nettitreffailun ja livenäkin naisen etsimisen, koska sitä kuuluisaa naisia puoleensavetävää komeutta ei ole suotu kovin paljoa. Vaan ihan tavallinen siisti olemus, mutta kun sekään ei näytä kelpaavan tavallisille naisille :)
Jospa siirtyis ihan vain pari harrastuksen pariin =)
Taidanpa lopettaa
25
2319
Vastaukset
- ana-kaisa-liisa
Axel oletko Yrjö? Jos olet, niin itse hävisit ja lopetit kirjoittelun. Nyt on myöhäistä.
- Axel.F
En ole Yrjö, en ole koskaan ollutkaan.
- semmosta se on
Joo samaan tulokseen olen tullut, Ei suomalaiselle naiselle kelpaa kun se tumma,komea,pitkä,vissiin pitäisi rikaskin olla.Itse katselen vaan ulkomaalaisia nykyisin, ja olenkin parin naisen kanssa kirjeen vaihdossa nykyisin.Hyvin tuntuu kelpaavan tavallinen mies ulkomaalaiselle naiselle.
- Jaha
Onnea sitten vain pojat!!!!
- nainen42vee
lopetin etsimisen ja harrastan nykyään omia harrastuksia :) Joillekin olen liian sitä/tätä/tuota, toisille liian vähän sitä/tätä/tuota. eikä tuolla treffeissä ole sattunut kohdalle kuin yksi kelvollinen yksilö.
Elämä on ihan kivaa näinkin, kivaa syksyä sulle ja mukavaa joulun odotusta. - ei tullutkaan
Niin se on itselläkin ajatuksenjuoksu kulkenut, että kun en väkisin ole ketään ollut etsimässä ja yksinkin pärjään niin mennään sitten näin. Eli nettitreffit ovat minulta taakse jäänyttä elämää. Nainen kun olen, niin siihen läheisyyden kaipuuseen ja hellyyteen löytyy sentään jonkinlainen korvike. Hämärään sytytetty kynttilä, suklaa ja punaviini. Toivotan kaikille oikein hyvää syksyä, nautitaan elämästä ja sen pikku iloista. Annetaan itsellemme rakkautta jos ei sitä löydy, kenelle rakkautta saisi tuhlattua.
- hyvaggggggggg
Ai kun oli kauniisti kirjoitettu,siis edellinen kirjoittaja :-)
- näinpä se
vain on. Välistä on hyvä siirtää ajatukset muualla, esim. juuri harrastuksiin. Turha täällä on päätä seinään hakata, kun tyhjää saa pyytämättäkin.
Väkisin etsimällä kumppania tuskin koskaan löytyy. Jatkaa vain elämään ilman varsinaista etsintää, niin kas kummaa saatat törmätä juuri siihen silloin kuin vähiten odotat. Silmät, korvat auki ja hymyä naamalle, niin kyllä se siitä.
m31 - Axel.F
paljon mukavampi laittaa harrasteisiin ja muihin omiin juttuihin rahat, eikä varsinkaan tarvitse muutenkaan teeskennellä jollekin naiselle olevan täydellinen pilvilinnoista laskeutunut ihannemies vaan saa olla oma mukava itsensä, ilman minkäänlaista teeskentelyä ;)
- to Man
Niinhän se on Suomi sarvikuonojen maa, täältä tuskin löytyy mitään ihmeellistä.
Parempi vaan keskittyä omiin kuvioihin. Ei näillä
foorumeilla ja saiteilla viitsi enää aikaansa tuhlata. - jattali.....
itsekkään en oo mikään seinäruusu kun lähen ulos ja seuraa saan käyn vaan *harvoin kylillä*.Mutta entä kun hakee liian tosissaan jotain *ihme rakkautta sitä oikeetaan*yhtä ihmistä johon ihastuu ja muuta..arvatkaa mitä netistä vaan löytyy, ihme pervoja ja seksinwonkaajia, vaihdetaan naista ja paria ko sukkia, siis vaarallistakin tavallaan.Kyllä se persoona on loppupeleissä tärkeempi ko se kuori miehen ei pidä olla mikään kiiltokuva vaan MIES.
Olisko nyt munkin aika sulkee kone ja lähtee vaikka salille, harrastaan ja alkaa elää jos se sieltä tulee vastaan se jokukin.
En löytänyt yhtään tavis miestä netistä, semmosta hain en mitää *suorittaja miestä joka tulee ja menee harrasteineen*.Kuka jaksaa??ei tää ainakaan.
Onnee sulle hyvä valinta, jostain se naisesi varmaan vastaan tulee.Wau nyt eletään;-)- Axel.F
Väittäisin silti että kyllä netistäkin löytyy muitakin kuin pervoja ja seksinvonkaajia miehistä, jopa ihan sellaisia persoonallisia ja asiallisia :)
Ei mulla itsellä ole niin kiire, että eikö olisi naisellekin aikaa, toki omaa aikaa tarvitsen, mutta ei ne harrasteetkaan vie koko vapaa-aikaani. - hyvaggggggggggg
Joo kyllä meitä hyviäkin miehiä siellä seassa on,mutta se on just siinä että jos sitä katsoo aina sitä tummaa ja komiaa ja pitkää miestä sieltä niin kunnon miehet jää silloin huomaamatta ;-)
- tumma
hyvaggggggggggg kirjoitti:
Joo kyllä meitä hyviäkin miehiä siellä seassa on,mutta se on just siinä että jos sitä katsoo aina sitä tummaa ja komiaa ja pitkää miestä sieltä niin kunnon miehet jää silloin huomaamatta ;-)
pitkä,komea voi olla kunnon mies? ;)
- jattali...........
tumma kirjoitti:
Niin varmaan on mut: miks juuri mää tapasin ne pervot ja asennevammaset??en ketään kivaa ihanaa kunnollista.Tavista ennen kaikee.
- Axel.F
jattali........... kirjoitti:
Niin varmaan on mut: miks juuri mää tapasin ne pervot ja asennevammaset??en ketään kivaa ihanaa kunnollista.Tavista ennen kaikee.
Millaiseen asennevammaan olet törmännyt? Tai mikä on pervoa? Millaisesta huumorintajusta pidät?
Ennenkaikkea millainen mies luonteeltaan saa sut syttymään? Siis millainen se kiva, ihana ja kunnollinen on? Jos saa udella, minkä ikäluokan miestä etsit vielä? Itse olen vasta eilen täyttänyt 31v. - juuupajuuuuu22222
tumma kirjoitti:
On toki varmasti mies,en minä sillä sanonut sitä ;)
Mutta kun katsoo noita naisten ilmoituksia niin 90prossaa on just tollasia.;)
Mutta onnea etsintään kait tässä maailmassa löytyy sitä tummaa ja komeeta kaikille kuka sen haluaa.. ollaan me muut sitten yksin :D - nannanannanananna
hyvaggggggggggg kirjoitti:
kukapa sitä nyt ruman kääpiön kanssa olisi...tummat ja pitkät miehet on vaan niin ihania.
Miehet haluaa isotissistä valotolppaa niin kai naisillakin saa omat halut olla :) Axel.F kirjoitti:
Väittäisin silti että kyllä netistäkin löytyy muitakin kuin pervoja ja seksinvonkaajia miehistä, jopa ihan sellaisia persoonallisia ja asiallisia :)
Ei mulla itsellä ole niin kiire, että eikö olisi naisellekin aikaa, toki omaa aikaa tarvitsen, mutta ei ne harrasteetkaan vie koko vapaa-aikaani.Me asialliset miehet ollaan valitettavan usein väliinputoajia, erään kommentin perusteella ollaan tylsiä, toisen mukaan pelkkiä vonkaajia ja kolmannen mukaan joko liian nuoria tai liian vanhoja. Siis sopivia ei oikeastaan milloinkaan :-/
Olen joskus aiemminkin todennut, että näistä nettideitti-saiteista on muodostunut varsinaisia karjamarkkinoita ja sanan säilä sivaltelee välillä aika kipeästi, molempien sukupuolten toimesta. Onneksi kuitenkin joitain poikkeuksiakin, positiivisia sellaisia, joukkoon mahtuu. Niiden löytäminen on vaan varsin hankalaa.
Nykyisin on todella vaikeaa löytää sopivia parisuhdekumppaneita, kaikilla on omat painolastinsa ja vaatimustasonsa eikä niiden yhteensovittaminen tahdo onnistua kirveelläkään.
Yodan tyylisesti "In real life we go must!". Sieltä se kumppani löytyy tai jää löytymättä. Eikä itseensä satsaamista kannata koskaan lopettaa!
Mav
- Mr.Shoes
Kannattaahan tuo lopettaa, ellet halua seksiä pelkästään. Itsekin lopettelin nettideittailun ja vuosia sitten baareissa ravaamisen kun tarjolla on vain seksiä. Ehkä joskus alkaa selibaatti kyllästyttämään ja palailen apajille.
Turha tuolta menomestoista ja netistä on vakavampaan suhteeseen haluavaa naista etsiä. Samanlaisia kerta toisensa jälkeen. Sinkuksi on hyvä jäädä ja joskus haeskella seksiseuraa, koska naiset sitä haluaa.- niin turhaa
on tuolta netistä etsiä sitä vakavaa suhdetta kaipaavaa miestä, eipä juuri ole sattunut kuin seksinvonkaajia kohdalle ja yksi ehkä kunnollinen, mutta eipä ollut mies vielä saanut eroa exästää selväksi ja uutta naista jo hakia joten siinäpä meni sekin "kunnollinen" mies.
Tai sitten noi miehet ovat kaljapullo nokan alla telkan ääressä jimiä tuijottavia, joita ei saa ulos, teatteriin, kävelylle... Jotka saavat kamalan trauman kun telkka sammutetaan kesken katsomisen.
Parempi olla yksin ja katsella maailman menoa ihan rauhassa. :)
T. Nainen 42 - Mr.Shoes
niin turhaa kirjoitti:
on tuolta netistä etsiä sitä vakavaa suhdetta kaipaavaa miestä, eipä juuri ole sattunut kuin seksinvonkaajia kohdalle ja yksi ehkä kunnollinen, mutta eipä ollut mies vielä saanut eroa exästää selväksi ja uutta naista jo hakia joten siinäpä meni sekin "kunnollinen" mies.
Tai sitten noi miehet ovat kaljapullo nokan alla telkan ääressä jimiä tuijottavia, joita ei saa ulos, teatteriin, kävelylle... Jotka saavat kamalan trauman kun telkka sammutetaan kesken katsomisen.
Parempi olla yksin ja katsella maailman menoa ihan rauhassa. :)
T. Nainen 42Ei noita miehiäkään sitten taida kummoisesti olla syvällisempää seuraa hakemassa. Melko saletisti ne ketkä toivoo oikeaa suhdetta elämäänsä, eivät baareissa tai netin deittipalstoilla notku useimmiten.
Minusta oli kummallista kun selkeästi viellä profiiliin kirjoittaa, että haetaan ihan oikeaa suhdetta ja naista kuka on valmis tutustumaan ajan kanssa, niin silti ottaa yhteyttä naiset ketkä olivatkin vain seksiä hakemassa. Ilmeisesti olisi ollut paras vain jättää teksti profiilista pois, jotta se olisi ollut pelkällä kuvalla vain, mutta olisiko tuokaan karsinut seikkailijoita mihinkään.
Kerrankin treffasin yhden naisen kuka vasta tavatessamme sanoi olevansa avoliitossa. Koska naisella oli jo puhelinnumeroni, soitteli hän sitten ja kyseli mm. panisinko häntä yms. vaikka selkeästi ilmaisin, etten kenenkään salarakkaaksi ala. Ihan ihme touhua, ei uskoisi sitten millään. - se on
Mr.Shoes kirjoitti:
Ei noita miehiäkään sitten taida kummoisesti olla syvällisempää seuraa hakemassa. Melko saletisti ne ketkä toivoo oikeaa suhdetta elämäänsä, eivät baareissa tai netin deittipalstoilla notku useimmiten.
Minusta oli kummallista kun selkeästi viellä profiiliin kirjoittaa, että haetaan ihan oikeaa suhdetta ja naista kuka on valmis tutustumaan ajan kanssa, niin silti ottaa yhteyttä naiset ketkä olivatkin vain seksiä hakemassa. Ilmeisesti olisi ollut paras vain jättää teksti profiilista pois, jotta se olisi ollut pelkällä kuvalla vain, mutta olisiko tuokaan karsinut seikkailijoita mihinkään.
Kerrankin treffasin yhden naisen kuka vasta tavatessamme sanoi olevansa avoliitossa. Koska naisella oli jo puhelinnumeroni, soitteli hän sitten ja kyseli mm. panisinko häntä yms. vaikka selkeästi ilmaisin, etten kenenkään salarakkaaksi ala. Ihan ihme touhua, ei uskoisi sitten millään.minullakin luki profiilissa että varatuille en ala mihinkään, koska haen vakavaa suhdetta, ja silti joka päivä ainakin yks tai kaks varattua miestä otti yhteyttä.
Jotenkin turhauttaa että ihmiset ei ole valmiita tutustumaan toiseen vaan heti pitäisi hypätä sänkyyn ja siinäpä se onkin. Itse haluaisin tutustua ja tuntea ennen seksiä, "seurustella" vanhanaikaisesti :) Käydä treffeillä ja jutella.
Vaikka poistinkin profiilini tuolta s24, niin luotan siihen että jonain päivänä tapaan jossakin miehen joka hakee ja haluaa samaa kuin minä. :)
Kai se on aika hupsua vielä tässä iässä (42) uskoo että jossain hän on, ja jonain päivänä satumme kohdakkain ja huomaamme toisemme :) - nainen 40v.
se on kirjoitti:
minullakin luki profiilissa että varatuille en ala mihinkään, koska haen vakavaa suhdetta, ja silti joka päivä ainakin yks tai kaks varattua miestä otti yhteyttä.
Jotenkin turhauttaa että ihmiset ei ole valmiita tutustumaan toiseen vaan heti pitäisi hypätä sänkyyn ja siinäpä se onkin. Itse haluaisin tutustua ja tuntea ennen seksiä, "seurustella" vanhanaikaisesti :) Käydä treffeillä ja jutella.
Vaikka poistinkin profiilini tuolta s24, niin luotan siihen että jonain päivänä tapaan jossakin miehen joka hakee ja haluaa samaa kuin minä. :)
Kai se on aika hupsua vielä tässä iässä (42) uskoo että jossain hän on, ja jonain päivänä satumme kohdakkain ja huomaamme toisemme :)...42 vee muka on??? Vähintään yhtä paljon edessä ja elämänkokemuksen, tietoisuuden, viisauden ja tiedonmäärän osalta - enemmän kuin on takana.
- sitä vain
nainen 40v. kirjoitti:
...42 vee muka on??? Vähintään yhtä paljon edessä ja elämänkokemuksen, tietoisuuden, viisauden ja tiedonmäärän osalta - enemmän kuin on takana.
kuulee, että turha tässä iässä (42) on haaveilla vanhanajan deittailusta :)
Mutta mä kyllä jatkan haaveilua :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577270Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7273479Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1621758Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3411757- 841395
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841361- 911270
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631237Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2611235- 811144