Ehdottomasti paras ykkösen sarja kautta aikojen. Sääli vaan, että noi uudet jaksot tulee vain kerran viikossa. Huono ei ole myöskään se samalle ohjelmapaikalle siirtynyt Ballykissangels, itse asiassa noissa sarjoissa on paljon samankaltaisuutta. Poliisi, pubin ympärillä pyörivä elämä, lääkärit, dramaattiset ihmiskohtalot.
Ehdoton suosikkini Sydäreissä on David Stockwell.
Davidin kyky tempaista se ikuinen lippis päästään sekunnin murto-osassa kutkuttaa aina nauruhermoja, vaikka kyseessä ei olekkaan komedia. Sen pipopäisen "tädin" voisi kirjoittaa sarjasta ulos ja palauttaa "Vernon-herran" tekemään bisneksiä. Mutta hänhän lavasti kuolemansa. Ehkä joku ihmekäänne tässä vielä tapahtuu, hope so.
Sydiksestä
Koukussa...
1
445
Vastaukset
- minttumia
ihana sarja :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 702952
- 462564
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322225- 792128
- 951956
- 321702
- 121526
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil191175