Etsinnän alla olisi rekisteröity, ok-sukuinen pentu, joka tulee kuitenkin pääasiassa kotikoiraksi. Mitä mäyriksistä pyydetään? Edellinen maksoi 3600 markkaa ;)
Mitähän mäyrispentu maksaa?
7
1702
Vastaukset
- keuruu
hei minulla on tällä hetkellä 9 päivän ikäiset. lyhytkarvaiset kääpiö mäyräkoiran pentue.hintana pidän 750€ pennulta luovutus vkolla 50-51.pentue rekisteröidään ja eläinlääkärin tarkastamana.tatuoidaan tai mikrosirutetaan.pentueessa on narttuja ja uroksia.väreinä punaisia ja mustia punaisin merkein
- mäyräkoirien hinnoista
http://www.createphpbb.com/tappijalat/viewtopic.php?t=4337&mforum=tappijalat
- konna2
kk. urospentu hyvistä vanhemmista, viime heinäkuussa 950€..
- wau 950
Kuusi kertaa 950. Hitto vie tulee kilolle hintaa!:D
Kuis täällä ilmoitat hyvistä vanhemmista tuolla hinnalla. Eikös tuolla hinnalla pennut mene jo varauksella uusiin koteihin, siis jos ne ovat huippuja kuis kerroit. :) - konna2
wau 950 kirjoitti:
Kuusi kertaa 950. Hitto vie tulee kilolle hintaa!:D
Kuis täällä ilmoitat hyvistä vanhemmista tuolla hinnalla. Eikös tuolla hinnalla pennut mene jo varauksella uusiin koteihin, siis jos ne ovat huippuja kuis kerroit. :)Mitä horiset.? Tuo oli hinta, jonka omasta pennusta maksoin.
- kts forum tappijalat
Mikähän versio tappiksista kyseessä? Minit viedään käsistä. Myyjän markkinat.
- oma on
Maksettiin meijän kääpiö uroksesta 1000. Kennel Wheel's oli mistä ostettiin. Itse olisi haaveena uusi ja tuolta Wheel's kenneliltä hankkisin jos saisin..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 70850
- 48844
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647