mahan ohitusleikkaus olisi pitänyt tehdä viimeistään 200 kiloa aiemmin.
Tulee karmeat kurtut kun laihtuu nopeasti yli 300 kiloa.
Niitä pitää leikellä monta vuotta
4D: Äitini painaa 400 kiloa
7
1253
Vastaukset
- kuin...
lakanat pyykkinarulla
- kyse...
Renee Williams kuoli sydänkohtaukseen 12 päivää mahan ohitusleikkauksen jälkeen.
Hän oli painavin koskaan mahan ohitusleikkauksessa ollut henkilö.- pöppiäinen90
toi oli tosi surullinen, nii miks se ei käyny jo aikasemmin tossa leikkauksessa tai miten voi ittensä päästää tollaseen kuntoon. itse en välitä onko ihminn vaikka vähä pulska mut toi pisti silmään...melkeinpä sääliks käy sen lapsia kun menettivät äitinsä tolla tavalla... mut se tosin halus muuttaa itteensä, lapsiensa takia. minusta se oli hyvä, edes yritti...
- Sand-e
pöppiäinen90 kirjoitti:
toi oli tosi surullinen, nii miks se ei käyny jo aikasemmin tossa leikkauksessa tai miten voi ittensä päästää tollaseen kuntoon. itse en välitä onko ihminn vaikka vähä pulska mut toi pisti silmään...melkeinpä sääliks käy sen lapsia kun menettivät äitinsä tolla tavalla... mut se tosin halus muuttaa itteensä, lapsiensa takia. minusta se oli hyvä, edes yritti...
Olisiko omaisten jo pitänyt laittaa nainen pakkohoitoon ja tai jotain aikoja sitten? Kumma, että päästää itsensä tohon kuntoon, mutta oliko kukaan muukaan yrittänyt tosissaan tehdä asialle mitään?
- tosiaan...
ei niillä kiloilla voi elää vanhaksi
- i feel sad
minustakin pitäisi tehdä leikkaukst ennen.. meinaan kamalaa kun sitten leikitään ihmisten hengillä jotta saadaan julkisuutta kun leikkelee painavaa ihmistä, ja pitäis koittaa ehkästäätämmöst'ä
- NPc
Nyt nahka roikkuu ku velhon hiha.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374835Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4901498Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717