oli tänään tota ruokaa..Ihan hyvää. Mut onko se Juicen kehittämä, niinkun sanotaan? Asuko Juice joskus Lamminpäässä?
Lamminpään lumous
4
687
Vastaukset
- Afroditen_poika
Asui kyllä. Juice on tehnyt 80-luvun lopulla kappaleenkin nimeltä "Lamminpää" jossa kertoo Lamminpäästä pois muuttamisesta.
- Petter X
Kyllä on tamperelaiset tyhmiä, luulevat että leskinen on keksinyt ruoan! Voi jumalauta teitä pellejä, kohta te varmaan vaihdatte raamatussa Mooseksen paikalle leskisen?
- tuoppi
se Petteri-poika taas keuhkoo Mooseksen puolesta, ei pitäisi opetuslasten noin kovin kiivastua, siinä voi olla taivaspaikka vaarassa.
- Afroditen_poika
Hmm... Tämäpä mielenkiintoista. Noinkin lyhyeen viestiin voi siis saada mahtumaan peräti kolme virhettä. Täytyy ilmaista huoleni äidinkielen osaamisen romahtamisesta.
Annan mielipideviestillesi arvosanaksi 5½.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723013
- 552665
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322265- 792168
- 951976
- 351765
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301340Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329