Poikkesin WTC-talon amerikkalaiskauppa Behnfors -liki Rautataloa http://laivakoira.typepad.com/blog/2006/05/behnfords_expat.html pieni ahdas läpi , joka hais makealle ja vain pikaruokaa. Campbell-keittoja ei laingan ja jokunen kumma sekoituspurkki. Liki en päässyt ko mimmi purki kuormaa. Noi Marmite, Vegemite, Browlin töhnä ainoaa sieltä hankittavaa. Tuote-esimerkkejä maailmalta
http://stores.ebay.co.uk/American-Food-Shop
Kuulema USA Caesar -salaattikastiketta saa jopa City marketista.
USA UK
3
2137
Vastaukset
- Opetuttaja
Voisit silti opetella edes kirjoittamisen alkeet, vaikka Behnford's onkin vaihto-oppilasjunteille tarkoitettu rahastuspaikka, jossa 90 prosenttia tuotteista on pelkkää roskaa.
Harvoin saa luettavakseen tuollaista siansaksaa ja risuaitaa. - iloa ulkomailla
Jos ei Suomeen saa tilattua, niin turhapa noita on valikoimia verrata. Menekki oletettavasti sen verran pientä, ettei tänne mitään megamarkettia kannata pystyttää. Kallishan tuo Behnford's on, mutta toisaalta niin täällä kaikki muukin maksaa aika paljon enemmän kuin vaikka USA:ssa, puhumattakaan tuollainen (täällä myyntimääriltään) pienimuotoinen erikoistavara.
Voihan sitä aina valittaa, mutta hyvä tietysti myös miettiä, mitkä toimintaedellytykset sillä haluamansa kaltaisella realistisesti olisivat.- USAn rähmällään
eli nuoriso jyllää, luulis....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723073
- 552735
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322345- 792188
- 952006
- 571949
- 121586
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171547Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301390Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301361