Kusisesta takakurvista kusiselta paikalta, vaan ei muuten haittaa sitten pätkääkään!
Lippukassantäti sanoi, että tilanne muuttuu koko ajan, eli kokeilkaa jatkuvasti, voi käydä säkä! Minä alan lapsille lippuja soitteleen!
Sain Just Lipun!
6
870
Vastaukset
- .....joo....
Siinä alussa nauhoituksessa sanotaan, että loppuunmyyty, mutta hajapaikkoja saattaa löytyä silti kunhan jonottaa!
- .....joo....
Ja tarvittava määrä lipuja hankittu!
Pikkasen ei enää vituta yhtään!
Ei ihan pääse Jamesin pallihikeä haistamaan niinkun viimeks, mutta en valita, en ollenkaan :D - sain kaksi lippua!!!!
.....joo.... kirjoitti:
Ja tarvittava määrä lipuja hankittu!
Pikkasen ei enää vituta yhtään!
Ei ihan pääse Jamesin pallihikeä haistamaan niinkun viimeks, mutta en valita, en ollenkaan :DMinä sain myös noin tunti sitten maanantaille yhden lipun (yläkatsomosta) ja kun soitin / jonotin noin puolta tuntia myöhemmin uudelleen niin sain vielä toisenkin lipun yläkatsomoon.
Mies oli kyllä innoissaan - luuli kun ettei pääse ollenkaan joten hieman "huonommatkaan" liput eivät enää haittaa kunhan pääsee sinne ylipäätään...
PS. lippupalvelusta sanottiin että kaikki nyt tehdyt varaukset jotka jää lunastamatta tulevat myyntiin lippupalvelu.fi maanantain ja tiistain välisenä yönä tasan 00.00, joten lippuja mielivien kannattaa silloin olla hereillä sillä silloin jotaikin lippuja tuota kautta saa satavarmasti :) - boris
sain kaksi lippua!!!! kirjoitti:
Minä sain myös noin tunti sitten maanantaille yhden lipun (yläkatsomosta) ja kun soitin / jonotin noin puolta tuntia myöhemmin uudelleen niin sain vielä toisenkin lipun yläkatsomoon.
Mies oli kyllä innoissaan - luuli kun ettei pääse ollenkaan joten hieman "huonommatkaan" liput eivät enää haittaa kunhan pääsee sinne ylipäätään...
PS. lippupalvelusta sanottiin että kaikki nyt tehdyt varaukset jotka jää lunastamatta tulevat myyntiin lippupalvelu.fi maanantain ja tiistain välisenä yönä tasan 00.00, joten lippuja mielivien kannattaa silloin olla hereillä sillä silloin jotaikin lippuja tuota kautta saa satavarmasti :)Hehee sain kentältä lipun ja ei menny jonossa kuin sen 2 min ni oli jo lippu kädessä... menin kavereideni kanssa odottamaan jo siinä 23.50 maissa... ja oli hauskaa...suosittelen!!!
- .....joo....
boris kirjoitti:
Hehee sain kentältä lipun ja ei menny jonossa kuin sen 2 min ni oli jo lippu kädessä... menin kavereideni kanssa odottamaan jo siinä 23.50 maissa... ja oli hauskaa...suosittelen!!!
...Pääsiskin täältä tuppukylän perukoilta velvollisuuksiensa keskeltä joskus jonoon odottamaan, siinä olis tunnelmaa :) Muistan joskus jonottaneeni erinäisiin konsertteihin nuoruudessa, aikaa ennen nettiä, ja lähempänä asuessa, haukaa oli!
Mutta kelpaa ne liput näinkin :D - taitaa olla
sain kaksi lippua!!!! kirjoitti:
Minä sain myös noin tunti sitten maanantaille yhden lipun (yläkatsomosta) ja kun soitin / jonotin noin puolta tuntia myöhemmin uudelleen niin sain vielä toisenkin lipun yläkatsomoon.
PS. lippupalvelusta sanottiin että kaikki nyt tehdyt varaukset jotka jää lunastamatta tulevat myyntiin lippupalvelu.fi maanantain ja tiistain välisenä yönä tasan 00.00, joten lippuja mielivien kannattaa silloin olla hereillä sillä silloin jotaikin lippuja tuota kautta saa satavarmasti :)00.00 jo kiinni,ei onnistu varaaminen???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723023
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322285- 792168
- 951976
- 351785
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329