Poliisi vähentänee turkistarhoihin iskuja tekevien seurantaa, mikä merkitsee samalla eläimille turvattomuutta. Lakkautetaanko seuranta sen vuoksi, että voimavaroja tarvitaan massamurhia suunnittelevien etsintään netistä?
Turkistarhojen suojelu vähenee
7
944
Vastaukset
Eläinten turvattomuutta.:D
Eli saavat jatkossakin viettää kissanpäiviä keskitysleireillään.
Osanottoni niille miljoonille villieläimille joiden synti oli syntyä turkki päällä, ja aikaan jolloin ihmisen ymmärrys oli kovin rajallinen - RIP.- ei ole poliisia tarhoilla n...
muuten kuin kartoittamassa ja neuvomassa tarhaajia omaisuuden suojaamisesta ja oikeuksista eli saako posauttaa viherpiiperon vai ei.
- nuppu--85
ei ole poliisia tarhoilla n... kirjoitti:
muuten kuin kartoittamassa ja neuvomassa tarhaajia omaisuuden suojaamisesta ja oikeuksista eli saako posauttaa viherpiiperon vai ei.
Viherpiiperön ampuminen on tämänhetkisen lainsäädännön mukaan laitonta mutta onneksi on edistyksellisiä turkistarhaajia jotka uskaltavat kyseenalaistaa vanhnentuneisiin perinteisiin perustuvan ummehtuneen lainpykälän.
- nuppu-85
nuppu--85 kirjoitti:
Viherpiiperön ampuminen on tämänhetkisen lainsäädännön mukaan laitonta mutta onneksi on edistyksellisiä turkistarhaajia jotka uskaltavat kyseenalaistaa vanhnentuneisiin perinteisiin perustuvan ummehtuneen lainpykälän.
vitun kusipää paskiainen!!!!!!!!!!!!!!!
Mun nimimerkki kuuluu VAIN JA AINOASTAAN MULLE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Yritäpä kusipää rekisteröityä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - julkisrauhan rikkomiset
Mitäs niille neljäll e tapaukselle mahtaa kuulua tällä hetkellä?
Joko asia on käsitelty jossain? - nuppu--85
nuppu-85 kirjoitti:
vitun kusipää paskiainen!!!!!!!!!!!!!!!
Mun nimimerkki kuuluu VAIN JA AINOASTAAN MULLE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Yritäpä kusipää rekisteröityä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!tää on kyllä ihan mun ikioma nimmari.
- nuppu-85
nuppu--85 kirjoitti:
tää on kyllä ihan mun ikioma nimmari.
Rekisteröidy sit sisään, fuckin ääliö.
Kyl mä tiiän et mä oon niin ihq et jengi haluu olla samanlainen ku mä, mut silti, kexi jotain parempaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1023539
- 623197
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342694- 812479
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422134- 962096
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501742Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221720- 121706