Talon tytär naitettiin , häitä tanssittiin ja vihdoin koitti yö , sulhanen oli jo aikaisemmin kätkenyt viinapullon häävuoteeseen . anoppi oli utelias ja kuunteli korva seinässä mitä naapurissa tapahtuu , hääpari tuli huoneeseen ja hetken päästä sulho kaivoi pullon esiin josta joku oli jo juonut huusi sitten että perkele täällä on joku käynyt anoppi kuuli sen seinän taakse ja huusi takaisin ettei ole kukaan käyny me olaan vaan tällaista suurivittuista sukua .
anoppi
6
4620
Vastaukset
- lasitar
olen ´kuullut tuon
- paddy
Olet kuullut, vai? Tartti kirjottaa se tänne - ikään kuin se kiinnostaisi jotakin. Musta tuo vaikuttaa lähinnä ilonpilaamiselta.
- rmo
paddy kirjoitti:
Olet kuullut, vai? Tartti kirjottaa se tänne - ikään kuin se kiinnostaisi jotakin. Musta tuo vaikuttaa lähinnä ilonpilaamiselta.
Mitä se minua kiinnostaa jos sinä oletkin tuon jutun jo kuullut? Kaikenlaisia ääliöitä niitä onkin liikkeellä... sen siitä saa kun on avoin foorumi.
- sammoo mieltä
rmo kirjoitti:
Mitä se minua kiinnostaa jos sinä oletkin tuon jutun jo kuullut? Kaikenlaisia ääliöitä niitä onkin liikkeellä... sen siitä saa kun on avoin foorumi.
Mä en ainakaa ollu kuullu ja oli ihan hyvä juttu! Toi yks toope on varmaa kivaa pöytäseuraa! -oon kuullu ton, -vanha juttu..
- joutu
sammoo mieltä kirjoitti:
Mä en ainakaa ollu kuullu ja oli ihan hyvä juttu! Toi yks toope on varmaa kivaa pöytäseuraa! -oon kuullu ton, -vanha juttu..
repee:)
- maukka
sen sinne viereiseen huoneeseen vai ...?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911254Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 48824
- 70820
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50695- 33672
- 60659
- 52637
- 50625