Amalgaamia

juurenpäässä

juurenpääleikkauksen yhteydessä mulle laitettiin amalgaamipaikka juurenpäähän. Olen kuullut että vaarallista on. Varsinkin amalgaamin vastustajat ovat olleet kauhistuneita. Onko syytä huoleen?

15

549

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sitä
      • kirjannut tiedot

sinne? Saisikos jotain linkkiä tieteelliseen näyttöön joka on faktaa todistetusti väitöskirjan muodossa.

• hermomyrkkyä

• häh??
        hermomyrkkyä kirjoitti:

Jos 1. asteen hermomyrkyyllä mielestäsi ei ole minkäänlaisia vaikutuksia, niin tutkippa esim. tuota kaipaamaasi tieteellistä näyttöä!

http://www.kampus.uku.fi/tiedotteet/tiedote.shtml?v=2004&tap=109341228817908

eihän tuossa mitään puhuta hermomyrkystä, vaan siitä että elohopea vaikuttaa tyydyttyneeseen rasvaan! ÄLÄ SYÖ TYYDYTTYNYTTÄ RASVAA, helppo ratkaisu.

• hermomyrkky?
        häh?? kirjoitti:

eihän tuossa mitään puhuta hermomyrkystä, vaan siitä että elohopea vaikuttaa tyydyttyneeseen rasvaan! ÄLÄ SYÖ TYYDYTTYNYTTÄ RASVAA, helppo ratkaisu.

Tässä sitävastoin puhutaan myös hermomyrkystä.

http://www2.kyamk.fi/~amave/uusi_sivu_3.htm

• hermomyrkky? kirjoitti:

Tässä sitävastoin puhutaan myös hermomyrkystä.

http://www2.kyamk.fi/~amave/uusi_sivu_3.htm

voimakkaita tunteita ihmisissä, kun ne halua myöntää tosiasioita. Tiedän kokemuksesta, että oisin voinu ostaa arkun itselle, kun amalgaamin takia meni melkein kaikki ruuat. Kaikki tuli vessan pönttöön ja paino vain tippu ja tippu. Viime tammikuussa sit sain paikat poistettua. Täytyy sanoa et siinä vaiheessa ei kyllä siltikään tuntunut toivoa olevan, mut niin vaan nyt on ruvennut paino nousemaan ja olen päässyt nauttimaan ruuista. Opettelen taas syömään, vaikka tuli kammo ruokaan, kun luulin sen olevan vatsavaivojen syy.

• totanoinaaaa

Mistä olet kuullut...työpaikan siivoojaltako ? Tuskimpa hammaslääkäri sitä olisi sinne laittanut jos joku muu aine olisi mahdollista ja parempi. Voisit mennä ehdottamaan jotain.

• henkilökuntakin kiistelee

asiasta, joten ei tarvitse siivoojalta mitään kuulla sitä paitsi tiedätkö sitä, että useimmat siivoojatkin ovat entisiä hammashoitajia, vaihtaneet alaa.

• Ap.viestittäjä

Biohammaslääkäri sanoi mulle että todella vaaralllista. Onko häntä uskominen?

• hammaslääkäri
        Ap.viestittäjä kirjoitti:

Biohammaslääkäri sanoi mulle että todella vaaralllista. Onko häntä uskominen?

sanoi, että ne on ihan höpön pöpön juttuja!

• että juuu...
        hammaslääkäri kirjoitti:

samaa on sanonut kaksi mun hammaslääkäriä, sanoivat että amalgaami on hyvä paikka-aine ja ainoa todella kestävä purupinnoilla. Kuulemma voi 40 vuottakin säilyä amalgaamit täysin muuttumattomina, ja se on jo ihan huima aika verrattuna esim. muovipaikkoihin.

• muuttumattomana!
        että juuu... kirjoitti:

samaa on sanonut kaksi mun hammaslääkäriä, sanoivat että amalgaami on hyvä paikka-aine ja ainoa todella kestävä purupinnoilla. Kuulemma voi 40 vuottakin säilyä amalgaamit täysin muuttumattomina, ja se on jo ihan huima aika verrattuna esim. muovipaikkoihin.

Olisikohan hammaslääkärisi puhunut taas niitä höpön pöpön juttuja?

Perusteliko väitteitään mitenkään?

• Ap edelleen
        hammaslääkäri kirjoitti:

tarvitse olla huolissaan vaikka amalgaamipaikka on siis juurenpäässä hampaassa ikenen sisällä, leikkauksella siis laitettu.

• tartte
        Ap edelleen kirjoitti:

tarvitse olla huolissaan vaikka amalgaamipaikka on siis juurenpäässä hampaassa ikenen sisällä, leikkauksella siis laitettu.

olla. Ihan turvallinen juttu. Ei amalgaamin käyttöä ole Suomessa kielletty.

• ei Suomessa kielletty
        tartte kirjoitti:

olla. Ihan turvallinen juttu. Ei amalgaamin käyttöä ole Suomessa kielletty.

Tarkoittaako nämä samaa asiaa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      49
      6635
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      668
      2842
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1249
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      93
      1220
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1215
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      61
      1123
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1120
    8. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      236
      1089
    9. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      72
      1002
    10. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      232