ja ikäeroa on 7 vuotta. Aiemmin seurustelin omanikäisten kanssa, mutta hänestä löysin toisen puoliskoni. Ja on paras sängyssä.;)
- kukaan ei
on moneen kertaan kirjoitti:
Määrittele siis ne vedon ehdot?kiistä sinun kokemustasi. Se ei vaan satu olemaan yleispätevä. Jos sinä et usko tieteelliseen tutkimukseen, niin sitten et usko. Turha tässä jauhaa enää lisää. Kuvittele vaan ihan rauhassa mitä kuvittelet. Onnea naismetsälle(tuolla asenteella sitä tulet tarvitsemaan...)!
- mieltä!
yleistä kirjoitti:
korkestikoulutettujen keskuudessa. Itse olen vasta menossa naimisiin ja ikäeroa on 7 vuotta. Aiemmin seurustelin omanikäisten kanssa, mutta hänestä löysin toisen puoliskoni. Ja on paras sängyssä.;)
Kyllä nuorempi mies on sängyssä nami;)
Onnea teille tulevaan liittoonne, tuo on juuri sopiva ikäero, että mies on 7v nuorempi, naiset säilyvät toimintakuntoisina vanhemmaksi ja elävät pidempään. - Aluksi...
mieltä! kirjoitti:
Kyllä nuorempi mies on sängyssä nami;)
Onnea teille tulevaan liittoonne, tuo on juuri sopiva ikäero, että mies on 7v nuorempi, naiset säilyvät toimintakuntoisina vanhemmaksi ja elävät pidempään.hirvitti, kun mulle selvisi mieheni ikä. Mutta onneksi en häntä kuitenkaan sen takia dumpannut, sillä hän on alusta asti ollut paljon kypsempi kuin ikäiseni ja kaikin puolin aivan mahtava mies. Ikäero unohtui jo ensimmäisen puolen vuoden aikana ja nyt se muistuu näiden vuosien jälkeen mieleen vain tällaisissa keskusteluissa.
Onnittelut vain sinullekin, kun tuosta onnesta olet saanut jo noin kauan nauttia.:) - sie, laitaat
noita englannin-kielisiä linkkejä, ei ton ikäinen paappa osaa enkkua :)
- naisista
se on kirjoitti:
kylmä totuus..viimeksi 7v. nuorempi, sitä ennen
10v. nuorempi...mitä muuta pitäisi selittää???on aikaa jo parivuotta ainakin :)
Jos mä alan tohon samaan niin voivoi... häviöllehän sä jäät.
Vaikka en haluakkaan parisuhteeseen itseäni nuorempaa miestä, ainakaan paljoa nuorempaa niin siltikin seksi-puolella otan mieluummin sen 22-35vee miehen kuin 40 miehen. Koska he ovat vain parempia, tai mulle on sattunut erittäin monitaitoisia miehiä :) - kysynpähän vain
kokemukseeni kirjoitti:
perustan jutuni..Sitä on mahdotonta kumota:DDD
kuollut? Kuka julisti sinut maailmanvaltiaaksi.
Oikeastaan surullista mutta olet stereotyyppi, niistä itsepäisitä vanhoista miehistä joiden mielestä naiset ovat alempaa kastia ja näin ollen aivottomia olentoja. - joka et tiedä
maverics kirjoitti:
Rauhaa kaikille, ihmisille hyvää tahtoa ja kavereita!Tämänkin aiheen sai alulle se, että alunperin ker-
roin viisikymppisenä elämisestä. Siihen vastasi
lapselliseen tyyliinsä tämä yksi ja eräs, joka meuhkaa täällä minkä ehtii.
Siksi provoilen, joskus. Suurin osa aiheistani (joita tämä sama tapaus ei ole "löytänyt")on saanut
kiitosta ja keskustelu on ollut vastavuoroista.
Toisaalta en tee mitään sinun "maailmaa syleilevillä" ja "hei, olen mies, jolla ei ole
mitään sanottavaa"-tyylilläsi. Joten en kaipaa osanottaoasi kirjoituksiin, jossa haastetaan tai
vain kysellään mielipiteitä. Yhteenkään todella
ajatuksia herättäviin kirjoituksiin(i) et ole
osallistunut.
Sinun "olen hyvä ja kunnollinen ja naiivi mies"-
lausuntoihisi ei jaksa ottaa enää osaa. Sellaisesta kun ei kukaan saa, ei Erkkikään, mitään irti. joka et tiedä kirjoitti:
Tämänkin aiheen sai alulle se, että alunperin ker-
roin viisikymppisenä elämisestä. Siihen vastasi
lapselliseen tyyliinsä tämä yksi ja eräs, joka meuhkaa täällä minkä ehtii.
Siksi provoilen, joskus. Suurin osa aiheistani (joita tämä sama tapaus ei ole "löytänyt")on saanut
kiitosta ja keskustelu on ollut vastavuoroista.
Toisaalta en tee mitään sinun "maailmaa syleilevillä" ja "hei, olen mies, jolla ei ole
mitään sanottavaa"-tyylilläsi. Joten en kaipaa osanottaoasi kirjoituksiin, jossa haastetaan tai
vain kysellään mielipiteitä. Yhteenkään todella
ajatuksia herättäviin kirjoituksiin(i) et ole
osallistunut.
Sinun "olen hyvä ja kunnollinen ja naiivi mies"-
lausuntoihisi ei jaksa ottaa enää osaa. Sellaisesta kun ei kukaan saa, ei Erkkikään, mitään irti.Sinullahan on käsittääkseni täysi vapaus lukea ja ymmärtää näitä kaikkia viestejä ihan oman mielesi mukaan. Minulla on tyylini, eikä minulla ole tarvetta sitä ihmeemin muokata, ainakaan S24:n keskustelupalstojen takia.
Jostain syystä kuitenkin sinun tässäkin ketjussa esiintyvät kommentit eivät kovinkaan monen lukijan ja kommentoijan mielestä lukeudu noihin kertomiisi "kiitosta ja vastavuoroista keskustelua" aikaansaaneisiin! Noita mainostamiasi ketjuja/viestejä ei ilmeisesti ole kohdalleni osunut. Mielipiteitä kyseltässä kannattaa varautua myös siihen, ettei kaikki ole kyselijän kanssa samaa mieltä!
Päätelmäsi siitä, ettei viesteistäni kukaan saa mitään irti on kyllä aika nopeasti kehittynyt ja kuvastaa kai kuitenkin enemmän sinun omaa mielipidettäsi, tuskin se on yleistettävissä ihan kaikkiin?- sinäkin
maverics kirjoitti:
Sinullahan on käsittääkseni täysi vapaus lukea ja ymmärtää näitä kaikkia viestejä ihan oman mielesi mukaan. Minulla on tyylini, eikä minulla ole tarvetta sitä ihmeemin muokata, ainakaan S24:n keskustelupalstojen takia.
Jostain syystä kuitenkin sinun tässäkin ketjussa esiintyvät kommentit eivät kovinkaan monen lukijan ja kommentoijan mielestä lukeudu noihin kertomiisi "kiitosta ja vastavuoroista keskustelua" aikaansaaneisiin! Noita mainostamiasi ketjuja/viestejä ei ilmeisesti ole kohdalleni osunut. Mielipiteitä kyseltässä kannattaa varautua myös siihen, ettei kaikki ole kyselijän kanssa samaa mieltä!
Päätelmäsi siitä, ettei viesteistäni kukaan saa mitään irti on kyllä aika nopeasti kehittynyt ja kuvastaa kai kuitenkin enemmän sinun omaa mielipidettäsi, tuskin se on yleistettävissä ihan kaikkiin?tuon latvalahon äijän silmillesi. Muiden kirjoittajien näkökulmasta kommenttisi ovat hyvin tervetulleita näihin keskusteluhin. Homma nimittäin meni eräässä vaiheessa siihen, että tuo mies vainoharhoissaan alkoi syytellä kaikkia hänen kanssaan eri mieltä olevia henkilöitä yhdeksi ja samaksi, vaikka viestejä näihin keskusteluihin tuli niin tiuhaa tahtia, ettei yksi ihminen olisi niitä mitenkään kyennyt kirjoittamaan. Nyt olisi äijällä peiliin katsomisen paikka oman käytöksensä suhteen, kun on saanut vastaavaa palautetta omalta viiteryhmältäänkin, mutta eikös se sinuakin ala mollaamaan.
Luulen, että tämän ns. musamiehen kirjoitukset ovat saaneet useat nettideittailevat naiset harkitsemaan nuorempaa kumppania, joten sinun kirjoituksesi ovat hyvin tervetullut muistutus siitä, että kyseessä on vain vinksahtanut poikkeus ja 5-kymppisistäkin löytyy upeita ja fiksuja miehiä. Voin siis itseni ja varmasti monen muunkin palstalaisen puolesta kiittää sinua ja toivoa, että saamme nähdä sinun tekstejäsi jatkossakin. - ja ymmärrä
maverics kirjoitti:
Sinullahan on käsittääkseni täysi vapaus lukea ja ymmärtää näitä kaikkia viestejä ihan oman mielesi mukaan. Minulla on tyylini, eikä minulla ole tarvetta sitä ihmeemin muokata, ainakaan S24:n keskustelupalstojen takia.
Päätelmäsi siitä, ettei viesteistäni kukaan saa mitään irti on kyllä aika nopeasti kehittynyt ja kuvastaa kai kuitenkin enemmän sinun omaa mielipidettäsi, tuskin se on yleistettävissä ihan kaikkiin?Elämä on valintoja, totta, kulunut klisee, sekin.
Kenenkään ei tarvitse olla samaa mieltä.Ihmettelen
kuitenkin miksi tarraudut sanomisiini, kun "vasta-
puolelta" tulee heti kättelyssä täysin nolla-luok-
kaa olevia vastauksia. Tarttuisit niihin!?
Nyt oli kyseessä provo. Olen saanut vastavuoroi-
suutta aikaan palstalla. Kiitoksia hyvistä aiheis-
ta.
Kenenkään ei tarvitse olla samaa mieltä, ei minun-
kaan.
En kuitenkaan ala esittämään mukavaa naapurinpoi-
kaa, jos en koe siihen tarvetta. Enkä ala yliym-
märtämään ketään.
Motivaatioita kirjoittaa tietyistä aiheista voi
olla monia. Sitä on kenenkään vaikea tietää. Jos-
kus voi kirjoittaa ajankuluksi, joskus asiaa.
Sinun ei ole pakko osallistua, eikä edes lukea. - olet monta,
sinäkin kirjoitti:
tuon latvalahon äijän silmillesi. Muiden kirjoittajien näkökulmasta kommenttisi ovat hyvin tervetulleita näihin keskusteluhin. Homma nimittäin meni eräässä vaiheessa siihen, että tuo mies vainoharhoissaan alkoi syytellä kaikkia hänen kanssaan eri mieltä olevia henkilöitä yhdeksi ja samaksi, vaikka viestejä näihin keskusteluihin tuli niin tiuhaa tahtia, ettei yksi ihminen olisi niitä mitenkään kyennyt kirjoittamaan. Nyt olisi äijällä peiliin katsomisen paikka oman käytöksensä suhteen, kun on saanut vastaavaa palautetta omalta viiteryhmältäänkin, mutta eikös se sinuakin ala mollaamaan.
Luulen, että tämän ns. musamiehen kirjoitukset ovat saaneet useat nettideittailevat naiset harkitsemaan nuorempaa kumppania, joten sinun kirjoituksesi ovat hyvin tervetullut muistutus siitä, että kyseessä on vain vinksahtanut poikkeus ja 5-kymppisistäkin löytyy upeita ja fiksuja miehiä. Voin siis itseni ja varmasti monen muunkin palstalaisen puolesta kiittää sinua ja toivoa, että saamme nähdä sinun tekstejäsi jatkossakin.monta kertaa esiintynyt monena:) Keskellä yötä muutaman minuutin välein esim. Ja päivällä. Se on sairasta ja moukkamaista käytöstä.
Jos sinulla ei ole kanttia edes kertoa itsestäsi, kuten minä tein, olisin sinuna hiljaa.
Outoa on se, että jotain pikkutyttöä kiinnostaa aikuisten jutut!:)
Ilmeisesti olet tullut kaltoin kohdelluksi,jonkun vanhemman miehen osalta, mutta se taas ei ole minun syy.
Jä nimittelyt yms. eivät osoita muuta kuin sen minkä osoittavat, katkeruuden. Minä en ole sinulle
tehnyt mitään katkeraan käytökseen oikeuttavaa.
Tästä lähtien en kommentoi sinulle mitään. - Silloin, kun
olet monta, kirjoitti:
monta kertaa esiintynyt monena:) Keskellä yötä muutaman minuutin välein esim. Ja päivällä. Se on sairasta ja moukkamaista käytöstä.
Jos sinulla ei ole kanttia edes kertoa itsestäsi, kuten minä tein, olisin sinuna hiljaa.
Outoa on se, että jotain pikkutyttöä kiinnostaa aikuisten jutut!:)
Ilmeisesti olet tullut kaltoin kohdelluksi,jonkun vanhemman miehen osalta, mutta se taas ei ole minun syy.
Jä nimittelyt yms. eivät osoita muuta kuin sen minkä osoittavat, katkeruuden. Minä en ole sinulle
tehnyt mitään katkeraan käytökseen oikeuttavaa.
Tästä lähtien en kommentoi sinulle mitään.pari ihmistä on palstalla samaan aikaan ja keskustelee keskenään, niin silloin on tapana lukea se toisen viesti ensin ja kirjoittaa siihen sen jälkeen vastaus. Siihen menee minuutti, jos toinenkin, riippuen vastauksen pituudesta.
Sinä olet moukkamainen, keskenkasvuinen ja vainoharhainen. Syytät kaikkia eri mieltä olevia palstalaisia joko yhdeksi ja samaksi henkilöksi tai sitten alat esittää olettamuksia kirjoittajan ulkonäöstä (kertoo sinun arvoistasi). Oman itsesi takia sinun kannattaisi katsoa peiliin, kuten tuo fiksu herrasmieskin jo aiemmin kehotti. Tuossa toisessa ketjussa joku nainen kertoi löytäneensä onnen nuoremmasta miehestä. Sinä kirjoitit hänen olevan siitä hyvästä kammotus. Ja sitten vielä ihmettelet, jos sinua haukutaan täällä, kun kirjoittelutyylisi on aina tuollainen, mitä tulee mielipiteisiin ja kokemuksiin, joita et halua hyväksyä olevan.
Olen varsin iloinen, jos et minulle vastaa ollenkaan. Minä en ole nuori enkä katkera. Taas sekoilet sinua kritisoivan olevan joku mielikuvituksessasi oleva yksi ja sama henkilö. Harmi, ettei tällä palstalla ole rekisteröitymispakkoa, sillä ehkä sitten sinä huomaisit, miten hullu olet. Sitä tuskin on tulossa, joten voit tehdä ainoan fiksun päätöksen elämässäsi ja jättää vastaamatta kaikille niille kirjoittajille, joita luulet yhdeksi ja samaksi henkilöksi. Ehkä se estää sinua sekoamasta lopullisesti ja tekemästä vahinkoa ihmisille tosielämässä. Kuten joku sanoi, on hyvä jos tämä sekoilu täällä netissä on auttanut sinua purkamaan katkeruuttasi, ahdistustasi ja vähintään orastavaa mielenterveyden häiriötäsi.
Paranemisia! - nimittelyn
Silloin, kun kirjoitti:
pari ihmistä on palstalla samaan aikaan ja keskustelee keskenään, niin silloin on tapana lukea se toisen viesti ensin ja kirjoittaa siihen sen jälkeen vastaus. Siihen menee minuutti, jos toinenkin, riippuen vastauksen pituudesta.
Sinä olet moukkamainen, keskenkasvuinen ja vainoharhainen. Syytät kaikkia eri mieltä olevia palstalaisia joko yhdeksi ja samaksi henkilöksi tai sitten alat esittää olettamuksia kirjoittajan ulkonäöstä (kertoo sinun arvoistasi). Oman itsesi takia sinun kannattaisi katsoa peiliin, kuten tuo fiksu herrasmieskin jo aiemmin kehotti. Tuossa toisessa ketjussa joku nainen kertoi löytäneensä onnen nuoremmasta miehestä. Sinä kirjoitit hänen olevan siitä hyvästä kammotus. Ja sitten vielä ihmettelet, jos sinua haukutaan täällä, kun kirjoittelutyylisi on aina tuollainen, mitä tulee mielipiteisiin ja kokemuksiin, joita et halua hyväksyä olevan.
Olen varsin iloinen, jos et minulle vastaa ollenkaan. Minä en ole nuori enkä katkera. Taas sekoilet sinua kritisoivan olevan joku mielikuvituksessasi oleva yksi ja sama henkilö. Harmi, ettei tällä palstalla ole rekisteröitymispakkoa, sillä ehkä sitten sinä huomaisit, miten hullu olet. Sitä tuskin on tulossa, joten voit tehdä ainoan fiksun päätöksen elämässäsi ja jättää vastaamatta kaikille niille kirjoittajille, joita luulet yhdeksi ja samaksi henkilöksi. Ehkä se estää sinua sekoamasta lopullisesti ja tekemästä vahinkoa ihmisille tosielämässä. Kuten joku sanoi, on hyvä jos tämä sekoilu täällä netissä on auttanut sinua purkamaan katkeruuttasi, ahdistustasi ja vähintään orastavaa mielenterveyden häiriötäsi.
Paranemisia!määrää, jota olet kirjoitukissasi päästellyt! Huh!
Vaikka vastaan aivan Asiallisesti, sinulta vain pääsee:) niitä Nimittelyjä, jatkuvasti. Se kertoo persoonallisuushäiriöstä.
Koita nyt keksiä edes öisin muuta tekemistä, kuin haukkua tuntemattomia ihmisiä. Nuori nainen! Tee niinkuin muut ikäisesi, hanki poikaystävä, niin persoonallisuutesi pääsee kehittymään. Nyt se polkee taaksepäin, kun muuta tekemistä ei sinulla näytä olevan kuin notkua päivät ja yöt palstoilla.
Nuku yösi. Niin muutkin tekevät.
Jos yöllä kolmen minuutin välein tulee vastauksia samalla tyylillä kirjoitellen ja pelkkää haukkumista...Ikävää, että sinun pitää kompata niin paljon itseäsi, kun muut eivät välitä...
Enkä muuten ole haukkunut ketään moukaksi, paitsi sinun käytöstäsi. Sitä se on. - Nyt meni
nimittelyn kirjoitti:
määrää, jota olet kirjoitukissasi päästellyt! Huh!
Vaikka vastaan aivan Asiallisesti, sinulta vain pääsee:) niitä Nimittelyjä, jatkuvasti. Se kertoo persoonallisuushäiriöstä.
Koita nyt keksiä edes öisin muuta tekemistä, kuin haukkua tuntemattomia ihmisiä. Nuori nainen! Tee niinkuin muut ikäisesi, hanki poikaystävä, niin persoonallisuutesi pääsee kehittymään. Nyt se polkee taaksepäin, kun muuta tekemistä ei sinulla näytä olevan kuin notkua päivät ja yöt palstoilla.
Jos yöllä kolmen minuutin välein tulee vastauksia samalla tyylillä kirjoitellen ja pelkkää haukkumista...Ikävää, että sinun pitää kompata niin paljon itseäsi, kun muut eivät välitä...
Enkä muuten ole haukkunut ketään moukaksi, paitsi sinun käytöstäsi. Sitä se on.viimeisetkin uskottavuuden mahdollisuudet sinulta! Vainoharhat jatkuvat ja sinussa ei riitä edes miestä pitämään sanaasi! Vai et muka enää vastaa! Yrittäisit nyt hankkia itsellesi edes ripauksen itsekunnioitusta ja lopeta oikeasti nuo vainoharhaiset tekstit, kuten lupasit. Se oli ainoa fiksu teko sinulta täällä: jos lopettaisit vastaamisen niille, joita luulet samaksi ihmiseksi, niin et pilaisi mainettasi enää useamman ihmisen silmissä. Voisi siten olla parempi sauma saada täältä seuraa... Sinut tiedetään täällä aika laajassa piirissä, kuten tässäkin ketjussa huomasit.
Huvittavaa muuten, miten heijastat omaa käytöstäsi muihin kirjoittajiin. Itse olen moukista moukin, tyhmä kuin saapas, huonokäytöksinen, notkut täällä aamusta iltaan ja et ikinä tule saamaan tasokasta naista. Vain elähtäneitä, vähä-älyisiä pubiruusuja. Sekös sinua kismittää. Onneksesi et ole eläin, koska sinut olisi jo lopetettu luonnevikaisena. Eipä siinä kukaan mitään menettäisi. - musamiehen
Silloin, kun kirjoitti:
pari ihmistä on palstalla samaan aikaan ja keskustelee keskenään, niin silloin on tapana lukea se toisen viesti ensin ja kirjoittaa siihen sen jälkeen vastaus. Siihen menee minuutti, jos toinenkin, riippuen vastauksen pituudesta.
Paranemisia!törkeään kirjoitukseen (jos kukaan tämän ketjun lisäksi enää mitään tarvitsee).
Ensin naisen asiallinen kirjoitus:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&conference=4500000000001507&posting=22000000038710229
Musamiehen vastaus:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&conference=4500000000001507&posting=22000000038711899
Tyypillistä musamiehelle! Haukutaan heti, jos ei mielipiteet itse miellytä!
Näitä linkkejä voisi pistää tänne kymmeniä! - pojat..................
nimittelyn kirjoitti:
määrää, jota olet kirjoitukissasi päästellyt! Huh!
Enkä muuten ole haukkunut ketään moukaksi, paitsi sinun käytöstäsi. Sitä se on.Miksi ihmeessä sinä Mies, vastaa sitten jokaiseen kirjoitukseen? Jos kerta olet päätellyt että yksi sama ihminen vain sinulle vastailee?
Minä en ymmärrä oikein tuota sinun Miehenlogiikkaasi, eikä ymmärrä muutama muukaan.
Koet hirveän tarpeelliseksi todistella itsellesi että olet oikeassa ja sinun kanssasi on erimieltä vain yksi ainoa "nuorinainen" Vaikka meitä erimielisiä onkin aika monta.
Mutta olehan rauhassa ja hanki apua - eräs ei niin nuori
pojat.................. kirjoitti:
Miksi ihmeessä sinä Mies, vastaa sitten jokaiseen kirjoitukseen? Jos kerta olet päätellyt että yksi sama ihminen vain sinulle vastailee?
Minä en ymmärrä oikein tuota sinun Miehenlogiikkaasi, eikä ymmärrä muutama muukaan.
Koet hirveän tarpeelliseksi todistella itsellesi että olet oikeassa ja sinun kanssasi on erimieltä vain yksi ainoa "nuorinainen" Vaikka meitä erimielisiä onkin aika monta.
Mutta olehan rauhassa ja hanki apuaTäytyy sanoa että hyvä taktiikkahan musamiehellä on.. Eli aina jos joku sanoo poikkeavan mielipiteen, hän on "yksi ja sama terroristi." Jos vastauksia on 10 joista 8 on musamiestä vastaan, hän voi sanoa että nuo 8 vastausta ovat yhden ja saman ihmisen kirjoittamia ja siten "ememmistö" ihmisistä on samaa mieltä kuin hän itse, koska 2 herran kanssa yhtenevää mielipidettä versus "1 ainoan häirikön tehtailemat" 8 vastaista mielipidettä tuottavat lopputuloksen että herran kanta asiasta on yhtä kuin vallitseva mielipide.. Helvetin hyvä tapa mitätöidä eriävät mielipiteet ; DD
Terveisin 1/8 eriävistä : D - törkeää???
musamiehen kirjoitti:
törkeään kirjoitukseen (jos kukaan tämän ketjun lisäksi enää mitään tarvitsee).
Ensin naisen asiallinen kirjoitus:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&conference=4500000000001507&posting=22000000038710229
Musamiehen vastaus:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&conference=4500000000001507&posting=22000000038711899
Tyypillistä musamiehelle! Haukutaan heti, jos ei mielipiteet itse miellytä!
Näitä linkkejä voisi pistää tänne kymmeniä!Kerron: sinun vastauksesi, ne ovat aina törkeitä!!!
Ala-arvoisia. Ja kun haukut minun koulutustani (josta et tiedä mitään!)ja väität minun olevan amiksen (joka sanana jo kertoo ikäsi:) käynyt ja
päälle haukut ja solvaat ja nimittelet ja raivoat,
se on ala-arvoista. Mikään noissa linkeissä ei
kerro minusta mitään negatiivista. En hauku, en raivoa, en nimittele, niinkuin sinä teet.
Jos joku viiskymppinen toteaa jotain, se en aina ole minä. Täällä tekevät muutkin saman ikäiset aloituksia ja kommentteja. Raukkamaista yrittää
vetää minua joka paikkaan mukaan. Itse voisit
jo lopettaa tuon monena esiintymisen! Sen huomaavat kaikki. Olen nimittäin testannut asian.:) Sama tyyli, sama tapa haukkua ja nimitellä. Sen erottavat muutkin kuin minä.))
Sinulta voisin laittaa satoja linkkejä.
Jos minä kerron missä asun, se on sinusta törkeää. Aika erikoista. - ovat kirjoituksesi!!
Nyt meni kirjoitti:
viimeisetkin uskottavuuden mahdollisuudet sinulta! Vainoharhat jatkuvat ja sinussa ei riitä edes miestä pitämään sanaasi! Vai et muka enää vastaa! Yrittäisit nyt hankkia itsellesi edes ripauksen itsekunnioitusta ja lopeta oikeasti nuo vainoharhaiset tekstit, kuten lupasit. Se oli ainoa fiksu teko sinulta täällä: jos lopettaisit vastaamisen niille, joita luulet samaksi ihmiseksi, niin et pilaisi mainettasi enää useamman ihmisen silmissä. Voisi siten olla parempi sauma saada täältä seuraa... Sinut tiedetään täällä aika laajassa piirissä, kuten tässäkin ketjussa huomasit.
Huvittavaa muuten, miten heijastat omaa käytöstäsi muihin kirjoittajiin. Itse olen moukista moukin, tyhmä kuin saapas, huonokäytöksinen, notkut täällä aamusta iltaan ja et ikinä tule saamaan tasokasta naista. Vain elähtäneitä, vähä-älyisiä pubiruusuja. Sekös sinua kismittää. Onneksesi et ole eläin, koska sinut olisi jo lopetettu luonnevikaisena. Eipä siinä kukaan mitään menettäisi.Nimittelyä, nimittelyä..aina vaan, aina uudestaan:))) Alan epäillä sinun olevan työtön, kouluttamaton, yhteiskunnalle katkera, vihamielinen, onneton, yksinäinen luuseri.
- saada viimeinen sana?
törkeää??? kirjoitti:
Kerron: sinun vastauksesi, ne ovat aina törkeitä!!!
Ala-arvoisia. Ja kun haukut minun koulutustani (josta et tiedä mitään!)ja väität minun olevan amiksen (joka sanana jo kertoo ikäsi:) käynyt ja
päälle haukut ja solvaat ja nimittelet ja raivoat,
se on ala-arvoista. Mikään noissa linkeissä ei
kerro minusta mitään negatiivista. En hauku, en raivoa, en nimittele, niinkuin sinä teet.
Jos joku viiskymppinen toteaa jotain, se en aina ole minä. Täällä tekevät muutkin saman ikäiset aloituksia ja kommentteja. Raukkamaista yrittää
vetää minua joka paikkaan mukaan. Itse voisit
jo lopettaa tuon monena esiintymisen! Sen huomaavat kaikki. Olen nimittäin testannut asian.:) Sama tyyli, sama tapa haukkua ja nimitellä. Sen erottavat muutkin kuin minä.))
Sinulta voisin laittaa satoja linkkejä.
Jos minä kerron missä asun, se on sinusta törkeää. Aika erikoista.Käytöksesi puhuu koko ajan sanojasi vastaan. Ei kukaan täällä usko sinua. Sinun kirjoitustyylisi on niin helppo tunnistaa ja kaikista helpoimmin sinut tunnistaa juuri noista samoista jutuista, jotka eivät muutu koskaan. Puhuit niistä ketjuista, joita tämä mystinen nuori mielikuvitustyttösi ei ole löytänyt. Omasta puolestani voin sanoa nähneeni muitakin kirjoituksiasi, mutta koska itse et ole käynyt näissä ketjuissa muiden silmille, niin ei ole muutkaan kirjoittajat haukkuneet sinua. Niin metsä vastaa kuin sinne huutaa.
Olen nähnyt sinun profiilisi jo kauan sitten. Silloin, kun näin sen ensimmäisen kerran, niin koulutuksen kohdalla luki ammattikoulu. Olet siis kansankielellä käynyt amiksen. Jos joku on sinua sanonut amikseksi, niin se ei ole loukkaus. Kai itsekin oletettuna isänä tunnet nuorten sanoja? Kieltämättä naurattaa, kun mainostat profiilissasi, että vanhemmiten jästipäisyys on vähentynyt. En edes pysty kuvittelemaan, miten järkyttävällä tasolla se on ennen ollut...:D
Mielelläni näkisin niitä linkkejä, joita luulet minuksi. Saataisiin sitten tyttöjen kanssa nauraa sinulle lisää. Nimittäin minä en ole mikään nuori nainen niin kuin luulet. Minä satun olemaan reilu 4-kymppinen nainen ja ystäväni myös. Voisit rajoittaa tuota riehumistasi, sillä puskaradion voima on valtava. Olen näyttänyt profiilisi ja kirjoituksiasi ystävilleni, joilla on profiili täällä. Eipä ole tarvinnut sinua haukkua, kun ovat kirjoituksesi luettuaan järkyttyneet ja osanneet varoa sinua. He sanovat asiasta omille ystävättärilleen ja he taas omilleen jne. Omaa kuoppaasi täällä kaivat ja vähennät omaa valikoimaasi. Ehkäpä siksi ei Tampereelta meinaa naista sulle löytyäkään...
Mietipä vielä kerran, että voisiko tämä väittämäsi vastausten samankaltaisuus johtu siitä, että miltei kuka tahansa nainen reagoi naurettaviin kirjoituksiisi melko samalla tavalla. Mitä voit olettaa saavasi takaisin, kun haukut täällä ihmisiä täysin sokeana omalle käytöksellesi ja kuvittelet itsellesi monipersoonaisen nuoren vastustajan.
Mutta jatka vaan samaan malliin, jos se pitää jo ennestään hauraan psyykesi edes jotenkin kasassa. Terveempiä päiviä sinulle jatkossa! - mielestäni
eräs ei niin nuori kirjoitti:
Täytyy sanoa että hyvä taktiikkahan musamiehellä on.. Eli aina jos joku sanoo poikkeavan mielipiteen, hän on "yksi ja sama terroristi." Jos vastauksia on 10 joista 8 on musamiestä vastaan, hän voi sanoa että nuo 8 vastausta ovat yhden ja saman ihmisen kirjoittamia ja siten "ememmistö" ihmisistä on samaa mieltä kuin hän itse, koska 2 herran kanssa yhtenevää mielipidettä versus "1 ainoan häirikön tehtailemat" 8 vastaista mielipidettä tuottavat lopputuloksen että herran kanta asiasta on yhtä kuin vallitseva mielipide.. Helvetin hyvä tapa mitätöidä eriävät mielipiteet ; DD
Terveisin 1/8 eriävistä : Donnistu näitä mielipiteitä mitätöimään, sillä useampi täällä on tuon miehen jo oppinut tietämään. Kuka tahansa fiksu ihminen näkee musamiehen olevan sairas. Mutta tuo keino on tehokas tapa kieltää itseltään vallitseva todellisuus ja elää omissa harhoissaan. Varmaan kuolisi poloinen, jos joutuisi myöntämään olevansa väärässä.
- epäillä saa.
ovat kirjoituksesi!! kirjoitti:
Nimittelyä, nimittelyä..aina vaan, aina uudestaan:))) Alan epäillä sinun olevan työtön, kouluttamaton, yhteiskunnalle katkera, vihamielinen, onneton, yksinäinen luuseri.
Se ei hetkauta minua yhtään, mitä mielisairas nettimies minusta ajattelee. Kumma, että sallit itsesi nimitellä muita, mutta jos muut nimittelevät takaisin, niin sitten jeesustelet sitä täällä. Tekopyhää.
- Heips!
saada viimeinen sana? kirjoitti:
Käytöksesi puhuu koko ajan sanojasi vastaan. Ei kukaan täällä usko sinua. Sinun kirjoitustyylisi on niin helppo tunnistaa ja kaikista helpoimmin sinut tunnistaa juuri noista samoista jutuista, jotka eivät muutu koskaan. Puhuit niistä ketjuista, joita tämä mystinen nuori mielikuvitustyttösi ei ole löytänyt. Omasta puolestani voin sanoa nähneeni muitakin kirjoituksiasi, mutta koska itse et ole käynyt näissä ketjuissa muiden silmille, niin ei ole muutkaan kirjoittajat haukkuneet sinua. Niin metsä vastaa kuin sinne huutaa.
Olen nähnyt sinun profiilisi jo kauan sitten. Silloin, kun näin sen ensimmäisen kerran, niin koulutuksen kohdalla luki ammattikoulu. Olet siis kansankielellä käynyt amiksen. Jos joku on sinua sanonut amikseksi, niin se ei ole loukkaus. Kai itsekin oletettuna isänä tunnet nuorten sanoja? Kieltämättä naurattaa, kun mainostat profiilissasi, että vanhemmiten jästipäisyys on vähentynyt. En edes pysty kuvittelemaan, miten järkyttävällä tasolla se on ennen ollut...:D
Mielelläni näkisin niitä linkkejä, joita luulet minuksi. Saataisiin sitten tyttöjen kanssa nauraa sinulle lisää. Nimittäin minä en ole mikään nuori nainen niin kuin luulet. Minä satun olemaan reilu 4-kymppinen nainen ja ystäväni myös. Voisit rajoittaa tuota riehumistasi, sillä puskaradion voima on valtava. Olen näyttänyt profiilisi ja kirjoituksiasi ystävilleni, joilla on profiili täällä. Eipä ole tarvinnut sinua haukkua, kun ovat kirjoituksesi luettuaan järkyttyneet ja osanneet varoa sinua. He sanovat asiasta omille ystävättärilleen ja he taas omilleen jne. Omaa kuoppaasi täällä kaivat ja vähennät omaa valikoimaasi. Ehkäpä siksi ei Tampereelta meinaa naista sulle löytyäkään...
Mietipä vielä kerran, että voisiko tämä väittämäsi vastausten samankaltaisuus johtu siitä, että miltei kuka tahansa nainen reagoi naurettaviin kirjoituksiisi melko samalla tavalla. Mitä voit olettaa saavasi takaisin, kun haukut täällä ihmisiä täysin sokeana omalle käytöksellesi ja kuvittelet itsellesi monipersoonaisen nuoren vastustajan.
Mutta jatka vaan samaan malliin, jos se pitää jo ennestään hauraan psyykesi edes jotenkin kasassa. Terveempiä päiviä sinulle jatkossa!Naurattaa taas oikeesti :=DDD
En jaksa kommentoida noin typeriin väitteisiin muuta....KUIN: Hanki nyt tyttö pieni se poikaystävä!!! Saat muuta mietittävää, ja jos tsägä käy, niin persoonasi kehityy ja alat ottaa ensiaskeleita kohti aikuisuutta. Silloin sinun ei enää tarvitse vainota muita ihmisiä!! Yötä myöden.
Amis-sanaa käyttävät amikset ja ne jotka haukkuvat
ammattikoululaisia. Tässä iässä ei enää kuule tuota sanaa, muuta kuin nuorilta!!
Tiedän sinun olevan about 22-23v.(se paljastui jo ajat sitten!) Joten en voi suhtautua sinuun muuta kuin lapsena. Ja et hallitse edes ns. kusetusta, olet liian läpinäkyvä minulle, joka olen muutamaa astetta viisaampi ja kokeneempi kuin sinä.
Sinä voit ottaa kantaa ikäistesi puberteetti-ongemiin. Pysy ruodussasi! - ei sitten olekaan
Heips! kirjoitti:
Naurattaa taas oikeesti :=DDD
En jaksa kommentoida noin typeriin väitteisiin muuta....KUIN: Hanki nyt tyttö pieni se poikaystävä!!! Saat muuta mietittävää, ja jos tsägä käy, niin persoonasi kehityy ja alat ottaa ensiaskeleita kohti aikuisuutta. Silloin sinun ei enää tarvitse vainota muita ihmisiä!! Yötä myöden.
ammattikoululaisia. Tässä iässä ei enää kuule tuota sanaa, muuta kuin nuorilta!!
Tiedän sinun olevan about 22-23v.(se paljastui jo ajat sitten!) Joten en voi suhtautua sinuun muuta kuin lapsena. Ja et hallitse edes ns. kusetusta, olet liian läpinäkyvä minulle, joka olen muutamaa astetta viisaampi ja kokeneempi kuin sinä.
Sinä voit ottaa kantaa ikäistesi puberteetti-ongemiin. Pysy ruodussasi!niitä lapsia? Aikamoinen kusettaja olet. Pelkkää harhaa ja valhetta koko mies. Et osaa sitten kuin tuota samaa jankuttaa. Hullu mikä hullu.
- niin????????
ei sitten olekaan kirjoitti:
niitä lapsia? Aikamoinen kusettaja olet. Pelkkää harhaa ja valhetta koko mies. Et osaa sitten kuin tuota samaa jankuttaa. Hullu mikä hullu.
Minulla on 3 lasta..mistä taas revit tuonkin väitteen??????????? Seksuaalinen turhautuneisuus
sopii sinun profiilsi...tee sille jotain!!!
Mutta muista, että naisen seksuaalisus kehittyy iän myötä...:)) Siksi minä kehun nelikymppisiä.
Ja muista että...rokkenroll on muutakin kuin niitä suomalaisia pop-bändejä, joita sinä kuuntelet!:D
Itseasiassa se on kaikkea muuta! - nuorten kieltä,
niin???????? kirjoitti:
Minulla on 3 lasta..mistä taas revit tuonkin väitteen??????????? Seksuaalinen turhautuneisuus
sopii sinun profiilsi...tee sille jotain!!!
Mutta muista, että naisen seksuaalisus kehittyy iän myötä...:)) Siksi minä kehun nelikymppisiä.
Ja muista että...rokkenroll on muutakin kuin niitä suomalaisia pop-bändejä, joita sinä kuuntelet!:D
Itseasiassa se on kaikkea muuta!jos sinulla olisi lapsia. Toisaalta olet minua lähes 10 vuotta vanhempi, joten ehkä sitten sinulla on vanhempia lapsia. Muutenkin vaikutat ikäistäsi vanhemmalta. Ehkä jämähtänyt henkisesti tavanomaista aiemmin? Harhat tulleet iän myötä?
Näitä sinun harhaisia syytöksiä on huvittavaa lukea. Jatka vaan. Mahtaa harmittaa, kun olet itse levitellyt elämääsi täällä, etkä tiedä muista kirjoittajista mitään. Harmittaa varmaan ampua ilmaan hukkaan meneviä säälittäviä loukkauksen yrityksiä.:) - köyhää
nuorten kieltä, kirjoitti:
jos sinulla olisi lapsia. Toisaalta olet minua lähes 10 vuotta vanhempi, joten ehkä sitten sinulla on vanhempia lapsia. Muutenkin vaikutat ikäistäsi vanhemmalta. Ehkä jämähtänyt henkisesti tavanomaista aiemmin? Harhat tulleet iän myötä?
Näitä sinun harhaisia syytöksiä on huvittavaa lukea. Jatka vaan. Mahtaa harmittaa, kun olet itse levitellyt elämääsi täällä, etkä tiedä muista kirjoittajista mitään. Harmittaa varmaan ampua ilmaan hukkaan meneviä säälittäviä loukkauksen yrityksiä.:)tekstiä sinulta, joka yleensä nimittelet ja haukut..Onko yksinäisyys kammennut sinut lattiaan??
- köyhää tekstiä,
köyhää kirjoitti:
tekstiä sinulta, joka yleensä nimittelet ja haukut..Onko yksinäisyys kammennut sinut lattiaan??
niin sehän oli sitten samantasoinen vastaus sinun teksteihisi. Vainoharhasi näköjään jatkuvat edelleen. Jos ylipäätään on olemassa jotain sinua haukkuvaa nuorta naista, niin toivottavasti hän tulee taas pian viihdyttämään sinua, sillä itse en jaksa yrittää noin hullulle järkeä puhua.
- Aloittaja
köyhää tekstiä, kirjoitti:
niin sehän oli sitten samantasoinen vastaus sinun teksteihisi. Vainoharhasi näköjään jatkuvat edelleen. Jos ylipäätään on olemassa jotain sinua haukkuvaa nuorta naista, niin toivottavasti hän tulee taas pian viihdyttämään sinua, sillä itse en jaksa yrittää noin hullulle järkeä puhua.
Mulle on aiwan sama missä sfääreissä sun pieni sielusi leijailee, koska Minä luotan itseeni ja arvostelukykyyni. Sinä laahaat lattialla, pelkkää negatiivista sihinää, sitä olet sinä!
Minulla on maailman parasta musaa kasapäin, sinä voit mennä kuuntelemaan Apulantaasi:))(et ole kuullutkaan hyvästä Musasta) ja muita amatöörejä. Ja sitä tanan surkeeta heviäsi:D Minulla on hyllyt täynnä Hyvää kirjallisuutta. Minulla on Elämä täynnä kokemuksia ja tekoja. Sinulla luu kädessäsi. So....Mitä helvetin väliä on sillä, että joku idiootti/kokematon/pikku...tyttö:) on saanut vihdoin liian kovan vastuksen...:D
Mene ja hae se fakin poikaystävä jostain ja nopeesti!!! Mutta muista: naisen seksuaalinen kehitys on hidasta, ja sinä olet vasta alussa. - Universumin
säälittävin vanha kurppa täällä taas jauhaa samaa paskaa ja jälleen kerran uudelle naiselle, jota syyttää samaksi.XD
Painu ruma vanha luuseri tuonne top 10 -ketjuihisi tekemään jotain kehittävää eli pinnistelemään, ettet vittuile niille naisille, jotka ovat kanssasi eri mieltä. Taitaa olla sulla pakkomielle siitä pääsi sisällä kehittämästäsi nuoresta naisesta, kun jatkuva tarve tulee aina kerjätä lisää ja lisää kommenttia... Voi yksinäistä miesparkaa!XDDDD - elänyt
ja nähnyt Niin Paljon, ettet sinä pikkusieluinen
tyttö voi kuvitellakaan...Nähnyt Sohon narkkarit ja
huorat (mainioita tyyppejä!)Lontoon muut monet paikat ja sen ihmiset, mukavat, joista vois suomalaiset ottaa oppia, Manchesterin karut puistot (olen asunut kaupungissa pari viikkoa erään toimittajan kotona)ja Barcelonan Yön! Kun siihen laittaa vielä Dublinin ja Rooman ja keikkamatkat bändejä katsomaan...ai niin ja ne kaikki "etelän reissut"...joista ei voi ylpeillä.
Tee perässä... - Ketä kiinnostaa
sinun säälittävä elämäsi? Itse täällä kaikkea paskaa sitä koskien ulostat meidän nähtäväksemme. Kukaan ei ole kysynyt ja ketään ei kiinnosta. Ihmisiä vain vituttaa tuo sinun silmiinpistävä tyhmyytesi ja jankuttamisesi.
Sinä et ole nähnyt mitään. Elänyt vain sanan siinä merkityksessä, että olet syönyt, hengittänyt ja nukkunut. Ja valveillaoloaikasi vain mokaillut ja ollut törppö. Ihminen, joka oikeasti on älykäs ja kokenut, ei koe tarpeelliseksi levitellä ja kehuskella olemattomalla elämällään täällä. Siitä tietää, ettet ole mitään. Nimittäin siitä, ettei sinulla ole yhden päivän jälkeen enää mitään uutta sisältöä antaa näihin keskusteluihin. Jauhat samaa aina ja aina.
Kehuskelet, että olet käynyt ihan ulkomailla asti. No nykyään jopa useat nuoret ovat kiertäneet maailman ympäri jo pian aikuistuttuaan. Sinulla näihin perusjuttuihin meni elinikä, kuten seksinkin opetteluun. Minä en tuhlaa sinuun enempää aikaa. Sinä olet kuin jumiuitunut levy, jonka itsensä toistamista ei enää jaksa kuunnella. Hanki se elämä, hanki se nainen ja osta viagraa. Jos fiksuksi äidyt, niin mene terapiaan. Minä teen saman päätöksen kuin useimmat kirjoittajat ja jätän sinut hankkimaan uuden räyhäämisen kohteen. - mä kyl käytän
Heips! kirjoitti:
Naurattaa taas oikeesti :=DDD
Sinä voit ottaa kantaa ikäistesi puberteetti-ongemiin. Pysy ruodussasi!sanaa amis, amis, amis
Amis donkkaa tykimmin, Amis tienaa paremmin...
Amis ;D
Ja ainiin oon jo 42v
- nuoret
naiset on noin katkeria?? Ei jummarra?
Miehet nyt vaan on nuorekkaampia ja saa nuorempia naisia.- käsitteet
sekaisin. Ei se ole katkeruutta, että seurustelee suunnilleen omanikäisen kanssa eikä vanhat miehet kiinnosta. Se on luonnollista.
Sitä voisi sanoa jo katkeruudeksi, jos haukkuu nuoremmat miehet täällä viikottain... - on aina ollut
käsitteet kirjoitti:
sekaisin. Ei se ole katkeruutta, että seurustelee suunnilleen omanikäisen kanssa eikä vanhat miehet kiinnosta. Se on luonnollista.
Sitä voisi sanoa jo katkeruudeksi, jos haukkuu nuoremmat miehet täällä viikottain...että naiset etsivät vanhempaa miestä...eikä se siitä muutu. Sori nyt vaan:))
- luonnollista.
on aina ollut kirjoitti:
että naiset etsivät vanhempaa miestä...eikä se siitä muutu. Sori nyt vaan:))
Nuoret naiset naitettiin vanhemmille miehille. Kyllä ne naiset siinä monet itkut itkivät, kun vanhalle rumalle äijälle joutuivat. Luonnostaan veri veti omanikäisiin ja salskeisiin päin. Luepa historian läksysi uudestaan.
- pelkkää satua
luonnollista. kirjoitti:
Nuoret naiset naitettiin vanhemmille miehille. Kyllä ne naiset siinä monet itkut itkivät, kun vanhalle rumalle äijälle joutuivat. Luonnostaan veri veti omanikäisiin ja salskeisiin päin. Luepa historian läksysi uudestaan.
kuten kansalliseepoksessamme Kalevalassa kaunis Aino hukuttautui mielummin kuin alistui Väinämöisen vaimoksi. Sitä nimittäin ihan oikeastikin tapahtui, enkä ihmettele yhtään.
- kukaan............
pelkkää satua kirjoitti:
kuten kansalliseepoksessamme Kalevalassa kaunis Aino hukuttautui mielummin kuin alistui Väinämöisen vaimoksi. Sitä nimittäin ihan oikeastikin tapahtui, enkä ihmettele yhtään.
vielä kauempaa hakea satuja, niitähän täällä kuulee koko ajan:DDD
- että amikseenkin
kukaan............ kirjoitti:
vielä kauempaa hakea satuja, niitähän täällä kuulee koko ajan:DDD
tarvitsee käydä edes yläaste loppuun päästäkseen sisään... Ei näköjään, jos yleissivistys ja tietämys oman maan historiasta on noin heikkoa.
- AC/DC igen
pelkkää satua kirjoitti:
Arabimaissa ja Aasiassa se tapa elää yhä. Jopa Pohjoismaissa asuvat kyseisistä miasta tulleet naiset tekevät itsemurhia (tai heidät tapetaan "kunniamurhaten") sen vuoksi että he eivät suostu naimisiin sukunsa ehdottaman kumppanin kanssa ! Just sitä samaa oli täälläkin ennen vanhaan. Ei naisella ollut edes perintöoikeutta, ja suku naittoi hänet rikkaaseen taloon vanhalle leskimiehelle, että saisi jotain hyötyä irti tyttöparasta.
Nyt kun naisen talous on - LUOJAN KIITOS turvattu sekä yhteiskunnan luoman lasten päivähoitomahdollisuuden että lakien turvin, me emme enää huoli mitä tahansa käppänää kumppaniksi. Ja jos haluamme hyvää seksiä, otamme nuoren rakastajan ! Ennen vanhaankin rikkaat naiset pitivät nuoria miehiä rakastajinaan - MIKSIKÖHÄN ?
Ja miksi nuoret miehet haluavat vanhemman naisen rakastajattareksi tänä päivänäkin, vaikka nainen olisi köyhä kuin kirkonrotta? Itsellänikin on ollut 10-15v nuorempia miehiä rakastajana, ja jatkuvasti on joku tarjolla, jos vain olisi aikaa.. - nainen,
on aina ollut kirjoitti:
että naiset etsivät vanhempaa miestä...eikä se siitä muutu. Sori nyt vaan:))
oikeasti halua itseään vanhempaa miestä. Joku nainen voi ottaa vanhemman miehen, jos mies on rikas. Taloudellisen turvan takia. Mut jos nainen saisi yhtä rikkaan ja nuoremman, niin sen nuoremman ottaisi varmasti!
- nain
AC/DC igen kirjoitti:
Arabimaissa ja Aasiassa se tapa elää yhä. Jopa Pohjoismaissa asuvat kyseisistä miasta tulleet naiset tekevät itsemurhia (tai heidät tapetaan "kunniamurhaten") sen vuoksi että he eivät suostu naimisiin sukunsa ehdottaman kumppanin kanssa ! Just sitä samaa oli täälläkin ennen vanhaan. Ei naisella ollut edes perintöoikeutta, ja suku naittoi hänet rikkaaseen taloon vanhalle leskimiehelle, että saisi jotain hyötyä irti tyttöparasta.
Nyt kun naisen talous on - LUOJAN KIITOS turvattu sekä yhteiskunnan luoman lasten päivähoitomahdollisuuden että lakien turvin, me emme enää huoli mitä tahansa käppänää kumppaniksi. Ja jos haluamme hyvää seksiä, otamme nuoren rakastajan ! Ennen vanhaankin rikkaat naiset pitivät nuoria miehiä rakastajinaan - MIKSIKÖHÄN ?
Ja miksi nuoret miehet haluavat vanhemman naisen rakastajattareksi tänä päivänäkin, vaikka nainen olisi köyhä kuin kirkonrotta? Itsellänikin on ollut 10-15v nuorempia miehiä rakastajana, ja jatkuvasti on joku tarjolla, jos vain olisi aikaa..25-vuotiaana eraästä 45v. naista...se kuuluu nuoren miehen oppiin...kuka nuori mies muuta haluaa kuin SEKSIÄ vanhemman kurpan kanssa??
VAi luuletko, että alkaisi seurustelemaan???
*Nauraa* Ei siinä auta mikään, että mies on vanhempi ja naienn nuorempi 90% suhteista.
Ja edelleen ihmettelen, että mitä IHMEELLISTÄ siinä on???????? - usko jo !
nainen, kirjoitti:
oikeasti halua itseään vanhempaa miestä. Joku nainen voi ottaa vanhemman miehen, jos mies on rikas. Taloudellisen turvan takia. Mut jos nainen saisi yhtä rikkaan ja nuoremman, niin sen nuoremman ottaisi varmasti!
Se nuori on huono sängyssä, siksi naiset ottaa vanhemman !
- olen menossa
AC/DC igen kirjoitti:
Ja miksi nuoret miehet haluavat vanhemman naisen rakastajattareksi tänä päivänäkin, vaikka nainen olisi köyhä kuin kirkonrotta? Itsellänikin on ollut 10-15v nuorempia miehiä rakastajana, ja jatkuvasti on joku tarjolla, jos vain olisi aikaa..naimisiin 7 vuotta nuoremman miehen kanssa. Paljastettakoon se vielä minusta. Ja ei muuten ulkopuoliset ikää tiedä, jos emme kerro.:)
Kiva, että sinäkin jaksat yrittää sivistää tätä mansen älynväläystä. - ikä kerro
usko jo ! kirjoitti:
Se nuori on huono sängyssä, siksi naiset ottaa vanhemman !
mitään niistä sänkytaidoista. Tai ehkä ennemmin niin päin, ettei vanha koira opi enää uusia temppuja...
- ei säväytä!
olen menossa kirjoitti:
naimisiin 7 vuotta nuoremman miehen kanssa. Paljastettakoon se vielä minusta. Ja ei muuten ulkopuoliset ikää tiedä, jos emme kerro.:)
Kiva, että sinäkin jaksat yrittää sivistää tätä mansen älynväläystä.keksi jotain parempaa, honey!:))
- kirjoittamaan
ikä kerro kirjoitti:
mitään niistä sänkytaidoista. Tai ehkä ennemmin niin päin, ettei vanha koira opi enää uusia temppuja...
Yhdyssanoja, ja tule sitten vasta väittelemään viisaimpiesi kanssa!!
- AC/DC ; D
olen menossa kirjoitti:
naimisiin 7 vuotta nuoremman miehen kanssa. Paljastettakoon se vielä minusta. Ja ei muuten ulkopuoliset ikää tiedä, jos emme kerro.:)
Kiva, että sinäkin jaksat yrittää sivistää tätä mansen älynväläystä.Manse-parka. Ennen pidin kaupungista ja kävin siellä silloin tällöin. Enää en mene. Olisi kaukeaa törmätä tuohon jossain siellä. Vaikka baarissa tulisi kuolaamaan kimppuun ja luulisi että saa isketyksi taas itseään nuoremman. Epäilen kyllä että käymme eri luokan ravintoissa..
- Ei oo todellista!
kirjoittamaan kirjoitti:
Yhdyssanoja, ja tule sitten vasta väittelemään viisaimpiesi kanssa!!
Luuletko sä, että vanha koira tai uudet temput on yhdyssana...:DDDD Ei helvata!:D
No saattaa niitä kirjoitusvirheitä tässä näppäillessä välillä tulla, kun tää on vain keskustelupalsta chattailyä. En ihan viitty kirjelmätasoista tekstiä alkaa vääntämään... Mutta nuo sanat olivat kyllä oikein kirjoitettu. Että osaat olla tyhmä... Toi on jo taito. Pistä CV:een!:D - niin totta.
ikä kerro kirjoitti:
Kokeilin minäkin vanhempaa miestä, ja oli tosi huono kokemus, tosi ukkoontunut "pappa".
Nykyinen mieheni on minua monta vuotta nuorempi, ja voin sanoa että nuori mies on erittäin halukas ja oppivainen....;) - sulle
Ei oo todellista! kirjoitti:
Luuletko sä, että vanha koira tai uudet temput on yhdyssana...:DDDD Ei helvata!:D
No saattaa niitä kirjoitusvirheitä tässä näppäillessä välillä tulla, kun tää on vain keskustelupalsta chattailyä. En ihan viitty kirjelmätasoista tekstiä alkaa vääntämään... Mutta nuo sanat olivat kyllä oikein kirjoitettu. Että osaat olla tyhmä... Toi on jo taito. Pistä CV:een!:Dvoi aina sanoa jotain vastaavaa, 9/10 se menee oikein:)) HANKI NYT JO SE KUNDI JOSTAIN!! Karmeeta kun nuori nainen elää puutteessa ja ei muuta keksi kuin paskanjauhanta!
- naurattaa
niin totta. kirjoitti:
Kokeilin minäkin vanhempaa miestä, ja oli tosi huono kokemus, tosi ukkoontunut "pappa".
Nykyinen mieheni on minua monta vuotta nuorempi, ja voin sanoa että nuori mies on erittäin halukas ja oppivainen....;)..varmaan 30v. nuorempi...mee peilin eteen ja häpee!!
- huoli...
sulle kirjoitti:
voi aina sanoa jotain vastaavaa, 9/10 se menee oikein:)) HANKI NYT JO SE KUNDI JOSTAIN!! Karmeeta kun nuori nainen elää puutteessa ja ei muuta keksi kuin paskanjauhanta!
omista orgasmeistasi.;) Minun omistani pidämme kyllä rakkaani kanssa hyvää huolta.
Eikö sinulla ole mitään muuta tekemistä kuin tämä paskanjauhanta? Minulla nimittäin on hyvin paljonkin ja siksi minulle ei olisi tullutkaan mieleen vetää vastaavia johtopäätöksiä sinun suuntaasi. Koska mikään noista ei osunut minuun, niin voimme päätellä sinun olevan puutteessa, epätoivoinen ja tylsä. - halua edes
niin totta. kirjoitti:
Nykyinen mieheni on minua monta vuotta nuorempi, ja voin sanoa että nuori mies on erittäin halukas ja oppivainen....;)kokeilla. Sääntö: kaikkea EI tarvitse kokeilla - varsinkaan, jos se näyttää pahalta...
Kuinka paljon nuoremman kanssa olet? Ihan mielenkiinnosta.:) - hahahahhahahaha
sulle kirjoitti:
voi aina sanoa jotain vastaavaa, 9/10 se menee oikein:)) HANKI NYT JO SE KUNDI JOSTAIN!! Karmeeta kun nuori nainen elää puutteessa ja ei muuta keksi kuin paskanjauhanta!
Itse sinä täällä jauhat paskaa niinä iltoina kun pubiruususi ei sinulle anna. Sinullahan on ne "panoillat"..? Jos et ole panemassa, olet puutteessa, ja jauhat täällä samaa sontaa kuinka kaikki haluavat kaltaisesi vanhan käppänän kanssa sänkyyn. Jos haluavat, niin miksi olet yksin koneella täällä jauhamassa? Olet itse mainostanut olevasi sinkku, eli asut yksin ja sinulla on panoiltasi jonkun kanssa. Kyllä on surkeeta - PANOILLAT. Eikö se ruusunen halua tavata sinua muulloin? Taitaa täti ajatella "turpa kiinni ja nussi" kun sut näkee ; D
- Musamiehen
AC/DC ; D kirjoitti:
Manse-parka. Ennen pidin kaupungista ja kävin siellä silloin tällöin. Enää en mene. Olisi kaukeaa törmätä tuohon jossain siellä. Vaikka baarissa tulisi kuolaamaan kimppuun ja luulisi että saa isketyksi taas itseään nuoremman. Epäilen kyllä että käymme eri luokan ravintoissa..
voi bongata varmimmin räkälöistä... Elinympäristö.
- paskaa....
huoli... kirjoitti:
omista orgasmeistasi.;) Minun omistani pidämme kyllä rakkaani kanssa hyvää huolta.
Eikö sinulla ole mitään muuta tekemistä kuin tämä paskanjauhanta? Minulla nimittäin on hyvin paljonkin ja siksi minulle ei olisi tullutkaan mieleen vetää vastaavia johtopäätöksiä sinun suuntaasi. Koska mikään noista ei osunut minuun, niin voimme päätellä sinun olevan puutteessa, epätoivoinen ja tylsä.yhdeltä yöllä??!!:DDDD Minulla vapaailta...
- keskustassa
Musamiehen kirjoitti:
voi bongata varmimmin räkälöistä... Elinympäristö.
juuri räkälöitä ole:) Sen sijaan siellä Itä.Hesassa niitä riittää.
- sitten?
paskaa.... kirjoitti:
yhdeltä yöllä??!!:DDDD Minulla vapaailta...
Ei minulla huomenna töitä ole, niin kuin ei yleensäkään viikonloppuisin.
- mansen keskustassa
keskustassa kirjoitti:
juuri räkälöitä ole:) Sen sijaan siellä Itä.Hesassa niitä riittää.
räkälöitä on!
Minä asun tasokkaalla omakotialueella... - satulinnassa!
mansen keskustassa kirjoitti:
räkälöitä on!
Minä asun tasokkaalla omakotialueella...Kyllä te naiset jaksatte valehdella joka asiassa!
- oli uskomatonta?
satulinnassa! kirjoitti:
Kyllä te naiset jaksatte valehdella joka asiassa!
Asun minäkin hyvällä asuinalueella (en tosin Tampereella). Varmasti edellinen kirjoittaja asuu siellä omakotitaloalueella. Luulitko, että niillä paremmilla alueilla ei asu kukaan? Että ne on maailmankartalla vain sitä varten, että jos sinä joskus rikastut, niin sitten ne on olemassa? Kun tekee vaativaa työtä, niin se on mukavaa viettää suurin osa vapaa-ajastaan kauniissa kodissa rauhallisella ja viihtyisällä asuinalueella. Siitä mielellään vähän maksaakin.
- ed.keskustelijan??
oli uskomatonta? kirjoitti:
Asun minäkin hyvällä asuinalueella (en tosin Tampereella). Varmasti edellinen kirjoittaja asuu siellä omakotitaloalueella. Luulitko, että niillä paremmilla alueilla ei asu kukaan? Että ne on maailmankartalla vain sitä varten, että jos sinä joskus rikastut, niin sitten ne on olemassa? Kun tekee vaativaa työtä, niin se on mukavaa viettää suurin osa vapaa-ajastaan kauniissa kodissa rauhallisella ja viihtyisällä asuinalueella. Siitä mielellään vähän maksaakin.
Siinä tapauksessa uskon..Muuten en. Täällähän naiset kertovat miten heillä on maailman ihanin mies ja korkea koulutus ja asuvat upealla alueella jne.jne. Bullshittiä! Kaikki tyynni.
Katkeruus loistaa kauas..:)Täytyyhän se johonkin mieheen purkaa... - Mutta minulla
ed.keskustelijan?? kirjoitti:
Siinä tapauksessa uskon..Muuten en. Täällähän naiset kertovat miten heillä on maailman ihanin mies ja korkea koulutus ja asuvat upealla alueella jne.jne. Bullshittiä! Kaikki tyynni.
Katkeruus loistaa kauas..:)Täytyyhän se johonkin mieheen purkaa...ei ole mitään syytä epäillä hänen sanomisiaan. Eihän sillä edes ole merkitystä keskusteltavan aiheen kannalta, onko asia totta vai ei. Mutta koska itselläni on juuri minulle sopiva mies(=minun maailmassani ihanin), korkea koulutus, arvostettu työ jne. niin minun on helppo uskoa, että joku muukin on saavuttanut saman.
Sulla on hassu tapa pitää kanssasi eri mieltä olevia ihmisiä katkerina. Varsinkin, kun muut sanovat, että ihmiset haluavat eri asioita eli hyväksyvät erilaiset ihmiset. Kukaan ei ole kieltänyt sitä, etteikö osa naisista haluaisi vanhempia miehiä. Sinä sensijaan aina haukut nuorempia ja väität kaikkien naisten haluavan pelkästään vanhempia miehiä. Eli kukakohan täällä vaikuttaa todellisuudesta irtaantuneelta ja katkeralta, jos ei pysty myöntämään vanhempi nainen nuorempi mies -suhteiden olemassa oloa... - koskaan kieltänyt
Mutta minulla kirjoitti:
ei ole mitään syytä epäillä hänen sanomisiaan. Eihän sillä edes ole merkitystä keskusteltavan aiheen kannalta, onko asia totta vai ei. Mutta koska itselläni on juuri minulle sopiva mies(=minun maailmassani ihanin), korkea koulutus, arvostettu työ jne. niin minun on helppo uskoa, että joku muukin on saavuttanut saman.
Sulla on hassu tapa pitää kanssasi eri mieltä olevia ihmisiä katkerina. Varsinkin, kun muut sanovat, että ihmiset haluavat eri asioita eli hyväksyvät erilaiset ihmiset. Kukaan ei ole kieltänyt sitä, etteikö osa naisista haluaisi vanhempia miehiä. Sinä sensijaan aina haukut nuorempia ja väität kaikkien naisten haluavan pelkästään vanhempia miehiä. Eli kukakohan täällä vaikuttaa todellisuudesta irtaantuneelta ja katkeralta, jos ei pysty myöntämään vanhempi nainen nuorempi mies -suhteiden olemassa oloa...moista asiaa. Miksi siis syytät minua siitä????
- kirjoituksesi.
koskaan kieltänyt kirjoitti:
moista asiaa. Miksi siis syytät minua siitä????
Jo tämänkin ketjun aikana haukut nuorempia miehiä. Eräässä ketjussa väität jopa kaikkien nuorten miesten olevan huonoja hygienian suhteen. Suollat tänne niin uskomatonta roskaa, että moni intoutuu sitä kommentoimaan.
Kannattaisi mennä jo hieman itseensä sinunkin, niin voisi alkaa tuo suhde-elämä sujumaan. - nuorempia
kirjoituksesi. kirjoitti:
Jo tämänkin ketjun aikana haukut nuorempia miehiä. Eräässä ketjussa väität jopa kaikkien nuorten miesten olevan huonoja hygienian suhteen. Suollat tänne niin uskomatonta roskaa, että moni intoutuu sitä kommentoimaan.
Kannattaisi mennä jo hieman itseensä sinunkin, niin voisi alkaa tuo suhde-elämä sujumaan.totean vain asioita. Ne ovat kaksi eri asiaa.
- AC/DC ; D
Multa menee aina kaikki seksihalut kun törmään tuon musamiehen teksteihin. Pitäisi lähettää se Afrikkaan tai Kiinaan syntyvyyttä säännöstelemään ?
- diggailet
paljon mua vanhempia miehiä...OMITUISTA!!
Hanki mies!! - AC/DC igen
diggailet kirjoitti:
paljon mua vanhempia miehiä...OMITUISTA!!
Hanki mies!!Kuka sanoi että diggailen sinua vanhempia?
Logiikkasi on niin outoa etten enää tiedä kumpi on enemmän sekaisin, sinä vai minä. Alkaa mennä virtapiirit sekaisin tähän aikaan yöstä. Yleensä on tapana nukkua tähän aikaan. - selittää:
AC/DC igen kirjoitti:
Kuka sanoi että diggailen sinua vanhempia?
Logiikkasi on niin outoa etten enää tiedä kumpi on enemmän sekaisin, sinä vai minä. Alkaa mennä virtapiirit sekaisin tähän aikaan yöstä. Yleensä on tapana nukkua tähän aikaan.musamies on tosikko. Se ei ymmärtänyt, kun heitit huumoria tuolla ylempänä siitä vanhasta kääkästä sen kuvan taustalla...
Mitä tulee ehdotukseesi, niin musamiehen kuvia vois lähettää Afrikkaan. Joka kämpän ja majan seinälle yks, niin eiköhän ala panetus sielläkin hiipumaan. Melko verraton ehkäisyväline siis!:D - Hanki mies!
selittää: kirjoitti:
musamies on tosikko. Se ei ymmärtänyt, kun heitit huumoria tuolla ylempänä siitä vanhasta kääkästä sen kuvan taustalla...
Mitä tulee ehdotukseesi, niin musamiehen kuvia vois lähettää Afrikkaan. Joka kämpän ja majan seinälle yks, niin eiköhän ala panetus sielläkin hiipumaan. Melko verraton ehkäisyväline siis!:DNiin muutakin tekemistä..ja heitä se dildo mäkeen!:))
- riittää
Hanki mies! kirjoitti:
Niin muutakin tekemistä..ja heitä se dildo mäkeen!:))
edelleen se yks. Ehkä sun pitäis hankkia se nainen, kun tuntuu koko maailmas pyörivän vain yhden asian ympärillä. Mä en sentään täällä joka päivä roiku.
- AC/DC igen
selittää: kirjoitti:
musamies on tosikko. Se ei ymmärtänyt, kun heitit huumoria tuolla ylempänä siitä vanhasta kääkästä sen kuvan taustalla...
Mitä tulee ehdotukseesi, niin musamiehen kuvia vois lähettää Afrikkaan. Joka kämpän ja majan seinälle yks, niin eiköhän ala panetus sielläkin hiipumaan. Melko verraton ehkäisyväline siis!:DSe siis luuli että diggaan oieesti sitä harmaahapsista äijää ja että luulen saavani siltä PETOseksiä ! Voi taivas, nyt meen kyllä nukkumaan.
Täytyy maanantaina ottaa yhteyttä Unicefiin, niin skannataan äijän kuva Afrikkaan. Sillä kuolee kyllä malariasääskikin kun sitä levittää viidakkoon ! - Näin pääsi
AC/DC igen kirjoitti:
Se siis luuli että diggaan oieesti sitä harmaahapsista äijää ja että luulen saavani siltä PETOseksiä ! Voi taivas, nyt meen kyllä nukkumaan.
Täytyy maanantaina ottaa yhteyttä Unicefiin, niin skannataan äijän kuva Afrikkaan. Sillä kuolee kyllä malariasääskikin kun sitä levittää viidakkoon !käymään.:D Asiantuntija siis korkeintaan tyhmyydessä.:DDD
Öitä! Itsekkin lopettelen, kunhan saan loput viestit tästä ketjusta luettua.
- joopa joo, niinpä niin
Näyttää siltä, että kun on puhe näistä ikäasioista, on aina samat ihmiset paikalla kiistelemässä samasta asiasta, aina uudelleen.
Siis jotenkin tuntuu siltä, että nämä keskustelut ja kiistelyt on käyty näiden ihmisten toimesta jo monta kertaa aikaisemminkin...- katketakseni
tolla musahyypiölle :) Ja kuinka helposti sen saa provosoitumaan...
Tää on vähän kuin lukis seiska-päivää... - provosoituu????:D
katketakseni kirjoitti:
tolla musahyypiölle :) Ja kuinka helposti sen saa provosoitumaan...
Tää on vähän kuin lukis seiska-päivää...Teitä naisia on kiva kiusata!:)
- sä oikeasti
provosoituu????:D kirjoitti:
Teitä naisia on kiva kiusata!:)
kuvittele pystyvät suututtamaan yhtään naista täällä? Sun älykkyys ei riitä siihen. Sulle on kivaa vittuilla ja se on hupaisaa, kun susta tulee aina uusia säälittäviä piirteitä esiin: et tunne historiaa, et osaa yhdyssanoja, et osaa lukea... Teet itsestäsi naurettavan meidän muiden viihdyttämiseksi. Hienoa!
- AC/DC igen
sä oikeasti kirjoitti:
kuvittele pystyvät suututtamaan yhtään naista täällä? Sun älykkyys ei riitä siihen. Sulle on kivaa vittuilla ja se on hupaisaa, kun susta tulee aina uusia säälittäviä piirteitä esiin: et tunne historiaa, et osaa yhdyssanoja, et osaa lukea... Teet itsestäsi naurettavan meidän muiden viihdyttämiseksi. Hienoa!
Niin, mulle ainakin on ollut suurta huvia löytää toi setä täältä, ja käydä laittamassa muutama provokatiivinen teksti sille ja katsoa miten se hiiltyy ; D Kerta toisensa jälkeen setä palaa tänne samantyyppisen aloituksen kanssa, vakuutellen erinomaisuuttaan, ja kehuen kuinka hänellä on nuoria "panoja" siellä sun täällä. Ihmettelen vain että jos kerran on haluttu mies, miksi viettää kaikki viikonloppuiltansa yksin koneella tehden epätoivoisia aloituksia omasta erinomaisuudestaan..?
Tämä on todellakin pelkkää viihdettä, parempaa kuin 7 päivää tai BB, ja ennen kaikkea ilmaista. Nauroin katketakseni viime yönä : DD
Asiakeskustelut käydään sitten ihan muiden aloittajien kanssa : ) - On sinun
AC/DC igen kirjoitti:
Niin, mulle ainakin on ollut suurta huvia löytää toi setä täältä, ja käydä laittamassa muutama provokatiivinen teksti sille ja katsoa miten se hiiltyy ; D Kerta toisensa jälkeen setä palaa tänne samantyyppisen aloituksen kanssa, vakuutellen erinomaisuuttaan, ja kehuen kuinka hänellä on nuoria "panoja" siellä sun täällä. Ihmettelen vain että jos kerran on haluttu mies, miksi viettää kaikki viikonloppuiltansa yksin koneella tehden epätoivoisia aloituksia omasta erinomaisuudestaan..?
Tämä on todellakin pelkkää viihdettä, parempaa kuin 7 päivää tai BB, ja ennen kaikkea ilmaista. Nauroin katketakseni viime yönä : DD
Asiakeskustelut käydään sitten ihan muiden aloittajien kanssa : )lukemistoasi, näköjään. Se paistaa kyllä läpi:))
- tuo the Sun
On sinun kirjoitti:
lukemistoasi, näköjään. Se paistaa kyllä läpi:))
-lehti ole sen kummoisempi. Samaa paskaa englannin kielellä, joten pistäpä suuta suppuun ennen kuin munaat itsesi vielä pahemmin (jos se enää on mahdollista).
- vain
tuo the Sun kirjoitti:
-lehti ole sen kummoisempi. Samaa paskaa englannin kielellä, joten pistäpä suuta suppuun ennen kuin munaat itsesi vielä pahemmin (jos se enää on mahdollista).
Futis-jutut...Sattui vain silmään tuo tositarina.:))Olet erittäin aggressiivinen ihminen, jos et ole sattunut huomaamaan...Olisko aggressionhallintaryhmästä apua??
- agressiivinen,
vain kirjoitti:
Futis-jutut...Sattui vain silmään tuo tositarina.:))Olet erittäin aggressiivinen ihminen, jos et ole sattunut huomaamaan...Olisko aggressionhallintaryhmästä apua??
olen vain verbaalisesti lahjakas ja avuttomat ylimieliset vanhat sedät tulee jyrättyä ilman sääliä.:)
Juu. Seiskassakin on paljon tositarinoita... Heh-heh.:) - kirjoittaa
agressiivinen, kirjoitti:
olen vain verbaalisesti lahjakas ja avuttomat ylimieliset vanhat sedät tulee jyrättyä ilman sääliä.:)
Juu. Seiskassakin on paljon tositarinoita... Heh-heh.:)ja olet verbaalisesti lahjakas??? Outoa!
AGGressiivinen, kaksi g-kirjainta!:D - on niin paljon
kirjoittaa kirjoitti:
ja olet verbaalisesti lahjakas??? Outoa!
AGGressiivinen, kaksi g-kirjainta!:Dvirheitä, että en viittis ruveta kaikkia edes nyppimään. Edelleenkään en ala tarkistamaan tänne kirjoittamiani tekstejä. Kun keskustelen sellaisen roskaväen kanssa, jota sinä olet, niin silloin ei jaksa paljoa panostaa.
Kirjoitus ja argumentointitaitoni on tuottanut minulle menestystä myös erinäisissä kilpailuissa alallani, joten louskuta mitä louskutat. Ketä sun mielipiteet haittais... - vakavasti
on niin paljon kirjoitti:
virheitä, että en viittis ruveta kaikkia edes nyppimään. Edelleenkään en ala tarkistamaan tänne kirjoittamiani tekstejä. Kun keskustelen sellaisen roskaväen kanssa, jota sinä olet, niin silloin ei jaksa paljoa panostaa.
Kirjoitus ja argumentointitaitoni on tuottanut minulle menestystä myös erinäisissä kilpailuissa alallani, joten louskuta mitä louskutat. Ketä sun mielipiteet haittais...sinulle rauhoittavaa lääkitystä. Aggressiosi on jo vakavaa luokkaa. Samoin nimittelysi. Kykenetkö
mihinkään muuhun??? - aina ehdottaa.:)
vakavasti kirjoitti:
sinulle rauhoittavaa lääkitystä. Aggressiosi on jo vakavaa luokkaa. Samoin nimittelysi. Kykenetkö
mihinkään muuhun???Mutta minkäännäköisiä ehdotuksia ei oteta vastaan ihmiseltä, joka ei hallitse edes yläasteelta saatua yleissivistystä.:) Nimittelyni kieltämättä ovat vakavaa luokkaa. Sellaista se on, jos lähdet vittuilulinjalle älykkäämpäsi kanssa.;) Sinun vittuilusi ovat taas surkeampia kuin ala-asteen ekaluokkalaisen.
- on niin
kirjoittaa kirjoitti:
ja olet verbaalisesti lahjakas??? Outoa!
AGGressiivinen, kaksi g-kirjainta!:Dheikoilla et tarttuu jo pikkuisiin kirjoitusvirheisiin, vaikka itse kirjoittelee miten sattuu... pisti tuolla yhdessäkin viestissä silmään aika pahoja virheitä.
- olet itse
vakavasti kirjoitti:
sinulle rauhoittavaa lääkitystä. Aggressiosi on jo vakavaa luokkaa. Samoin nimittelysi. Kykenetkö
mihinkään muuhun???erittäin hyökkäävä, naisia alistava, et kestä itseäsi paremmin pärjääviä naisia vaan koitat käydä hyökkäykseen ja syytät muita juuri siitä mitä itse teet.
Tein pientä tutkimusta kirjoittelustasi ja päättelsin että kaipaat nuorempaana naista elämääsi, koska haluat että edes joku katsoisi sinua ylöspäin ja saisit itse päteä. Olisit "parempi ja fiksumpi". Sinulla on todella paljon purkamatonta kaunaa naisia kohtaan, on todella hyvä että olet löytänyt keinon jolla purat pahimmat aggressiosi nais-sukupuolta kohtaan, eli täällä - mieltä.
olet itse kirjoitti:
erittäin hyökkäävä, naisia alistava, et kestä itseäsi paremmin pärjääviä naisia vaan koitat käydä hyökkäykseen ja syytät muita juuri siitä mitä itse teet.
Tein pientä tutkimusta kirjoittelustasi ja päättelsin että kaipaat nuorempaana naista elämääsi, koska haluat että edes joku katsoisi sinua ylöspäin ja saisit itse päteä. Olisit "parempi ja fiksumpi". Sinulla on todella paljon purkamatonta kaunaa naisia kohtaan, on todella hyvä että olet löytänyt keinon jolla purat pahimmat aggressiosi nais-sukupuolta kohtaan, eli täälläKun tuon äijän entinen vaimo oli korkeasti koulutettu ja kai nuorempikin, niin ero on ottanut koville. Kaveri väittää kovasti, että HÄN oli se joka jätti. Kuka tahansa hyväitsetuntoinen tietää, ettei sillä ole mitään väliä kumpi jättää. Ei se eroaminen helppoa ole silloinkaan, kun itse toimii jättäjänä. Sen korostaminen vaan kertoo, ettei ukko ole vielä päässyt erostaan yli.
Kun ei äijällä ole mitään millä päteä elämässään (lapsistakin exän kanssa 2 oli vieraan miehen, nuoremmat miehet saattavat olla komeita, rikkaita ja parempia sängyssä), niin koitetaan kiukulla vakuutella vanhojen miesten seksitaitoja ja metsästää nuorempaa naista. - alistanut??
olet itse kirjoitti:
erittäin hyökkäävä, naisia alistava, et kestä itseäsi paremmin pärjääviä naisia vaan koitat käydä hyökkäykseen ja syytät muita juuri siitä mitä itse teet.
Tein pientä tutkimusta kirjoittelustasi ja päättelsin että kaipaat nuorempaana naista elämääsi, koska haluat että edes joku katsoisi sinua ylöspäin ja saisit itse päteä. Olisit "parempi ja fiksumpi". Sinulla on todella paljon purkamatonta kaunaa naisia kohtaan, on todella hyvä että olet löytänyt keinon jolla purat pahimmat aggressiosi nais-sukupuolta kohtaan, eli täälläJuttusi alkaa hipoa huikeita sfäärejä! Ketä vastaan olen hyökännyt??? Ketä olen alistanut???
En ketään. - Hohhoijakkaaa...
mieltä. kirjoitti:
Kun tuon äijän entinen vaimo oli korkeasti koulutettu ja kai nuorempikin, niin ero on ottanut koville. Kaveri väittää kovasti, että HÄN oli se joka jätti. Kuka tahansa hyväitsetuntoinen tietää, ettei sillä ole mitään väliä kumpi jättää. Ei se eroaminen helppoa ole silloinkaan, kun itse toimii jättäjänä. Sen korostaminen vaan kertoo, ettei ukko ole vielä päässyt erostaan yli.
Kun ei äijällä ole mitään millä päteä elämässään (lapsistakin exän kanssa 2 oli vieraan miehen, nuoremmat miehet saattavat olla komeita, rikkaita ja parempia sängyssä), niin koitetaan kiukulla vakuutella vanhojen miesten seksitaitoja ja metsästää nuorempaa naista.Ihan hyvät välit exään..Mites sun elämän laita??
Ei taida olla edes exiä..Tuo hyökkäävyyteesi on
epänormaalia käytöstä, oikeesti! Koita nyt keksiä viikonlopuksi tekemistä, lapsi pieni. Minäkin menen kohta hauskanpitoon. - nuori naisesi
Hohhoijakkaaa... kirjoitti:
Ihan hyvät välit exään..Mites sun elämän laita??
Ei taida olla edes exiä..Tuo hyökkäävyyteesi on
epänormaalia käytöstä, oikeesti! Koita nyt keksiä viikonlopuksi tekemistä, lapsi pieni. Minäkin menen kohta hauskanpitoon.pusipusi musapappa, kohta pidetään hauskaa yhdessä
- ottaen
alistanut?? kirjoitti:
Juttusi alkaa hipoa huikeita sfäärejä! Ketä vastaan olen hyökännyt??? Ketä olen alistanut???
En ketään.nuo sinun "toteamuksesi" ovat toisista sangen hyokkääviä ja alistavia, kuten se että "toteat" jonkun olevan tyhmä, ääliö tmv
Alistavaa on tuo luulosi omasta erinomaisuudestasi, ns. ylemmyydentuntosi muita, varsinkin naisia kohtaan. Samoin kuin muita vähättelevä kirjoittelusi ja toisten henkilökohtaisten kokemusten vähättely on alistavaa käyttäytymistä.
Mutta minähän vain totean, asiat eli olet surkea pikkuinen kuiva kääkkä, jonka elämä on tylsää ja sangen ankeaa, jonka seksitaidot ovat allearvostelun, joka on pikkusieluinen nihilisti, jonka elämän keskipiste tuntuu olevan nettideittailu ja kehuskelu vuosien takaisilla "nuoremmilla" naisilla.
Näin vain totean - päinvastoin
ottaen kirjoitti:
nuo sinun "toteamuksesi" ovat toisista sangen hyokkääviä ja alistavia, kuten se että "toteat" jonkun olevan tyhmä, ääliö tmv
Alistavaa on tuo luulosi omasta erinomaisuudestasi, ns. ylemmyydentuntosi muita, varsinkin naisia kohtaan. Samoin kuin muita vähättelevä kirjoittelusi ja toisten henkilökohtaisten kokemusten vähättely on alistavaa käyttäytymistä.
Mutta minähän vain totean, asiat eli olet surkea pikkuinen kuiva kääkkä, jonka elämä on tylsää ja sangen ankeaa, jonka seksitaidot ovat allearvostelun, joka on pikkusieluinen nihilisti, jonka elämän keskipiste tuntuu olevan nettideittailu ja kehuskelu vuosien takaisilla "nuoremmilla" naisilla.
Näin vain toteanTäällähän haukutaan ja vähätellään miestä, joka kertoo kokemuksistaan. Se on kiellettyä näiden naisten maailmassa. Mies pitää vaientaa..:))
Tosion se ei onnistu. - Ei vaan taida
nuori naisesi kirjoitti:
pusipusi musapappa, kohta pidetään hauskaa yhdessä
musapapan tynkä kulli ylettää noiden laardien alta määränpäähän asti...
- komppaan.:)
ottaen kirjoitti:
nuo sinun "toteamuksesi" ovat toisista sangen hyokkääviä ja alistavia, kuten se että "toteat" jonkun olevan tyhmä, ääliö tmv
Näin vain toteanJuuri näin.:)
- Kukaan..
päinvastoin kirjoitti:
Täällähän haukutaan ja vähätellään miestä, joka kertoo kokemuksistaan. Se on kiellettyä näiden naisten maailmassa. Mies pitää vaientaa..:))
Tosion se ei onnistu.ole vaientamassa ketään, mutta jospa musamieskin voisi hyväksyä myös kokemukset. Tosin se voi olla hälle vaikeaa, sen olemme huomanneet ellei jopa ylitsepääsemättömän vaikeaa.
Mutta mitenpä kapustalla voisi vaatia jos ei ole kuin lusikalla annettu XD - mikä...
päinvastoin kirjoitti:
Täällähän haukutaan ja vähätellään miestä, joka kertoo kokemuksistaan. Se on kiellettyä näiden naisten maailmassa. Mies pitää vaientaa..:))
Tosion se ei onnistu.wanna-be rebel. Jatka vaan harhoissasi elämistä vanha pieru! Kaikki nauraa sulle!
- tapauksessa
Kukaan.. kirjoitti:
ole vaientamassa ketään, mutta jospa musamieskin voisi hyväksyä myös kokemukset. Tosin se voi olla hälle vaikeaa, sen olemme huomanneet ellei jopa ylitsepääsemättömän vaikeaa.
Mutta mitenpä kapustalla voisi vaatia jos ei ole kuin lusikalla annettu XDyritettiin antaa pipetillä, mutta sekin meni vahingossa ohi...;D
- löytää nainen.
Kun sinulla on vaikeuksia tuolla naisrintamalla, niin voin antaa sinulle yhden vinkin naisen löytämiseksi: naisille ei riitä pelkät sänkytaidot, vaan naisten kanssa täytyy osata myös keskustella. Se tarkoittaa sitä, että välillä suljet sen suusi ja kuuntelet naista ja sen jälkeen kommentoit naisen sanomaa asiallisesti, etkä vain jankaten omaa näkökantaasi. Tätä varten sinun kannattaa olla avoin sille, että ihmiset saattavat kokea asiat eri tavalla kuin sinä ja ajatella asioista eri tavalla kuin sinä. Muiden mielipiteet ja kokemukset eivät ole vähempiarvoisia kuin sinun omasi.
Jos kuvittelet näillä kirjoituksillasi ajavasi 45 miesten asiaa, niin lähinnä teet vain karhunpalveluksen heille. Näitä tekstejä lukevat todennäköisesti kiinnostuvat niistä nuoremmista miehistä, sillä luot täällä mielikuvan, että 5-kymppinen on äreä, riidanhaluinen ja kaavoihinsa kangistunut vanha setä, joka ei osaa myöntää omia virheitään. Lisäksi kirjoituksiesi perusteella annat myös kyseenalaisen kuvan vanhempien miesten seksitaidoista.- Keskustelu
On työvälineeni:)) Joten keskustelu sujuu hyvin!
Täällä on naisia, jotka eivät osaa kuin arvostella, joten kekskustelua ei synny teidän kansanne, sen sijaan olen tehnyt monta aloitusta hyvistä aiheista ja saanut paljon kehuja ja keskutelu on ollut vastavuoroista. Sinun kaltaistesi kanssa se ei onnistu. - todellakaan
Keskustelu kirjoitti:
Täällä on naisia, jotka eivät osaa kuin arvostella, joten kekskustelua ei synny teidän kansanne, sen sijaan olen tehnyt monta aloitusta hyvistä aiheista ja saanut paljon kehuja ja keskutelu on ollut vastavuoroista. Sinun kaltaistesi kanssa se ei onnistu.osaa kuin halveksua toisten ihmisten mielipiteitä ja heidän omia kokemuksiaan.
Ja sun kirjoitukses paistaa niin kauas että, ja yhtään fiksua keskustelua en ole vielä löytänyt jossa sinä olisit yhtenä osapuolena.
Olet vain typerien kommenttien heittelijä vailla keskustelutaitoja, omaa mielipidettäsi jankkaava ja kiukutteleva murkkuikäinen, onkohan sinuun iskenyt antropaussi? - mielipiteet
Keskustelu kirjoitti:
Täällä on naisia, jotka eivät osaa kuin arvostella, joten kekskustelua ei synny teidän kansanne, sen sijaan olen tehnyt monta aloitusta hyvistä aiheista ja saanut paljon kehuja ja keskutelu on ollut vastavuoroista. Sinun kaltaistesi kanssa se ei onnistu.eivät ole arvostelua. Keskustelua ei ole se, että yksi sanelee miten asiat on ja muut hymistelevät. Olet moneen kertaan todistanut älyllisen rajoittuneisuutesi täällä ja kyvyttömyytesi myöntämään omia virheitäsi ja keskustelemaan aikuismaisesti. Olet kuin pahasti jälkeen jäänyt teinipoika, joka räyhää täällä pahaa oloaan tuntemattomia ihmisiä kohtaan, eikä edes tajua tekevänsä itsensä naurettavaksi.
Yritä hankkia nainen, joka ajattelee tasan samalla tavalla kuin sinä. Ehkä sitten vihdoinkin saat suhteen kestämään. Valitettavasti niin tyhmiä naisia ei vain ole Suomessa paljoa. - keskustelu
todellakaan kirjoitti:
osaa kuin halveksua toisten ihmisten mielipiteitä ja heidän omia kokemuksiaan.
Ja sun kirjoitukses paistaa niin kauas että, ja yhtään fiksua keskustelua en ole vielä löytänyt jossa sinä olisit yhtenä osapuolena.
Olet vain typerien kommenttien heittelijä vailla keskustelutaitoja, omaa mielipidettäsi jankkaava ja kiukutteleva murkkuikäinen, onkohan sinuun iskenyt antropaussi?alkoi naisten (naisen) aggressiivisella päälle käymisellä!! Jos et sattunut huomaamaan...
- huomannut
keskustelu kirjoitti:
alkoi naisten (naisen) aggressiivisella päälle käymisellä!! Jos et sattunut huomaamaan...
itse mitä kirjoitit omaan aloitusviestiisi... Jos aloittaa provolla, niin provoja myös saat takaisin.
- syyllistyt
mielipiteet kirjoitti:
eivät ole arvostelua. Keskustelua ei ole se, että yksi sanelee miten asiat on ja muut hymistelevät. Olet moneen kertaan todistanut älyllisen rajoittuneisuutesi täällä ja kyvyttömyytesi myöntämään omia virheitäsi ja keskustelemaan aikuismaisesti. Olet kuin pahasti jälkeen jäänyt teinipoika, joka räyhää täällä pahaa oloaan tuntemattomia ihmisiä kohtaan, eikä edes tajua tekevänsä itsensä naurettavaksi.
Yritä hankkia nainen, joka ajattelee tasan samalla tavalla kuin sinä. Ehkä sitten vihdoinkin saat suhteen kestämään. Valitettavasti niin tyhmiä naisia ei vain ole Suomessa paljoa.sinä(kin), vähän väliä. Tämä kekskustelu alkoi naisten päällekäymisellä. Mitä sanot siiihen?
Et kykene sanomaan mitään. - keskustelu
syyllistyt kirjoitti:
sinä(kin), vähän väliä. Tämä kekskustelu alkoi naisten päällekäymisellä. Mitä sanot siiihen?
Et kykene sanomaan mitään.alkoi sinun provollasi. Luehan uudestaan aloitustekstisi. Turha itkeä, jos itse on vittuilua kerjäämällä kerjännyt.
Ei minulla ole mitään ongelmaa myöntää sitä, että sinuun kohdistan törkeää nimittelyä ja ilkeilyä. Välillä olen koettanut, josko kykenisit asialliseen keskusteluun, mutta vaikka olisin itse miten asiallinen tahansa, niin se menee sinun puoleltasi pelkäksi louskuttamiseksi. Et kykene keskustelemaan asioista asioina. Sinun täytyy aina alkaa mollata vastapuolta. No, minua ei sinun mollaamisesi haittaa yhtään, joten se on ihan mukavaa louskuttaa takaisin. Kukaan muu näillä keskustelupalstoilla ei ole yhtä idiootti tajuamatta sitä itse, joten olet ihan piristävä poikkeus täällä. Sinulle on kiva nauraa.:) - et osaa edes
syyllistyt kirjoitti:
sinä(kin), vähän väliä. Tämä kekskustelu alkoi naisten päällekäymisellä. Mitä sanot siiihen?
Et kykene sanomaan mitään.kirjoittaa keskustelu, ei mikään keksustelu XD
Sinä aliarvioit naisten älyä aloituksessasi ja sitten kun pyydettiin jotakin dokumenttia väitteesi todisteeksi, et löytänyt mitään muuta kuin Sun-lehden, kysymyksen onko 60 miehet vielä sexyjä XD - nauratti ihan
et osaa edes kirjoitti:
kirjoittaa keskustelu, ei mikään keksustelu XD
Sinä aliarvioit naisten älyä aloituksessasi ja sitten kun pyydettiin jotakin dokumenttia väitteesi todisteeksi, et löytänyt mitään muuta kuin Sun-lehden, kysymyksen onko 60 miehet vielä sexyjä XDsama asia.:) Ja äijä ei tiedä mikä ero on hömppälehden kyselyllä ja tieteellisellä tutkimuksella... Naurettavaa!
- kun tohon
nauratti ihan kirjoitti:
sama asia.:) Ja äijä ei tiedä mikä ero on hömppälehden kyselyllä ja tieteellisellä tutkimuksella... Naurettavaa!
Hömppä-kyselyyn oli vastannut 8 lukijaa, joista yks inhos vanhempia miehiä, yks oli mies, yks oli 60-vuotias nainen, toinen 45-vuotias nainen, joku oli 23v. ja loput kai tolta väliltä.
Ei siis suurempaa tieteellistä arvoa koko kyselyllä - vielä ole
kun tohon kirjoitti:
Hömppä-kyselyyn oli vastannut 8 lukijaa, joista yks inhos vanhempia miehiä, yks oli mies, yks oli 60-vuotias nainen, toinen 45-vuotias nainen, joku oli 23v. ja loput kai tolta väliltä.
Ei siis suurempaa tieteellistä arvoa koko kyselyllätajunnut, että kaikkein ylin ja yksinomainen tietolähde universumissa on musapapan kokemus... Varsinkin, kun hän tarkastelee maailmaa niin objektiivisesti ja ah, niin hurmaavan älyllisen säkenöivästi...:DDDD
Juu. Kyllä haluisin nähdä senkin naisen, joka tuon kammotuksen kanssa on muka 17 vuotta ollut yhdessä. Vai onkohan käppänä menettänyt tukun aivosoluja avioerossa? Juonut itsensä aivokääpiöksi. - vaikutat
keskustelu kirjoitti:
alkoi sinun provollasi. Luehan uudestaan aloitustekstisi. Turha itkeä, jos itse on vittuilua kerjäämällä kerjännyt.
Ei minulla ole mitään ongelmaa myöntää sitä, että sinuun kohdistan törkeää nimittelyä ja ilkeilyä. Välillä olen koettanut, josko kykenisit asialliseen keskusteluun, mutta vaikka olisin itse miten asiallinen tahansa, niin se menee sinun puoleltasi pelkäksi louskuttamiseksi. Et kykene keskustelemaan asioista asioina. Sinun täytyy aina alkaa mollata vastapuolta. No, minua ei sinun mollaamisesi haittaa yhtään, joten se on ihan mukavaa louskuttaa takaisin. Kukaan muu näillä keskustelupalstoilla ei ole yhtä idiootti tajuamatta sitä itse, joten olet ihan piristävä poikkeus täällä. Sinulle on kiva nauraa.:)siltä kuin itku olisi tulossa. Koita rauhoittiua ja mene viettämään hauska viikonloppu...Kyllä se siitä.
- parkua
vielä ole kirjoitti:
tajunnut, että kaikkein ylin ja yksinomainen tietolähde universumissa on musapapan kokemus... Varsinkin, kun hän tarkastelee maailmaa niin objektiivisesti ja ah, niin hurmaavan älyllisen säkenöivästi...:DDDD
Juu. Kyllä haluisin nähdä senkin naisen, joka tuon kammotuksen kanssa on muka 17 vuotta ollut yhdessä. Vai onkohan käppänä menettänyt tukun aivosoluja avioerossa? Juonut itsensä aivokääpiöksi.ja hammasten kiristystäkö on elämäsi??
Relax! :))Osaatko tehdä muuta kuin haukkua ihmisiä? - tosiaan ole
vaikutat kirjoitti:
siltä kuin itku olisi tulossa. Koita rauhoittiua ja mene viettämään hauska viikonloppu...Kyllä se siitä.
mielikuvitusta nimeksikään. Koita nyt keksiä jotain, joka edes teoriassa vois loukata.:D
- vaikuttavaa,
parkua kirjoitti:
ja hammasten kiristystäkö on elämäsi??
Relax! :))Osaatko tehdä muuta kuin haukkua ihmisiä?kun mä osaan sentään haukkua ihmisTÄ? Sä olet täällä yrittänyt sitä itse kovasti, muttet onnistu edes siinä.:D Mahtaa olla raskasta olla totaalinen luuseri elämän joka sektorilla.
- minäkään
vielä ole kirjoitti:
tajunnut, että kaikkein ylin ja yksinomainen tietolähde universumissa on musapapan kokemus... Varsinkin, kun hän tarkastelee maailmaa niin objektiivisesti ja ah, niin hurmaavan älyllisen säkenöivästi...:DDDD
Juu. Kyllä haluisin nähdä senkin naisen, joka tuon kammotuksen kanssa on muka 17 vuotta ollut yhdessä. Vai onkohan käppänä menettänyt tukun aivosoluja avioerossa? Juonut itsensä aivokääpiöksi.kuka hullu on voinut olla musapapan kanssa 17 vuotta?!
Kyllä on sen naisen elämä parantunut erossa 100% !
Muuten: usein vanhoilla ja katkeroituneilla ukoilla on joku ihme tarve jatkuvaan vänkäykseen..........se saattaa olla myös seksuaalista turhautumaa.
Olen kyllä huolissani, jos suomessa hoitohenkilökunta on musapapan tasoa..... - että sillä on
minäkään kirjoitti:
kuka hullu on voinut olla musapapan kanssa 17 vuotta?!
Kyllä on sen naisen elämä parantunut erossa 100% !
Muuten: usein vanhoilla ja katkeroituneilla ukoilla on joku ihme tarve jatkuvaan vänkäykseen..........se saattaa olla myös seksuaalista turhautumaa.
Olen kyllä huolissani, jos suomessa hoitohenkilökunta on musapapan tasoa.....ikinä mitään naista ollut. Tuon kääkän jutut on nähty jo kahden viestin jälkeen. Tuolla ylhäällä se taas jauhaa uudelle naiselle, miten se nainen on muka nuori ja miehetön ja kehuskelee vielä musalla...*reps*:D Onks tuon suurin saavutus elämässä oikeasti se, että on osannut mennä kauppaan ja valita sieltä ihan itse musiikkinsa.XD
Ei noin suppealla ja tyhmällä ihmisellä ole mitään tarjottavaa oikeaan ihmissuhteeseen. Tai no... Ehkä jollekin masokistiselle psykonaiselle, joka haluaa kiduttaa itseään samalla jauhannalla päivästä toiseen. Hoitajille pitäisi tosiaan ehdottomasti saada jonkin näköinen seulonta tuon mielenterveyden suhteen, sillä joillakin se näköjään vanhemmiten pettää... - olet.........
että sillä on kirjoitti:
ikinä mitään naista ollut. Tuon kääkän jutut on nähty jo kahden viestin jälkeen. Tuolla ylhäällä se taas jauhaa uudelle naiselle, miten se nainen on muka nuori ja miehetön ja kehuskelee vielä musalla...*reps*:D Onks tuon suurin saavutus elämässä oikeasti se, että on osannut mennä kauppaan ja valita sieltä ihan itse musiikkinsa.XD
Ei noin suppealla ja tyhmällä ihmisellä ole mitään tarjottavaa oikeaan ihmissuhteeseen. Tai no... Ehkä jollekin masokistiselle psykonaiselle, joka haluaa kiduttaa itseään samalla jauhannalla päivästä toiseen. Hoitajille pitäisi tosiaan ehdottomasti saada jonkin näköinen seulonta tuon mielenterveyden suhteen, sillä joillakin se näköjään vanhemmiten pettää...Tosi kipee!!! Sua seurannut.
- vaan papan
olet......... kirjoitti:
Tosi kipee!!! Sua seurannut.
toisellekin persoonalle.XD
- Eli väität että:
"En hauku nuorempia, totean vain asioita. Ne ovat kaksi eri asiaa."
Sovitaan sitten, etten minäkään ole haukkunut sinua tässä ketjussa yhtään. Olen vain todennut asioita. Onhan se kieltämättä totta, että olet ikäistäsi vanhemman näköinen, matalasti koulutettu, sivistymätön, surkea sängyssä, pätemisen tarpeessa oleva ja elämässään kaikessa täysin epäonnistunut vanha mies. Ja tämä oli siis vain toteamus.- Onneksi
en tunne sinua. Sinä hyökkäät, nimittelet, haukut,
vääristelet asioita ja sanomisiani jne.
Itsetuntosi taitaa olla miinuksen puolella. - mikä täällä
Onneksi kirjoitti:
en tunne sinua. Sinä hyökkäät, nimittelet, haukut,
vääristelet asioita ja sanomisiani jne.
Itsetuntosi taitaa olla miinuksen puolella.on miinuksen puolella, on sinun aivokapasiteettisi ja sen myötä myös keskustelukykysi...
- kimmastuksen
aiheuttaisi tämä kirjoitus muokattuna
Taas kerran 45 naiset todettiin seksikkäimiksi... :) (kun lukee muutakin kuin suomalaisia lehtiä...)Mitä tähän voi todeta vanhat miehet, jotka luulevat saaneensa jotain "fiboja"
nuorilta naisilta??? Kyllä nainen on vasta Nainen about
yli 40v. joka tapauksessa. Tytöt on tyttöjä...
Jihaa- ovatkin
vasta naisia! Jihaa!!
- Jos haluaisit
tuon vastaavan alkuperäistä kirjoitustasi, niin siinä pitäsi lukea nuoret miehet, jotka luulevat saaneensa fiboja nuorilta naisilta. Alkuperäisessä nimittäin kirjoitit, ettei nuoret naiset voisi saada nuorilta miehiltä mitään. Mutta et näköjään kykene sitä edes kirjoittamaan sarkastisen tekstin yritelmään, että nuori mies voisi saada vanhemmalta naiselta yhtä sun toista kivaa... Pakkomielle puskee läpi aina vaan.
- Aloittaja
Yksi ja sama pikkutyttö (ilman miestä), kirjoittaa katkeraan sävyyn, koska ei itse ole ehtinyt kokemaan mitään säväyttävää elämässään:)
Koita toipua..Tai hanki nyt se poikaystävä...jota kyllä säälin jo etukäteen:DDD- sairautta.
Läpikotaisin sairashan sinä jo aiemminkin olit. Onnistuit siis jopa tällä keskustelulla lisäämään sitä sairaalloisuuttasi: säälit tyttöä, joka on olemassa vain omissa harhoissasi. Tuosta voisi jo päästä jonkin sortin ennätysten kirjaan...
- säälit
omissa harhoissasi kehittämäsi tytön tulevaa poikaystävää. Hmmm... Kai se yritys empatiaa kohtaan on tuokin. Sinusta saattasi tulla ihan kunnon ihminen, jos hoitaisit nuo harhat ensin terapiassa pois. Hyvää jatkoa!
- ei kunnon
säälit kirjoitti:
omissa harhoissasi kehittämäsi tytön tulevaa poikaystävää. Hmmm... Kai se yritys empatiaa kohtaan on tuokin. Sinusta saattasi tulla ihan kunnon ihminen, jos hoitaisit nuo harhat ensin terapiassa pois. Hyvää jatkoa!
ihmistä saisi vääntämälläkään! Olet oikeesti hoidon tarpeessa. Persoonallisuushäiriö (meidän ammattilaisten kesken:PERSHÄIRIÖ:)On vienyt sua jo pitkään. Ikävä kyllä siihen ei ole lääkitystä.
- Ritva.
ei kunnon kirjoitti:
ihmistä saisi vääntämälläkään! Olet oikeesti hoidon tarpeessa. Persoonallisuushäiriö (meidän ammattilaisten kesken:PERSHÄIRIÖ:)On vienyt sua jo pitkään. Ikävä kyllä siihen ei ole lääkitystä.
psykiatrian ammattilaiselta! Jos mielestäsi oikeasti tuo henkilö on sairas, niin todella edesvastuutonta käytöstä. Noinko sinä potilaisiinkin töissä suhtaudut? Minun lapseni joutui turvautumaan psykiatriseen hoitoon hyväksikäytön takia ja uskomatonta miten minä luotin henkilökuntaan siellä sairaalassa! Tuollaisten ihmisten käsissäkö hän oli? Missä väitetty sairaan henkilön ihmisenä kunnioittaminen ja muu eettisyys?
En tiedä sairaalaa, jossa työskentelet, mutta näiden kirjotusten perusteella asut Tampereella. Aion ottaa yhteyttä psykiatrisiin sairaaloihin siellä näiden kirjoitusten kanssa ja pyytää tutkimaan onko tämä sallittua käytöstä henkilökunnalta edes vapaa aikana. Mikäli jokin rikos täyttyy, niin pidän huolen että rikosilmoitus poliisille tulee tehtyä. Kirjoituksesi loukkaavat kaikkia meitä, jotka olemme läheistämme joutuneet näissä ongelmissa tukemaan.
Jos olet oikeasti vain pikkupoika, niin mieti vähän millaisilla asioilla leikit! Kysy äidiltä ja isältä, mikä on sopivaa käytöstä! - rikos:)))))
Ritva. kirjoitti:
psykiatrian ammattilaiselta! Jos mielestäsi oikeasti tuo henkilö on sairas, niin todella edesvastuutonta käytöstä. Noinko sinä potilaisiinkin töissä suhtaudut? Minun lapseni joutui turvautumaan psykiatriseen hoitoon hyväksikäytön takia ja uskomatonta miten minä luotin henkilökuntaan siellä sairaalassa! Tuollaisten ihmisten käsissäkö hän oli? Missä väitetty sairaan henkilön ihmisenä kunnioittaminen ja muu eettisyys?
En tiedä sairaalaa, jossa työskentelet, mutta näiden kirjotusten perusteella asut Tampereella. Aion ottaa yhteyttä psykiatrisiin sairaaloihin siellä näiden kirjoitusten kanssa ja pyytää tutkimaan onko tämä sallittua käytöstä henkilökunnalta edes vapaa aikana. Mikäli jokin rikos täyttyy, niin pidän huolen että rikosilmoitus poliisille tulee tehtyä. Kirjoituksesi loukkaavat kaikkia meitä, jotka olemme läheistämme joutuneet näissä ongelmissa tukemaan.
Jos olet oikeasti vain pikkupoika, niin mieti vähän millaisilla asioilla leikit! Kysy äidiltä ja isältä, mikä on sopivaa käytöstä!Nauran sinulle!! Mee jo veks!!Ja keksi parempaa:DDD
- Ritva.
rikos:))))) kirjoitti:
Nauran sinulle!! Mee jo veks!!Ja keksi parempaa:DDD
rikoksesta. Sanoin, että jos sellainen täyttyy, niin vien asian vielä siitä eteenpäin. Olen parhaillaan selvittelemässä asiaa, ennen kuin otan yhteyttä työnantajaasi. Henkilöllisyytesi on kyllä helppo selvittää ip-osoitteen avulla. Eri ammattikuntien edustajille on omat sääntönsä miten saa toimia ja vaikka rikosta ei olisi tapahtunut, niin saattaa työnantajasi toimia vastuullisella tavalla ja antaa sinulle potkut. Psykiatrisella puolella (ja muutenkin sairaanhoidossa)työskentelevien tulee suhtautua sairastuneisiin ymmärtävästi ja heidän ihmisarvoaan kunnioittaen ja parantumistaan tukien. Etkö tiedä oman alasi arvoja ja eettisiä sääntöjä? Jos työnantajasi katsoo sinun toimineen tavalla, joka osoittaa ettei sinuun voi enää luottaa, niin potkut siitä tulee. Tämä on hyvin mahdollista, sillä ilkut täällä ihmiselle, jonka arvioit omaavan psyykkisiä ongelmia, että hänellä ei ole mitään mahdollisuutta parantua. Jos siis olet ammattilainen, niin olet täysin edesvastuuton ja olet vastuussa siitä, jos tuo ihminen toivonsa menettäneenä tekee itselleen jotain. Luulisi sinun ammattilaisena tämän tajuavan, kun minäkin sairaan lapsen äitinä tämän tiedän!
Jos olet oikeasti ikäiseni etkä mikään pilaileva häiriintynyt pikkupoika, niin häpeän sinun lapsellista ja ajattelematonta käytöstäsi! Iso mies! Häpeä! - Hauskaa!
Ritva. kirjoitti:
rikoksesta. Sanoin, että jos sellainen täyttyy, niin vien asian vielä siitä eteenpäin. Olen parhaillaan selvittelemässä asiaa, ennen kuin otan yhteyttä työnantajaasi. Henkilöllisyytesi on kyllä helppo selvittää ip-osoitteen avulla. Eri ammattikuntien edustajille on omat sääntönsä miten saa toimia ja vaikka rikosta ei olisi tapahtunut, niin saattaa työnantajasi toimia vastuullisella tavalla ja antaa sinulle potkut. Psykiatrisella puolella (ja muutenkin sairaanhoidossa)työskentelevien tulee suhtautua sairastuneisiin ymmärtävästi ja heidän ihmisarvoaan kunnioittaen ja parantumistaan tukien. Etkö tiedä oman alasi arvoja ja eettisiä sääntöjä? Jos työnantajasi katsoo sinun toimineen tavalla, joka osoittaa ettei sinuun voi enää luottaa, niin potkut siitä tulee. Tämä on hyvin mahdollista, sillä ilkut täällä ihmiselle, jonka arvioit omaavan psyykkisiä ongelmia, että hänellä ei ole mitään mahdollisuutta parantua. Jos siis olet ammattilainen, niin olet täysin edesvastuuton ja olet vastuussa siitä, jos tuo ihminen toivonsa menettäneenä tekee itselleen jotain. Luulisi sinun ammattilaisena tämän tajuavan, kun minäkin sairaan lapsen äitinä tämän tiedän!
Jos olet oikeasti ikäiseni etkä mikään pilaileva häiriintynyt pikkupoika, niin häpeän sinun lapsellista ja ajattelematonta käytöstäsi! Iso mies! Häpeä!Lisää!!!
Ja minä haastan sinut oikeuteen!:D - Ritva.
Hauskaa! kirjoitti:
Lisää!!!
Ja minä haastan sinut oikeuteen!:Doikeasti alalla. Muuten tietäisit ammattisi eettisistä säännöistä. Pikku poika siellä vaan leikkii vakavilla asioilla. Mene pyytämään äidiltäsi piiskaa.
- Ritva.
Hauskaa! kirjoitti:
Lisää!!!
Ja minä haastan sinut oikeuteen!:Dhieman lainsäädäntöä:
Laki terveydenhuollon ammattihenkilöstöstä:
25 § (1.12.2000/1030)
Ammattitoiminnan asianmukaisuuden selvittäminen
Jos on perusteltua aihetta olettaa, että terveydenhuollon ammattihenkilö on sairauden, päihteiden väärinkäytön, heikentyneen toimintakyvyn tai muun vastaavan syyn takia kykenemätön toimimaan ammatissaan, terveydenhuollon oikeusturvakeskus voi velvoittaa terveydenhuollon ammattihenkilön lääkärintarkastukseen tai sairaalatutkimuksiin (ammatillisen toimintakyvyn ja terveydentilan selvittäminen).
Tässä tapauksessa kyseeseen voisi tulla ainakin muu vastaava syy, joka on piittaamattomuus mielenterveysongelmaiseksi arvioimasi henkilön terveydestä ja hengestä. Jos olet ammattilainen, niin sinulla on ammattilaisen vastuu. Käytöksesi on niin törkeää, että vaikka sitä ei lainvastaiseksi katsottaisi, niin irtisanomisperusteeksi se todennäköisesti voi riittää. Ei sellainen ihminen, joka halveksii mielenterveyspotilaita voi toimia tuolla alalla. Käytöksesi on vaaraksi sairaan ihmisen terveydelle ja vaarantaa myös muiden alan ammattilaisten maineen.
Jos selviät pikku pojaksi, niin saatpa ainakin opetuksen, ettei vakavilla asioilla kannata leikkiä, kun otamme yhteyttä huoltajiisi. Olen sopinut jo tapaamisen juristin kanssa. - Sinulle.....
Ritva. kirjoitti:
hieman lainsäädäntöä:
Laki terveydenhuollon ammattihenkilöstöstä:
25 § (1.12.2000/1030)
Ammattitoiminnan asianmukaisuuden selvittäminen
Jos on perusteltua aihetta olettaa, että terveydenhuollon ammattihenkilö on sairauden, päihteiden väärinkäytön, heikentyneen toimintakyvyn tai muun vastaavan syyn takia kykenemätön toimimaan ammatissaan, terveydenhuollon oikeusturvakeskus voi velvoittaa terveydenhuollon ammattihenkilön lääkärintarkastukseen tai sairaalatutkimuksiin (ammatillisen toimintakyvyn ja terveydentilan selvittäminen).
Tässä tapauksessa kyseeseen voisi tulla ainakin muu vastaava syy, joka on piittaamattomuus mielenterveysongelmaiseksi arvioimasi henkilön terveydestä ja hengestä. Jos olet ammattilainen, niin sinulla on ammattilaisen vastuu. Käytöksesi on niin törkeää, että vaikka sitä ei lainvastaiseksi katsottaisi, niin irtisanomisperusteeksi se todennäköisesti voi riittää. Ei sellainen ihminen, joka halveksii mielenterveyspotilaita voi toimia tuolla alalla. Käytöksesi on vaaraksi sairaan ihmisen terveydelle ja vaarantaa myös muiden alan ammattilaisten maineen.
Jos selviät pikku pojaksi, niin saatpa ainakin opetuksen, ettei vakavilla asioilla kannata leikkiä, kun otamme yhteyttä huoltajiisi. Olen sopinut jo tapaamisen juristin kanssa.välittömästi lääkitystä! Käy lähimmällä terveyskeskuksella, sieltä saat apua ongelmiisi
ja tarvittaessa joka B1 (vapaaehtoisena sairaalaan)
tai M1-lähetteen (vastentahtoisena, tai itselleen
tai/ja muille vaarallisena henkilönä).
Älä aikaile! Mitä kaemmin odotat, sen kauemmin kestää toipuminen. - Sä ylitit
Sinulle..... kirjoitti:
välittömästi lääkitystä! Käy lähimmällä terveyskeskuksella, sieltä saat apua ongelmiisi
Älä aikaile! Mitä kaemmin odotat, sen kauemmin kestää toipuminen.itsesi, olet todella törkeä äijä... mä luulin että sä oot vaan tollo, mut sähän oot ihan oikeesti kipee
- sä osoitit
Sinulle..... kirjoitti:
välittömästi lääkitystä! Käy lähimmällä terveyskeskuksella, sieltä saat apua ongelmiisi
Älä aikaile! Mitä kaemmin odotat, sen kauemmin kestää toipuminen.sen että olet täysin kipee yksilö, olen ajatellut että olet vain tollo. Mutta sähän oot oikeesti kipee.
Toivottavasti et saa ikinä työskennellä hoitoalalla. - Ritva.
sä osoitit kirjoitti:
sen että olet täysin kipee yksilö, olen ajatellut että olet vain tollo. Mutta sähän oot oikeesti kipee.
Toivottavasti et saa ikinä työskennellä hoitoalalla.että tuo mies työskentelee hoitoalalla. Itse olen juristi ja minulla ei ole hyväksikäytettyä lasta (vaikka lapsia kyllä on). En aluksi tajunnut kirjoittavani täysin seonneelle miehelle, joten ajattelin hieman herätellä häntä.
Se mitä kirjoitin, on totta. Eli jos jotakuta huvittaa viedä asiaa eteenpäin, niin tuo mies voi saada käytöksensä takia potkut. Työnantaja ei todellakaan katso hyvällä, jos psykiatrisella puolella työskentelevä vapaa-aikanaan nimittelee psyykkisesti sairaiksi arvioimiaan henkilöitä ja vie heiltä toivon parantumisesta. Tosin en usko toisen kirjoittajan olevan psyykkisesti sairas, vaan tavanomaista pahempi suustaan. Sillä ei ole kuitenkaan asiassa merkitystä onko vastapuoli sairas vai ei, sillä tuo mies korostaa täällä omaa ammattiaan ja pilaa toimillaan hoitohenkilöstön mainetta ja kasvattaa mahdollisten palstaa lukevien psyykkisistä ongelmista kärsivien kynnystä hakea apua. Kuka uskaltaa hakeutua hoitoon, jos terveydenhuollon ammattilaisetkin leimaavat hulluksi!
Itse en jaksa asiaan enempää paneutua. Mielenkiintoista huomata, ettei ole mikään urbaanilegenda, että netissä on paljon hulluja. Jos minäkin vierailen ensimmäistä kertaa palstalla ja törmään heti yhteen. Hankkiudu mies hyvä itse hoitoon, ennen kuin tulee oikeasti virkavallan kanssa ongelmia. Käytöksesi ei siitä kaukana ole.
- neiti 23
Olen 23-vuotias nainen JA HYI HELVETTI Mä en 40-vuotiaaseen mieheen koske. YÖÖÖK!!!!! Vittu vois olla omanikästensä kanssa!!!
- neiti 23
onko aloittaja=D joku helvetin itseään täynnä oleva vanhempi mies.?? mä en suhun koske. painu helvettiin!! en edes rahasta sua panis!!
- naisia.....
neiti 23 kirjoitti:
onko aloittaja=D joku helvetin itseään täynnä oleva vanhempi mies.?? mä en suhun koske. painu helvettiin!! en edes rahasta sua panis!!
vaikka ilmeisesti sinä myyt itseäsi tekstisi perusteella:=) Ja siivoa kielenkäyttöäsi. Miten sinut on oikein kasvatettu??!!
- neiti 23
naisia..... kirjoitti:
vaikka ilmeisesti sinä myyt itseäsi tekstisi perusteella:=) Ja siivoa kielenkäyttöäsi. Miten sinut on oikein kasvatettu??!!
se nyt vaan oli sellainen heitto hei haloo! en myy itseäni. vaikka sellaistakin on ehdoteltu. Mut on kasvatettu hyvin ja tollasille ihmisille nyt voi puhua ihan miten vaan...siis sunlaisille
- neiti 23
neiti 23 kirjoitti:
se nyt vaan oli sellainen heitto hei haloo! en myy itseäni. vaikka sellaistakin on ehdoteltu. Mut on kasvatettu hyvin ja tollasille ihmisille nyt voi puhua ihan miten vaan...siis sunlaisille
vanhemmat miehet on ehdotellu mulle et maksaa seksistä. Ottaa aivoon!!! Mitä ne oikein kuvittelee!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577250Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7243418Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1581719Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3181682- 841375
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841361- 911260
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631227Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2491217- 811144