V**ut mitään lippuja saanu...:(
liput
9
864
Vastaukset
- Ihan
Sama juttu. verkko varattuna eikä läpipääsyä.
Miten sinne ylipäätään KUKAAN on voinut saada lippua?! Ei voi sanoin kuvata tätä vitutuksen määrää. - pellet
miten se on taas mahdollista että lippupalveluun ei pääse lainkaan tunnin jonottamisella klo 8.30 alkaen ja sitten kun pääsee kaikki on myyty. eli lippupalvelulla ei ollut juuri mitään myytävääkään kun suurin osa oli myyty muuta kautta, niinkö???
- .....joo....
Firmat ostaa lippuja, ja jakaa niitä asiakkailleen. Siksi joka konsertissa on niitä keski-ikäisiä kravattikaulaisia 3-4 promillen kännissä riehuvia ääliöitä, jotka "rokkaa" teinimuistojen voimalla, ja jotka ei ikinä ole v***u kuullu metallicaa kun radio rockista!!!!
- .....joo....
.....joo.... kirjoitti:
Firmat ostaa lippuja, ja jakaa niitä asiakkailleen. Siksi joka konsertissa on niitä keski-ikäisiä kravattikaulaisia 3-4 promillen kännissä riehuvia ääliöitä, jotka "rokkaa" teinimuistojen voimalla, ja jotka ei ikinä ole v***u kuullu metallicaa kun radio rockista!!!!
Ja nyt kun konsertti on hartwallilla, niin ne ääliöt istuu koko ajan baarissa ja vetää paukkuja...Onhan näitä siellä konserteissa nähty :(
- sielä
.....joo.... kirjoitti:
Ja nyt kun konsertti on hartwallilla, niin ne ääliöt istuu koko ajan baarissa ja vetää paukkuja...Onhan näitä siellä konserteissa nähty :(
on enään tänään myyty kun kaikki pre-saletkin pistettiin etuajassa kiinni kun ei ollu mitään myytävää! Onneksi on liput molemmille keikoille!
- .....joo....
sielä kirjoitti:
on enään tänään myyty kun kaikki pre-saletkin pistettiin etuajassa kiinni kun ei ollu mitään myytävää! Onneksi on liput molemmille keikoille!
Pikkasen menee vitutuksen puolelle tämä hinta!!!
http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=89254295
ei helvetti! - HAJOTKAA
.....joo.... kirjoitti:
Pikkasen menee vitutuksen puolelle tämä hinta!!!
http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=89254295
ei helvetti!JONOTIN OMAA LIPPUANI 9H JA NYT ON KENTTÄLIPPU KÄDESSÄ! KJÄH KJÄH!!! OISKO KANNATTANU JONOTTAA?
- .....joo....
HAJOTKAA kirjoitti:
JONOTIN OMAA LIPPUANI 9H JA NYT ON KENTTÄLIPPU KÄDESSÄ! KJÄH KJÄH!!! OISKO KANNATTANU JONOTTAA?
varmaan...Vaan kun aina ei pääse.
Nauti kentästä, ite olin moshpitissä viimeksi, nyt jossain takakaaressa. Mutta mielummin siellä kun kotona, eli ihan hyvä on fiilis ;) - Boris
.....joo.... kirjoitti:
varmaan...Vaan kun aina ei pääse.
Nauti kentästä, ite olin moshpitissä viimeksi, nyt jossain takakaaressa. Mutta mielummin siellä kun kotona, eli ihan hyvä on fiilis ;)No hei enää keikkaan sen 8kk !!! sillon päästää nauttiii :DD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723023
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322285- 792168
- 951976
- 351785
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329