Eli yksinkertainen kysymys, onko Kaarinassa toimivaa koirankoulutusryhmää, jonne voisi mennä mukaan pienen koiran kanssa. Milloin? Missä?
Jäsenmaksun tietysti olen valmis maksamaan.
Koirankoulutusta Kaarinassa???
5
570
Vastaukset
Ainakaan ystävämme Google ei löytänyt Kaarinasta mitään koirakouluja. Mutta onko Turkuun liian pitkä matka? Täällä on koirankoulutusta tarjolla ainakin Kääpiökoirayhdistyksellä Vätissä(saa mennä muutkin kuin kääpiöt, pitää olla jäsen) ja Auran nuuskut Iso-Heikkilässä(pitää olla jäsen). Lieson asemalla on myös koulutusta, koirakoulu.net, on vaan aika kallis mutta kuulemani perusteella hyvä paikka. Toivottavasti tästä olis jotain apua.
Vai oliko se sittenkään. Sellainen iso kuplahalli missä oli koulutusta. Talvella sunnuntaisin.
No ehkä ei ole enää. Tai sitten, jos se siirtyikin sinne vasta talveksi ja olisi vielä esim. Kupittaalla. No ehkä joku kouluttaja huomaa tämän. Kiitos kuitenkin tiedoista.
Ota puhelinluettelo,ja katso sieltä piirisi numero.Oisko varsinais-suomen kennelpiiri tai lounais-suomen.Piiriltä saat tietoa toimivista yhdistyksistä ja vastaavien tiedot.Eiköhän sieltä löydy ;)
malibubitch kirjoitti:
Kaarinan Koiraharrastajat löytyvät webistä osoitteesta
http://www.kkh.fi/Koulutus näkyy olevan Liedon puolella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565340Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212367- 1131592
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2311550- 931477
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681175Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91143Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3021105- 721047