Eilisestä asti on liikkunut huhuja että Metallica heittäisi vielä kolmannenkin keikan, joka julkistettaisiin nyt alkuviikosta.
Ennen Suomen kesäkuisia konsertteja edelliset ovat toukokuussa, joten näinköhän osuisi lauantaille 13.6.?
Olishan se hienoa nähdä kolmena peräkkäisenä päivänä.
Metallicalle kolmas keikka
3
1794
Vastaukset
Toivottavasti ei tule kolmen keikan putkea, jos tulee kolmas niin olisi vaikka 12.6. että Jamesin ääni saisi vähän levätä...
- poistaa???
Lainasin Risto Juvosta, joka esiintyi eilen Arto Nyberg-ohjelmassa. Hänen mukaan Metallicasta kuullaan lähiaikoina lisää...
Miksi tuo viesti piti poistaa?
Ohjelma uusitaan tänään klo 13.45.- westend
No jo vaan on puoli vuotta aikaa kypsytellä huhuja?
Keikkoihin on aikaa ja ainakin hevimummo on tyytyväinen kun sai lipun 15.6.Keikalle menen tietysti Metuja tsiikaamaan ja miten keikka onnistuu niin se on jo toinen asia.
Hartwall areenalla on toivon mukaan hieman intiimimpi fiilis.Olen käynyt stadioni keikoilla ja koksa olen vanha gumma, niin en jaksa millään kentälle jonottaa vaan katselen mahdollisimman hyvistä katsomopaikoista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723033
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322285- 792168
- 951976
- 351785
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329