Tässä on kyse fuusiojazzista jonka itse määrittelen aika laajakategoriaiseksi musanlajiksi. Fuusiojazz voi nääs pitää sisällään vaikutteita mistä musanlajista tahansa.
Mielestäni parhaita fuusiojazzin edustajia ovat:
Pat Metheny
Frank Gambale
Chick Corea
Al Di Meola
muutamat muut
Fuusiojazzin määritelmästä
5
366
Vastaukset
- ronkpuk
soittajat mumisee itsekseen ja vääntäytyy mitä kummallisimpiin irvistyksiin soolojensa aikana
- Syneus(m)
kun ajattelee noin suppeasti ja ahdasmielisesti.
- Davis
oli myös todella kova, hänhän aloitti koko suuntauksen käänteentekevillä albumeillaan In a silent way ja Bitches Brew, ja hänen koulustaan ovat peräisin niin Herbie Hancock, Chick Corea kuin John McLaughlingkin.
- on muuten
Miles on yksi cooleimpia jamppoja mitää Tellusta on koskaan tallannut.
- Miles
on muuten kirjoitti:
Miles on yksi cooleimpia jamppoja mitää Tellusta on koskaan tallannut.
Davisin varhaisia levytyksiä ei suotta koottu kansioksi Birth of the Cool, sillä tämänkin suuntauksen hän aloitti. Aina hän oli kehityksen kärjessä ja kulki mihin mieli, sivuilleen vilkuilematta, kehuista ylpistymättä ja haukuista piittaamatta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 48834
- 70830
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52647
- 50645