No niin kellot on siirretty, tunnin verran taaksepäin, eikä käsissä ollut vapinaa olenkaan. Kyllä raitis päivä on paljon parempi kun krapulainen. Ilman viinaa meinasin olla vaalipäivänkin. Iloista päivänjatkoa kaikille.
Sunnuntai 26.10-08
4
297
Vastaukset
olo on mullakin.Hyvä tässä on olla raittiina ja vielä kun muutoinkin olen saanut olla terveenä,niin mitäpä tässä valittelemaan.Äänestämässä kävin jo ennakkoon,tulipahan sekin velvollisuus suoritettua.
Leppoisaa lepopäivää kaikille.t pörriEi tärrää eikä ole huono olo, raittiina tänäänkin.
- Ceetu!
Nyt on asiat paremmin, Äänestetty on, jo ennakkoon, aina ei ollut näin, muutamia kertoja jäi äänestämättä, harmittaa vieläkin ja syy oli, aivan te tiedätte. Kellot päivitetty talviaikaan, tähänkin pitää kertoa, aina ei ollut näin, joskus raksutti kello seinällä vuodenkin väärässä ajassa, ei ollut siirtojen kanssa niin tarkaa, oli tärkeämpiä asioita. Tiedä nauraisko vai itkiskö näille vanhoille asioille!
- ruskanainen
ja tuuli ulkona.
Voi käpertyä peiton alle katsomaan jotain hyvää elokuvaa ja nauttia raittiudesta.
Hauskaa sunnuntaita sisaret ja veljet raittiudessa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih506873Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6762978Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831290Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981271- 841265
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611164- 891150
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371120- 721022
- 223927