eli nyt on maksun aika,kävelen viimeistä matkaa alaspäin,olin välillä ilman viinaa monta kuukautta sitten taas join rikoin lupaukset,minulle tarjottiin taas kerran mahdollisuutta tehdä elämästäni onnellinen.selvänä olen ihan kiva,asiallinen pidän ihmisistä autan ja iloitsen toisten onnesta.mieheni muutti pois kuitenkin koko ajan nähdään,hän ei vaan jaksanut katsella elämäni tuhoamista,olin taas sairaalassa, selvinpäin sain kramppeja, tuli muistikatkoja, lekuri otti neurologian osastolle hoitoon ja sain epilepsialääkityksen ja tietenkin ei alkoa.ensi viikolla alkaa hoidot muistihoitajalla,neurologian poliklinikalla.minua pelottaa ihan hirveästi kuinka minä ihan asiallinen ihminen sairastuin tappavaan tautiin.tyttären perheen kanssa sukset ristissä,tuntuu etten jaksa en ole oma itseni,pelottaa en jaksa enää kulisseja ne kyllä minulta luontuu en ole juonut ulkonäköäni vielä pystyn keskustelemaan vaan sisältä olen täysin rikki ja tunnen olevani kirottu varmaan olenkin.mies tulee vielä illalla käymään käy joka aamu ja ilta ja kaipaan häntä vaan ymmärrän miksi hän ei jaksa,en saa nyt itseäni kokoon,vaan elämää haluan jatkaa,olen vain niin väsynyt itseeni
kaikki on mennyt
3
435
Vastaukset
- silmään
tuo asia
"sitten taas join rikoin lupaukset".
alkoholistin ei tarvitse eikä pidäkään tehdä mitään kauaskantoisia lupauksia.
niissä kun käy juuri noin.
sen sijaan kun aamulla päätät olla sen päivän kerrallaan ottamatta ensimmäistä ryyppyä niin pysyy selvänä.
myös raitistuneiden alkoholistien seura auttaa sinuakin pysymään juomatta, jos todella niin haluat.
sinähän sen itse päätät, sen tavan miten elät ja olet onnellisin. - myrkkysumakki
käyttäydyt kuin alkoholi olisi sinulle rakkaampi kuin miehesi. Onko näin?
Jos on, niin onnea kiihkeälle (mutta lyhyelle) suhteelle!
Jos miehesi on sinulle rakkaampi, näytä se hänelle ja hylkää alkoholi. Ei kukaan voi pitää kahta rakastettua yhtäaikaa. Oli kesä 1998. Tunnetilani oli samantapainen kuin kuvaamasi. Minä rukoilin. Sain avun, tajuntaani tullut allekirjoittamaton viesti kertoi ettei minun tarvitse enää juoda. Enkä ole juonut. Juominen on siirtynyt tunne-elämäni ulkopuolelle, ts. ei tee mieli. Minulta ei vaadittu yhtään mitään. Mitä jos kokeilisit; et siinä voi mitään menettääkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565690Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o222487Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2711849- 1141727
- 941556
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271518Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa381336Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121311Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391291Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3481277