listasta?
http://www.hs.fi/viihde/artikkeli/Manaaja on brittien mielestä paras kauhuelokuva/1135240679413
Mitä
6
278
Vastaukset
Missäs luuraa The Texas Chain Saw Massacre, prkl?
Painajainen Elm Streetillä on turhaan listalla.
No, loihan se kauhuikonin, mutta itse elokuva on kovin keskinkertainen.
Muuten silmiinpistävää oli ison budjetin leffojen edustus listassa, koska tosiasiassa parhaat kauhut ovat lähes poikkeuksetta pienen rahan tekeleitä.
Hardyn Wicker Manin löytyminen kärkisijoilta on iloinen yllätys, sillä kovin aliarvostettuna tämä merkkiteos on yleensä listauksissa esiintynyt.
Ja Psycho? - Jos kerta Alien menee kauhusta niin kyllä tämäkin.Saw ja Ringu hittoon.
Näille tarjoaisin sijat 85 ja 89.
Enkä oikeastaan Uhrilampaitakaan kovin korkealle noteeraisi.- listalta
jtguytiooiyhvb kirjoitti:
Saw ja Ringu hittoon.
Näille tarjoaisin sijat 85 ja 89.
Enkä oikeastaan Uhrilampaitakaan kovin korkealle noteeraisi.Alfred Hitchcockin juttuja puuttuu. Pidetäänkö niitä aikansa eläneinä?
Myös vampyyri ja ihmissusi juttuja ei ole. Ne eivät nähtävästi edusta psykologista kauhua. - ins_verderben
listalta kirjoitti:
Alfred Hitchcockin juttuja puuttuu. Pidetäänkö niitä aikansa eläneinä?
Myös vampyyri ja ihmissusi juttuja ei ole. Ne eivät nähtävästi edusta psykologista kauhua.hyvä loppujen lopuks... Tuppaavat olla aika naurettavia vaan.
- MarkiisiDeFuckingÅmÅl
ins_verderben kirjoitti:
hyvä loppujen lopuks... Tuppaavat olla aika naurettavia vaan.
paitsi että sisälsi vain yhden itämaisen leffan (Ringu) eikä yhtään italialaista! Kamoon, ainakin Shutter, Cannibal Holocaust, Suspiria ja Kaïro kuuluis top-kymppiin.
- Headdriller
No jopas oli top-10 lista. Omaan top 10 kauhu elokuva listaan noista brittien äänestämistä kauhuista ei pääsisi kuin alien.
Toisaalta jos miettii, että koko lämpimän kaljan kittaaja kansa on äänestänyt niin en ihmettele, että kaikki kauhuelokuva helmet on jäänyt pois listalta. Kuten Dawn of the dead, Texas chainsaw massacre, Suspiria, Deep red, Maniac.. jne
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873227
- 622937
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322455- 802283
- 742189
- 952026
- 121626
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j341618Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450