Naisen ikä

Tämä kuuluisi Naisen logiikkaan, mutta Miehen logiikassa on edelleenkin enemmän naisvastaajia kuin NL:ssa.

Kysymys 1: Miksi naisille on tärkeää, että heidän syntymäpäivänsä muistetaan, vaikka naiset muuten salailevat ikäänsä? Eikö olisi miellyttävämpää, jos mies unohtaisi koko asian?

Kysymys 2: Miksi jotkut naiset valehtelevat ikänsä alaspäin? Eikö kannattaisi päinvaston valehdella 10 vuotta liikaa? Silloinhan sitä heräisi ajatus, että oho, onpa nuorekkaan näköinen. Kun 40:n väittää olevansa 30:n, tulee ensimmäisenä mieleen, että onpas elämä jättänyt jälkensä. ;-)

49

1537

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Syntymäpäivät pitää muistaa, sillä jos ei muisteta, niin silloin naisesta ei välitetä. Juttu on siis sosiaalisen merkittävyyden mittari ja johtuu joukkopsykoosista, jossa juuri tuo juttu on päätetty asettaa mittaavaksi tekijäksi.

• de_monte

ylös päin ikänsä.
      jos joku portsari kysyy heiltä papereita niin ovat perkeleen loukkaantuneita.
      kymmenenvuoden päästä he olisivat iloisia jos papereita kysytään

• tämä sinusta

jotenkin sukupuolisidonnainen asia?

• Ei mies loukkaannu, jos hänen ikäänsä kysytään tai en muista törmänneeni mieheen, jolla olisi tarve valehdella ikänsä. (16-17-vuotiaat ovat vielä poikia, heihin tämä ei päde.)

• koska olet mies
        Ratikkakuski kirjoitti:

Ei mies loukkaannu, jos hänen ikäänsä kysytään tai en muista törmänneeni mieheen, jolla olisi tarve valehdella ikänsä. (16-17-vuotiaat ovat vielä poikia, heihin tämä ei päde.)

Mutta minä olen törmännyt ikäänsä alaspäin pyöristäviin miehiin.

• Ratikkakuski kirjoitti:

Ei mies loukkaannu, jos hänen ikäänsä kysytään tai en muista törmänneeni mieheen, jolla olisi tarve valehdella ikänsä. (16-17-vuotiaat ovat vielä poikia, heihin tämä ei päde.)

Kyllä se vain menee niin että minua paljon nuoremmat eivät halua kertoa ikäänsä.

Samoin vanhemmat, jotkut jopa kertoo olevansa nuorempia.

Ja aina saa vastauksen: "ikä on vain numeroita".

• Papeete1
        Ratikkakuski kirjoitti:

Ikänsä valehtelevia miehiä on paljon, kuuluu olevan nettideitinkin ongelmia. Selitys kuulemma on etteivät nyt ole 15 vuodessa niin paljoa muuttuneet että käy kyllä nuoremmasta ihan hienosti.. niinja kun mieli on kuitenkin nuoren :DD

• rapiskarpalo
        Ratikkakuski kirjoitti:

miehiin jotka ovat ikäänsä todella törkeästi valehdelleet, kuten deittimestoissa joissa olen hakenut alle 38vuotista miestä, niin liian monta 40 ikäistä yrittänyt kusettaa ikäänsä alaspäin (en kerro oveluutta jolla paljastanut heidät :>>)

Muutamia kertoja raflassa oon enemmänkin ryhtynyt juttusille miehen kanssa, niin ikien myöten on muutamat huijannut ikäänsä ensin ylöspäin, kunnes tunnustaneet olevansa alta 25-lähemmäksi 20 kundei, eivätkä kait ole vanhalle akalle kehdanneet kertoa olevansa niin nuoria. Mut nuoret kundit ei deittimestoissa ole kusettaneet ikiään.

• Papeete1 kirjoitti:

Ikänsä valehtelevia miehiä on paljon, kuuluu olevan nettideitinkin ongelmia. Selitys kuulemma on etteivät nyt ole 15 vuodessa niin paljoa muuttuneet että käy kyllä nuoremmasta ihan hienosti.. niinja kun mieli on kuitenkin nuoren :DD

Olen kun olin aiemmin henkisesti paljon vanhempi. Nyt on menossa parempaan suuntaan, mutta mahtaa niillä olla hankalaa kanssani jos olen jossain vaiheessa tosi vanha.

• Papeete1
        rapiskarpalo kirjoitti:

miehiin jotka ovat ikäänsä todella törkeästi valehdelleet, kuten deittimestoissa joissa olen hakenut alle 38vuotista miestä, niin liian monta 40 ikäistä yrittänyt kusettaa ikäänsä alaspäin (en kerro oveluutta jolla paljastanut heidät :>>)

Muutamia kertoja raflassa oon enemmänkin ryhtynyt juttusille miehen kanssa, niin ikien myöten on muutamat huijannut ikäänsä ensin ylöspäin, kunnes tunnustaneet olevansa alta 25-lähemmäksi 20 kundei, eivätkä kait ole vanhalle akalle kehdanneet kertoa olevansa niin nuoria. Mut nuoret kundit ei deittimestoissa ole kusettaneet ikiään.

Baareissa nuoret miehet yrittää kusettaa. Milloin 22v väittää olevansa 28v ja milloin mitäkin. Yksi jopa suuttui kun kysyin ikää "kyllä mä tiedän että olen muutaman vuoden nuorempi, muttei sillä ole mitään väliä, naiset aina haluaa itteensä vanhemman, ihme tyyppejä" Joo.. ikäeroa oli lopulta 13 vuotta. Se luuli mua 10 vuotta nuoremmaksi, ja ois silti ollut tosiaan 3 vuotta nuorempi. Eipä se paljastunut ikäero sitä sittenkään heilauttanut vaan yritti ihan tosissaan.

Voivoi, kun niille ei meinaa mikään mennä jakeluun :)

• Yksinkertainen blondi
        Ratikkakuski kirjoitti:

mulle tulee mieleen yksi 40 eronnut miestuttava, joka metsästelee alle 30v. naikkosia tuolla yökerhoissa. Olen kuullut hänen kertoneen naisille iäkseen monenlaisia (uskomattomia) lukuja. On aivan onnensa kukkuloilla kun on mennyt läpi.. Itse epäilen kyllä naisten humalatilaa syyksi, minusta hän on aivan ikäisensä näköinen ja oloinen. Rasittavinta on kuunnella sitä teko-teinislangia, joka menee vielä hiukan pieleen... No, taitaa olla sedällä vain paha 40-kympin kriisi, kyllä se siitä varmaan:P

• Papeete1
        buddy-love kirjoitti:

Olen kun olin aiemmin henkisesti paljon vanhempi. Nyt on menossa parempaan suuntaan, mutta mahtaa niillä olla hankalaa kanssani jos olen jossain vaiheessa tosi vanha.

Sitä henkistä ikää ollenkaan, niin onnistuu paremmin. Niin eikä sun varmaan vielä tarvi väännellä ikää alaspäin.

• sanna-76 kirjoitti:

Kyllä se vain menee niin että minua paljon nuoremmat eivät halua kertoa ikäänsä.

Samoin vanhemmat, jotkut jopa kertoo olevansa nuorempia.

Ja aina saa vastauksen: "ikä on vain numeroita".

Volvosetämiehet varmaankin valehtelevat ikänsä vokotellessaan nuoria pimatsuja. Onneksi moinen ei kuulu henkilökohtaiselle syntilistalleni.

• Papeete1 kirjoitti:

Sitä henkistä ikää ollenkaan, niin onnistuu paremmin. Niin eikä sun varmaan vielä tarvi väännellä ikää alaspäin.

Suuri paljastus: mä olen muuten sua vanhempi. Vois olla jo syytä alkaa huijata. Tosin se henkinen ikä taitaa tosiaan olla aika teini, sillä yksi kymmenen vuotta minua nuorempi moitti minua keskenkasvuiseksi ja vaati aikuistumaan. Pöh. Toiseen suuntaan olen menossa ja saas nähdä miten hirmuinen ympäristöhäiriö minusta tuleekaan.

• Papeete1
        buddy-love kirjoitti:

Suuri paljastus: mä olen muuten sua vanhempi. Vois olla jo syytä alkaa huijata. Tosin se henkinen ikä taitaa tosiaan olla aika teini, sillä yksi kymmenen vuotta minua nuorempi moitti minua keskenkasvuiseksi ja vaati aikuistumaan. Pöh. Toiseen suuntaan olen menossa ja saas nähdä miten hirmuinen ympäristöhäiriö minusta tuleekaan.

Jumankekka sä vaikutat joltain 25 v:ltä.. tosin miljoona kertaa fiksummalta. En olis kyllä ikinä uskonut :)

Joo kyllä sun kannattaa jo viilata, varsinkin jos se kuva on tältä milleniumilta, niin ei ole edes epäuskottavaa huijausta :)

• Papeete1 kirjoitti:

Jumankekka sä vaikutat joltain 25 v:ltä.. tosin miljoona kertaa fiksummalta. En olis kyllä ikinä uskonut :)

Joo kyllä sun kannattaa jo viilata, varsinkin jos se kuva on tältä milleniumilta, niin ei ole edes epäuskottavaa huijausta :)

Olen sanonut että musta ei ota tolkkua.

Ja oikeesti mä olin nuorena tosi vanha. Rasittaa ajatellakin.

Mulla oli myös se ongelma että olin tosi pitkään ihan liian nuoren näköinen. Nyt ei enää haittaa, mutta tilanteen ylläpitämiseksi pitäisi vähän lenkkeillä. Se kuitenkin pitää sanoa että kun exästä tuli exä, ei se ollut ulkonäöllisestikään hyvä juttu. Vieläkin olen korjaamassa tilannetta.

• Papeete1
        buddy-love kirjoitti:

Olen sanonut että musta ei ota tolkkua.

Ja oikeesti mä olin nuorena tosi vanha. Rasittaa ajatellakin.

Mulla oli myös se ongelma että olin tosi pitkään ihan liian nuoren näköinen. Nyt ei enää haittaa, mutta tilanteen ylläpitämiseksi pitäisi vähän lenkkeillä. Se kuitenkin pitää sanoa että kun exästä tuli exä, ei se ollut ulkonäöllisestikään hyvä juttu. Vieläkin olen korjaamassa tilannetta.

Kyllä selittää sen omituisen vahvan empatiakyvyn yms mitä olen ihmetellyt.. että muka noinkin nuorella pelaa noi noin hyvin.. ihmeellisiä asioita. Muttajoo, toihan olikin se syy ja selitys miksi näin on :)

Mä olin myös. No sen arvaat jos olin raskaanakin jo 18v ja täysin valmis perheenäiti. Pukeuduinkin ku joku 40 täti, ja naapurit ihmetteli miksi pari vuotta vanhempi mieheni on näinkin vanhan tädin kanssa ku minä olen. Järkytys oli suuri kun mun ikä paljastui.
        Oikestaan mun ikää on aina kummasteltu. Lapsena olin pikkuvanha ja mua luultiin vanhemmaksi. Samoin teininä ja nuorena aikuisena, ja aina yllätti mun ikä. Just siis niin päin että mua pidettiin vanhempana mitä oikeasti olin. Nyt sitten on kelkka jossain vaiheessa kääntynyt, ja nyt ei uskota että olen niin vanha kuin olen.

Höh, koko ikä pelkkää ikäkriisiä täynnä :D

Babyface vai? Se onkin kätevää. Mun tutun poika on myös ja siltä kysytään aina paperit joka paikassa. Itsekkin tunsin sen "pojan" ja järkytys oli suuri kun joskus tuli ilmi että se "poika" täyttääkin jo 27v. Hehhee, ja mäkun olin onnellinen etten kysellyt siltä papereita kun tajusin että kyllä se jo armeijaiän on ohittanut. Joo, aika kauan sitten :)

Volvosetämiehet varmaankin valehtelevat ikänsä vokotellessaan nuoria pimatsuja. Onneksi moinen ei kuulu henkilökohtaiselle syntilistalleni.

Käsittääkseni en ole nuori pimatsu.

Koska ne on ne "volvosetämiehet" jotka vain valehtelevat ikänsä niin ethän sinä. Mutta kaikki naiset kyllä valehtelevat?

Jep jep.

• sanna-76 kirjoitti:

Käsittääkseni en ole nuori pimatsu.

Koska ne on ne "volvosetämiehet" jotka vain valehtelevat ikänsä niin ethän sinä. Mutta kaikki naiset kyllä valehtelevat?

Jep jep.

Myönsin jo virheeni edellisessä viestissäni. Lähestyin aihetta vain miehisestä näkökulmasta ja huomasin pikaisesti, että eihän miehet valehtele ikäänsä toisille miehille vaan tietysti teille naisille.

Ps. Kaikki naiset eivät tietenkään valehtele. Rouva Ratikkakin auliisti kertoilee kaikille oman oikean ikänsä ja tarkkailee ihmisten reaktioita.

• Papeete1 kirjoitti:

Kyllä selittää sen omituisen vahvan empatiakyvyn yms mitä olen ihmetellyt.. että muka noinkin nuorella pelaa noi noin hyvin.. ihmeellisiä asioita. Muttajoo, toihan olikin se syy ja selitys miksi näin on :)

Mä olin myös. No sen arvaat jos olin raskaanakin jo 18v ja täysin valmis perheenäiti. Pukeuduinkin ku joku 40 täti, ja naapurit ihmetteli miksi pari vuotta vanhempi mieheni on näinkin vanhan tädin kanssa ku minä olen. Järkytys oli suuri kun mun ikä paljastui.
        Oikestaan mun ikää on aina kummasteltu. Lapsena olin pikkuvanha ja mua luultiin vanhemmaksi. Samoin teininä ja nuorena aikuisena, ja aina yllätti mun ikä. Just siis niin päin että mua pidettiin vanhempana mitä oikeasti olin. Nyt sitten on kelkka jossain vaiheessa kääntynyt, ja nyt ei uskota että olen niin vanha kuin olen.

Höh, koko ikä pelkkää ikäkriisiä täynnä :D

Babyface vai? Se onkin kätevää. Mun tutun poika on myös ja siltä kysytään aina paperit joka paikassa. Itsekkin tunsin sen "pojan" ja järkytys oli suuri kun joskus tuli ilmi että se "poika" täyttääkin jo 27v. Hehhee, ja mäkun olin onnellinen etten kysellyt siltä papereita kun tajusin että kyllä se jo armeijaiän on ohittanut. Joo, aika kauan sitten :)

Mulla on aina empatiapuoli toiminut, liikaakin. Nykyisin minua haittaa se että näen ihmisistä miten niillä menee ihan oikeasti ja suurin osa ei ole kovin onnellisia. Sitten kun ne ihan muista syistä reagoivat minuun epäonnellisesti, niin minusta tuntuu että ne reagoivat minuun (vaikka tiedän että se ei ole niin). Paljon helpompaa olisi jos ei huomaisi mitään ylimääräisiä juttuja.

Jotenkin on aina muuten tuntunut siltä että on kaikkeen ihan väärän ikäinen.

Veljelläni tämä näköjuttu on ollut itseäni pahempi ja se alkaa vasta nyt olla aikuisen näköinen. Sekin on sinua vanhempi.
        Itseäni olivat 16 vuotiaat iskemässä vielä joskus 10 vuotta sitten. Ei ne tosiaan tajuneet. No, onneksi se ei enää ole vaivana. Ja kai sitä vähitellen on lähestymässä ikäänsä vastaavaa ulkonäköä, mutta kyllä jotkut minua nuoremmatkin ovat tosi vanhan näköisiä.

Äh, pitää mennä tekemään yksi juttu välillä.

• Papeete1
        Ratikkakuski kirjoitti:

Myönsin jo virheeni edellisessä viestissäni. Lähestyin aihetta vain miehisestä näkökulmasta ja huomasin pikaisesti, että eihän miehet valehtele ikäänsä toisille miehille vaan tietysti teille naisille.

Ps. Kaikki naiset eivät tietenkään valehtele. Rouva Ratikkakin auliisti kertoilee kaikille oman oikean ikänsä ja tarkkailee ihmisten reaktioita.

On se etulyöntiasema, että länkkärit osaavat arvioida huonosti aasialaisten ikää. Mä menen aina metsään niissä arvioissa. Niinsiis, että se ei ole oikeasti ihan niin iso asia jos rouvaltasi kysytään paperit kuin että ne kysytään esim minulta.

Ihan mielenkiinnosta ihmettelen miksi varattu mies on huolissaan muiden naisten iästä jos oma rouva on jo olemassa.

• Papeete1
        sanna-76 kirjoitti:

Ihan mielenkiinnosta ihmettelen miksi varattu mies on huolissaan muiden naisten iästä jos oma rouva on jo olemassa.

Kysellä mitä mieleen juolahtaa. Mäkin kyselen seksijuttujakin vaikken ole vuosiin seksiä harrastanut.

• Papeete1 kirjoitti:

Kysellä mitä mieleen juolahtaa. Mäkin kyselen seksijuttujakin vaikken ole vuosiin seksiä harrastanut.

Keksiä joku lakossa olevien gallup vielä sitä harrastaville?

Mitähän siinä kannattaisi kysyä?

Mua on muuten sensuroitu eilisten johdosta.

• Papeete1
        buddy-love kirjoitti:

Keksiä joku lakossa olevien gallup vielä sitä harrastaville?

Mitähän siinä kannattaisi kysyä?

Mua on muuten sensuroitu eilisten johdosta.

Se kiva tietää onko muitakin siveellisen elämän viettäjiä paikalla vai onko kaikki rappeutuneita irstailijoita ;)

Jooh, täällä toi sensuuri pyyhkii hyvin omituisella tavalla pois juttuja. Jokohan ne sai sen yhden pedofiilijutun pois josta haukuin ne pystyyn. Suomi24 suosii pedofiliaa.. pitäis ilmoittaa poliisille.

Heh, ihme etten saanut bannia siitä hyvästä :)

• Papeete1 kirjoitti:

Se kiva tietää onko muitakin siveellisen elämän viettäjiä paikalla vai onko kaikki rappeutuneita irstailijoita ;)

Jooh, täällä toi sensuuri pyyhkii hyvin omituisella tavalla pois juttuja. Jokohan ne sai sen yhden pedofiilijutun pois josta haukuin ne pystyyn. Suomi24 suosii pedofiliaa.. pitäis ilmoittaa poliisille.

Heh, ihme etten saanut bannia siitä hyvästä :)

Vielä tuota raivoa ja kun sensuroijat tuntevat arvovaltansa vaappuvan, niin sitten tulee banneja.

• Kyselijällä on takana suurempi strategia.

• palstalla

meitä on jo sen verran veteraaneja, että aiheita ja kysymyksiä joudutaan välillä tekohengittämään. Kaikki taitaa tuntea toistensa ajatusmaailmat jo siinä määrin hyvin, että keksimällä keksityt aiheet ja kysymykset ovat ihan tervetulleita. Ratikkakuski on kohtuullisen hyvä siinä.

Tervetuloa muuten joukkoon. Uutta verta kaivataan.

• toi..
        Papeete1 kirjoitti:

edellinenkin nimimerkki vain kyseli :) Et saahan sitä kysellä.

• toi.. kirjoitti:

edellinenkin nimimerkki vain kyseli :) Et saahan sitä kysellä.

Nii just!!

• sanna-76 kirjoitti:

Nii just!!

Enhän minä kysynyt kenenkään ikää vaan kysymyksen iästä. Siksi toisekseen en olisi omin nokkineni tajunnutkaan, että olen täällä iskemässä naisia. On tosin perin murheellista, jos ei varattu saa edes netissä roikkua. Mutta onhan niitäkin, jotka ovat puolisonsa niin lyhyessä talutushihnassa, etteivät edes polvilleen pääse. Sinä vissiin kuulut siihen seurakuntaan?

Enhän minä kysynyt kenenkään ikää vaan kysymyksen iästä. Siksi toisekseen en olisi omin nokkineni tajunnutkaan, että olen täällä iskemässä naisia. On tosin perin murheellista, jos ei varattu saa edes netissä roikkua. Mutta onhan niitäkin, jotka ovat puolisonsa niin lyhyessä talutushihnassa, etteivät edes polvilleen pääse. Sinä vissiin kuulut siihen seurakuntaan?

Miksi olet huolissasi naisten ajattelusta jos oma rouvasi ajattelumaailma on sinulle tuttu eikä kuulu tähän ryhmään josta keskustelun aloiti?

• rapiskarpalo

ensimmäiseen kyssään: ei minusta nyt niin tärkeätä ole muistaa mun syntymäpäivää eli en kuulu heihin jotka saa itkupotkuraivarit jos joku ei muista, koska hyvä että itse muistan omien ja kummilasteni syntymäpäivät (heidänkin olen allakkaan kirjoittanut ylös ja kännyssä muistutus kuten muidenkin kohdalla) eli mies voi unohtaa ihan mielihyvin synttäripäiväni ja unohdinhan itsekin kihlajaispäivän silloin kun olin kihloissa ja ihmettelin miksi mies kiikuttaa lahjaa ja miksi juodaan shamppanjaa jne..

Kakkoseen vastaus: en ole valehdellut ikääni en ylös enkä alaspäin, mutta joskus mielellään voisin sanoa ikäni muutamalla vuodella ylöspäin ja varsinkin paikoissa joissa kiire, (kuten passintarkastus lentokentällä): meinaa niissä tilanteissa joissa mukanani joudun paljastamaan myös kahden vanhimman lapseni syntymäajat. 14-vuoden ikäero esikoiseeni takaa vähintään vartin ihmettelyt ja päivittelyt ja sen jälkeen vartin kyselyt kuinka mennyt ja kuinka vanhempani suhtautuivat jne.. se on hyvin kurjaa kun taakseni/taaksemme syntyy todella pitkä jono.

• Miksi miehet valehtelevat ikänsä?

• naiset/tytöt tykkää aikuisista miehistä. Pojat ei kiinnosta ketään, paitsi Bemari-myyjää.

• J-P.Sartre kirjoitti:

naiset/tytöt tykkää aikuisista miehistä. Pojat ei kiinnosta ketään, paitsi Bemari-myyjää.

No entäs ne yli 40 vuotiaat miehet jotka joko kertovat olevansa nuorempia kuin ovat taikka he ovat aina "nuorekkaita".

Minusta nuorekkuus näkyy myös kasvoissa mutta ilmeisesti kaikki miehet ovat nykyään niin nuorekkaita että.

• sanna-76 kirjoitti:

No entäs ne yli 40 vuotiaat miehet jotka joko kertovat olevansa nuorempia kuin ovat taikka he ovat aina "nuorekkaita".

Minusta nuorekkuus näkyy myös kasvoissa mutta ilmeisesti kaikki miehet ovat nykyään niin nuorekkaita että.

sielun peili? Meillä on vaimoni kanssa 22-vuoden ikäero, eikä se oikein tunnu missään. Elämä on elämistä varten, ei pelkkää odotusta onnetarten..! Ja kauneus on katsojan silmissä. Vaikka naiset kyllä feikkaa meikkaamalla ja värjäämällä...

• J-P.Sartre kirjoitti:

sielun peili? Meillä on vaimoni kanssa 22-vuoden ikäero, eikä se oikein tunnu missään. Elämä on elämistä varten, ei pelkkää odotusta onnetarten..! Ja kauneus on katsojan silmissä. Vaikka naiset kyllä feikkaa meikkaamalla ja värjäämällä...

Vai ihan feikkaamiseksi sitä kutsutaan taas. Voi kyynel miesparkoja kun naiset huijaa.

• sanna-76 kirjoitti:

Vai ihan feikkaamiseksi sitä kutsutaan taas. Voi kyynel miesparkoja kun naiset huijaa.

mene sänkyyn ruman naisen kanssa, mut monen vierestä oon herännyt..!

• J-P.Sartre kirjoitti:

mene sänkyyn ruman naisen kanssa, mut monen vierestä oon herännyt..!

Älä dokaa niin paljon.

• sanna-76 kirjoitti:

Älä dokaa niin paljon.

Samoin: Älkää te naiset meikatko ja värjätkö ja rakentako ja täyttäkö ja muokatko niin helvetin paljon... siitä jää kiinni. Aamulla viimeistään.

• J-P.Sartre kirjoitti:

Samoin: Älkää te naiset meikatko ja värjätkö ja rakentako ja täyttäkö ja muokatko niin helvetin paljon... siitä jää kiinni. Aamulla viimeistään.

No ne tyypit jotka mut on nähneet ilman meikkiä on kyllä tulleet takaisinkin.

Äläkä yleistä, jotkut miehet arvostaa naista joka laittautuu eikä pue esim. säkkiä päälle.

• Papeete1

Kysymys 1: Miksi naisille on tärkeää, että heidän syntymäpäivänsä muistetaan, vaikka naiset muuten salailevat ikäänsä? Eikö olisi miellyttävämpää, jos mies unohtaisi koko asian?
      --Ei ole mulle tärkeää ja tänäkin vuonna vain 2 muisti sen ja laittoi onnitteluviestin puhelimeen. En olis hermostunut vaikka nekään ei olisi muistanut sitä.

Kysymys 2: Miksi jotkut naiset valehtelevat ikänsä alaspäin? Eikö kannattaisi päinvaston valehdella 10 vuotta liikaa? Silloinhan sitä heräisi ajatus, että oho, onpa nuorekkaan näköinen. Kun 40:n väittää olevansa 30:n, tulee ensimmäisenä mieleen, että onpas elämä jättänyt jälkensä. ;-)
      --En valehtele ikääni enkä yritä sitä edes peitellä. Kuten näkyy niin kerron erittäin mielelläni oikean ikäni. Johtuu varmaan siitä että _kaikki_ aina pitää mua vähintään 10 vuotta nuorempana ja on kiva sitten järkyttää niitä ja vänkätä aiheesta että olenko vai en. Todella monta kertaa olen saanut näyttää ajokortin jopa keskustelukumppanille ja muutamat ei ole uskonut sittenkään :)

Enivei.. tähän naiseen noi sun yleistykset ei sovi.

• Yksinkertainen blondi

sä jatkoit tätä aihetta tänne. No, vastataan näin oman syntymäpäivän aattona;)

1.Ei, kun miehen pitää ehdottomasti muistaa syntymäpäivä, jos seurustellaan. Mutta kyllä mä ainakin pidän siitä vihjailemalla huolen, että muistaa. Syntymäpäivänä kuuluu vain ihmetellä, että ei ikinä uskoisi, että täytät noin paljon, ainakin kun ollaan kolmenkympin paremmalla (?)puolella.

2. valehtelemisesta en kyllä osaa sanoa, en ole ikinä valehdellut. Päinvastoin toitotan sen heti julki ja nautin (mahdollisista) yllättyneistä ilmeistä;)

Täällä en viitsi vain toitottaa ihan kaikkia yksityiskohtaisia tietoja itsestäni (niinkuin tarkka ikä). Joitakin asioita taas paljastelen täällä, mitä taas en muualla huutele..

• se ikäaihe

tuli mieleen.

Osanottoni, näin etukäteen.

• Yksinkertainen blondi
        se ikäaihe kirjoitti:

tuli mieleen.

Osanottoni, näin etukäteen.

sattuneesta syystä joo, kiitos. Rahalähetykset WWF:lle:)

• Katiska.

1. Ei se ole erityisen tärkeää, ehkä se kuuluu nuoremmille naisille, jotka muutenkin vetävät herneet nenään kaikista muistakin pikkuasioista.

2. Naisen ei tarvitse valehdella ikäänsä. Se joka ikänsä valehtelee, luonnostaan on nuorempien miesten kanssa, koska näyttää ikäistään huomattavasti nuoremmalta.

• lyhyesti

"Miksi naisille on tärkeää, että heidän syntymäpäivänsä muistetaan, vaikka naiset muuten salailevat ikäänsä?"

Syntymäpäivien muistaminen kertoo siitä että toinen välittää. (minulle ei ole tärkeätä, joten arvaan noin) Ikää salaillaan, jos halutaan nuorta miestä.

"Miksi jotkut naiset valehtelevat ikänsä alaspäin?"

Saadakseen nuorta urosta.

• St Jude

meitäkin on monenlaisia..naisia siis:)
      Mä en hirveästi perusta noista synttäreistä.Kiva on jos sattuu muistamaan,mut ei todellakaan mikään kiukuttelun aihe.

Ikää ei tarvi valehdella,ainakaan meikäläisen.Eikä siinä mitään salattavaakaan ole.
      Joskus on toki vain ihan piruuttaan kiva huudattaa että mitä toinen luulee..koska tiedän et miehet inhoo arvuutella naisen ikää ja arvaukset menee yleensä aika reilusti alakanttiin.:)
      Joten kai sit aika hyvin säilynyt tai sit miehet on vaan kohteliaita:)

Mutta kai ne jotka sen iän alakanttiin valehtelee pelkää jotain..sitä ettei kelpaa tai vanhenemista tai jotain muuta.En tiedä mikä se syy on..

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      51
      6976
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      688
      3039
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1300
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      98
      1281
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1275
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      61
      1164
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1160
    8. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      237
      1130
    9. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      72
      1022
    10. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      210
      999
    Aihe