Voitais tänään puhua normaaliudesta ja siitä mitä normaalit ihmiset harrastaa ja mitä ne tekee työkseen. Mun mielestä jos joku setvii työkseen toisen pääkoppaa, niin se ei ole ihan normaalia.
Se sitten esim. se ei ole normaali harrastus että istuu töllön vieressä ja katsoo kun joukko aikuisia miehiä potkii palloa. Mutta jos joku tekeekin jotain outoa, niin saako sitä arvostella?
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1603511
Normaalit harrastukset
20
565
Vastaukset
- eimikäänhienohelma
sekää oo mitenkään normaalia et joku tekee typeriä aloituksia järjettömästä aiheesta.
- Osapäiväsymppis
Ajattelepa miten kieroutunut maailma on sellaisella, joka vielä lukee vastaukset ja edelleen jatkaa jo alunperin järjettömiä ketjuja.
mitähän toi psykologi sanoo onkimisesta?
Mä sanoisin, että normaali ihminen harrastaa ja käy töissä. Epänormaalia on se jos ei tee kumpaakaan. Osittain epänormaalia onko joko töiden tai harrastusten puuttuminen.- Joujou
Tyttäreni ryhtyi hiljattain seurustelemaan nuoren miehen kanssa, joka harrastaa metsästystä ja kalastusta...
Joujou kirjoitti:
Tyttäreni ryhtyi hiljattain seurustelemaan nuoren miehen kanssa, joka harrastaa metsästystä ja kalastusta...
Mun tyttäret harrastavat itse kalastusta, varmaan myöhemmällä iällä metsästystäkin.
- Joujou
relaxed_eyes kirjoitti:
Mun tyttäret harrastavat itse kalastusta, varmaan myöhemmällä iällä metsästystäkin.
asumismuodosta ja -paikastakin. Minkä lajien metsästystä ajattelit opettaa heille?
Normaalia on syödä tehotuotannossa kasvatetun eläimen lihaa ja kiduttaa eläimiä lääkekokeissa ihmisten edun vuoksi.
Joujou kirjoitti:
asumismuodosta ja -paikastakin. Minkä lajien metsästystä ajattelit opettaa heille?
Tai ohan sitä naisia tullu metsästettyä. Mutsiis, tyttöjen isäpuoli on innokas metsämies.
Mun villi veikkaus on, et jompikumpi menee viel hirviporukkaan, jos ei sit molemmat.
Ja niin, mun mielestä metsästyksessä, etenkin hirviporukka on niin normaalia harrastustoimintaa kuin olla ja voi, siinä on samanhenkisen porukan kanssa yhteistä tekemistä, sosiaalisuutta ja kaikkee muutaki.DorkaM kirjoitti:
Normaalia on syödä tehotuotannossa kasvatetun eläimen lihaa ja kiduttaa eläimiä lääkekokeissa ihmisten edun vuoksi.
Jokelan ja Kauhajoen ampujat olivatkin kasvisyöjiä? Tuli asian vierestä mieleen.
- Osapäiväsymppis
... onkii siten että ongessa ei ole koukkua, psykologi syö madot elävänä ja psykologin kissa kehrää nälkäisenä vieressä.
"Miten rovastit onkivat? Varovasti. Onkiva rovasti on kiva rovasti."
Jos työ harrastus tai harrastus työ niin sekin käy, vaikkakaan ei normaalia. Osapäiväsymppis kirjoitti:
... onkii siten että ongessa ei ole koukkua, psykologi syö madot elävänä ja psykologin kissa kehrää nälkäisenä vieressä.
"Miten rovastit onkivat? Varovasti. Onkiva rovasti on kiva rovasti."
Jos työ harrastus tai harrastus työ niin sekin käy, vaikkakaan ei normaalia.Oletko harkinnut täyspäiväsympistelyä?
- Osapäiväsymppis
DorkaM kirjoitti:
Oletko harkinnut täyspäiväsympistelyä?
pihmisellä voi olla monenlaisia rooleja vaikka se pohjimmiltaan olisikin se sama traumaattinen rassukka.
- -ukko-
on psykologin mielestä kyseenalaista, niin oikeastaan suurimman osan urheilusta voisi lakkauttaa, kun niin monissa lajeissa on taustalla jonkinmoinen taisteluun tai kamppailuun liittyvä historia. Eihän keihäänheittokaan ole kuin vanhan sotataidon ylläpitämistä. Taitoluistelu vois saada armon, ja pari muuta epäaggressiivista lajia.
Psykologi on nyt tainnut vaan joutua kauhisteluhysteriaan mukaan, mikä on tietty paha asia, kun asiantuntijana antaa lausuntoja.- ..o..
Tästä aselaista on hyvä esimerkki englanti, aselakia tiukennettiin ja samantien nousivat väkivaltarikokset veitsillä tehtynä.
Nyt siellä suunnitellaan teräaselain tiukentamista mikä ei kuulemma olekaan enää mikään helppo homma, lain valvominen voi olla pirun vaikeaa.
- hilda-hymy
kaikenlainen työ on normaalia. Epänormaalia siitä tulee vasta sitten, kun ja jos työn tekijältä alkaa heittää nupista.
Harrastuksista, mä itse harrastan sukututkimusta, ja joskus tuntuu ettei ole normia istua joittenkin vanhojen asiakirjojen ääressä, ja yrittää selvittää jotain vanhaa kirjotusta....
Urheilsta: Ajatelkaa hillittyä, ujontuntuista miestä. Kun hän pääsee lempiharrastuksensa pariin, Jääkiekkokatsomoon. Siellä hänestä tulee esiin mieseläin. ÄÄriMMäisen sexyä....mutta ihan normia.... Määrittele ensin normaali ihminen ja käyttäytyminen, tästä löytynee melko monta mielipidettä.
- Asiasta.huvittunut
Kyllä nyt pitää semmoiset brutaalit tappolajit kuin onginta, keihäänheitto, jousiammunta, tikanheitto ja hyttysentappo kieltää.
Eikö ylensä pidetä normaalina sellaista, mikä on tavallista ja yleistä? Se voi toki olla moraalisesti tuomittavaakin, mutta silti normaalia. Kännääminenkin on normaalia, vaikkakaan ei välttämättä kovin suositeltavaa.
Näin ajatellen psykologin tai psykiatrin työ on normaalia. Penkkiurheilu vasta normaalia onkin. Ja mielestäni moni harninaisempikin harrastus voi periaatteessa olla ihan normaalia. Jos joku kerää vain sinisiä eritrealaisia postimerkkejä, niin ei kai se vielä tee ihmisestä epänormaalia?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564830Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202255- 1031434
- 881342
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231336Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1301141Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681065Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi255968- 72957
Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75955