Hei kaikki Gambia fanit!
Matkatoimisto Gtravel tekee Gambiaan edullisa pakettimatkoja ja pelkkiä lentoja.
Käykää katsomassa netti osoitteesta www.gambiamatkat.fi
Edullisia lentoja
12
1789
Vastaukset
- Alan_mies_
Ja mikä mahtaa olla toi halpa hinta?? reilu 800 euroa ei kyllä ole kovinkaan halpa...
Jos vertaat pelkkiä lentoja vaikka tukholman kautta amsterdamiin ja sieltä gambiaan niin matkan hinnaksi tulee monine vaihtoineen yli 2000e. Jos siis katsot muita lentoyhtiöitä...
Minusta pelkkälento/viikko jos on 610e alkaen on edullinen jos se kaikenlisäksi vielä lähtee suomesta.
Mutta jos kiinostaa enemmänkin niin katso ihmees nettisivuja.- Matkamies33
venla78 kirjoitti:
Jos vertaat pelkkiä lentoja vaikka tukholman kautta amsterdamiin ja sieltä gambiaan niin matkan hinnaksi tulee monine vaihtoineen yli 2000e. Jos siis katsot muita lentoyhtiöitä...
Minusta pelkkälento/viikko jos on 610e alkaen on edullinen jos se kaikenlisäksi vielä lähtee suomesta.
Mutta jos kiinostaa enemmänkin niin katso ihmees nettisivuja.Mä olin hintaan 349, sisältäen hotellin viikoksi..
- susanna111
venla78 kirjoitti:
Mutta jos kiinostaa enemmänkin niin katso ihmees nettisivuja.eihän nyt vain kukaan ole maksanut 2000,- pelkistä lennoista hel-bjl-hel ????
ei niitä reittilentoja kyllä 600,- myöskään saa, mutta 2000,- nyt on jo aivan liioiteltua.
jos varaat ajoissa (viimeistään 2-3 kk ennen lähtöä), vältät viikonloppuja, et matkustaja pyhinä (joulu/pääsiäinen jne.), saat lennot n.800,- halvimmillaan.
eniten säästät jos varaat itse suoraan lentoyhtiön OMILTA sivuilta, heidän Online-järjestelmistä, jolloin siis säästät matkatoimistojen palvelumaksut (helposti jopa 100,-/lippu, kun kyseessä on siis Europan ulkopuolelle suuntautuva varaus), ja jos käytät jotain Online verkkokauppaa, no, siinä on aina omat riskinsä, tarkista edes kuka ko.sivuja ylläpitää, suomalainen yritys vai ulkolainen.... susanna111 kirjoitti:
eihän nyt vain kukaan ole maksanut 2000,- pelkistä lennoista hel-bjl-hel ????
ei niitä reittilentoja kyllä 600,- myöskään saa, mutta 2000,- nyt on jo aivan liioiteltua.
jos varaat ajoissa (viimeistään 2-3 kk ennen lähtöä), vältät viikonloppuja, et matkustaja pyhinä (joulu/pääsiäinen jne.), saat lennot n.800,- halvimmillaan.
eniten säästät jos varaat itse suoraan lentoyhtiön OMILTA sivuilta, heidän Online-järjestelmistä, jolloin siis säästät matkatoimistojen palvelumaksut (helposti jopa 100,-/lippu, kun kyseessä on siis Europan ulkopuolelle suuntautuva varaus), ja jos käytät jotain Online verkkokauppaa, no, siinä on aina omat riskinsä, tarkista edes kuka ko.sivuja ylläpitää, suomalainen yritys vai ulkolainen....Kyllä se vaan menee näin.
Suomesta ei tee suoria lentoja banjuliin muu kuin tjäreborin lomalennot ja gtravel. Näillä pääsee yhteen suuntaan alle tonnilla.
Jos menee euroopan kautta vaikka kahdella muulla lentoyhtiön koneella ja parhaassa tapauksessa kahdella tai useammalla vaihdolla Banjuliin niin hinta on paljon enemmän kuin valmispakettimatkojen hinta. Eli se menee helposti 2000 tai yli. Siis nyt on kyse pelkistä lennoista ei pakettimatkasta. Ja jokainen voi itse katsoa ulkomaisten lentoyhtiöiden hintoja vaikka tukholman kautta ...niin huomaa kyllä mistä on kyse.- pääsee kun etsii
venla78 kirjoitti:
Kyllä se vaan menee näin.
Suomesta ei tee suoria lentoja banjuliin muu kuin tjäreborin lomalennot ja gtravel. Näillä pääsee yhteen suuntaan alle tonnilla.
Jos menee euroopan kautta vaikka kahdella muulla lentoyhtiön koneella ja parhaassa tapauksessa kahdella tai useammalla vaihdolla Banjuliin niin hinta on paljon enemmän kuin valmispakettimatkojen hinta. Eli se menee helposti 2000 tai yli. Siis nyt on kyse pelkistä lennoista ei pakettimatkasta. Ja jokainen voi itse katsoa ulkomaisten lentoyhtiöiden hintoja vaikka tukholman kautta ...niin huomaa kyllä mistä on kyse.Ruotsista tietty pääsee vingillä halvalla! Ja Lontoon kautta voi saada lennon reilusti alle 200€ suunta ja justhan Helsingistä aloittivat halpis lennot Lontooseen... ;)
- muitakin
pääsee kun etsii kirjoitti:
Ruotsista tietty pääsee vingillä halvalla! Ja Lontoon kautta voi saada lennon reilusti alle 200€ suunta ja justhan Helsingistä aloittivat halpis lennot Lontooseen... ;)
Brussel airlines lentää Helsingistä Banjuliin, vaihto Brysselissä, mutta matkatavarat voi buukata Helsingistä perille saakka. Eikä ole lähelläkään 2000€!
- väärässä olet
venla78 kirjoitti:
Jos menee euroopan kautta vaikka kahdella muulla lentoyhtiön koneella ja parhaassa tapauksessa kahdella tai useammalla vaihdolla Banjuliin niin hinta on paljon enemmän kuin valmispakettimatkojen hinta. Eli se menee helposti 2000 tai yli. Siis nyt on kyse pelkistä lennoista ei pakettimatkasta. Ja jokainen voi itse katsoa ulkomaisten lentoyhtiöiden hintoja vaikka tukholman kautta ...niin huomaa kyllä mistä on kyse.a) Suomesta ei suoria lentoja ole kuin Tjärellä ! ja ne siis ovat ns. lomalentoja, joita järjestetään aika välillä lokakuu-huhtikuu ja ovat varmasti siis halvin, helpoin ja nopein tapa lentää Banjuliin
b) Gtravel EI TODELLAKAAN järjestä mitään suoria lentoja HEL-BJL !!!! Tämä Gtravel on siis pieni matkatoimisto, mistä voi ostaa lentolippua = eri lentoyhtiöiden lippuja ja aivan kuten kaikki muutkin matkatoimistot, myös Gtravelilla on ns. oma palveluhinnasto eli varsinaisen lentolipun hinnan päälle lisätään lentokenttä ja matkustajamaksujen lisäksi vielä toimiston oma PALVELUMAKSU (50-100 egee/lippu)
Monissa Euroopan maissa on matkanjärjestäjiä (kuten Tjäreborg), jotka järjestävät pakettimatkoja Gambiaan ja toki joskus voi löytää hyviäkin tarjouksia , mutta tarjoushintoihin pitää siis aina lisätä vielä matkakustannukset Suomesta ko.maahan ja takaisin.
Kyllä Spanairilla Espanjasta pääsee suht halvalla (kesällä maksoin 350,- lennoista BCN-BJL-MAD).
Myös Brüsselin kautta pääsee kohtuu hintaa, pitää vain osata käyttää online järjestelmiä, etsiä ja vertailla hintoja.
Mutta pointti siis on, että älkää nyt herran jestas vaan maksako 2000,- Gambian lennoistanne ! - on vaihtoehtoja
venla78 kirjoitti:
Jos menee euroopan kautta vaikka kahdella muulla lentoyhtiön koneella ja parhaassa tapauksessa kahdella tai useammalla vaihdolla Banjuliin niin hinta on paljon enemmän kuin valmispakettimatkojen hinta. Eli se menee helposti 2000 tai yli. Siis nyt on kyse pelkistä lennoista ei pakettimatkasta. Ja jokainen voi itse katsoa ulkomaisten lentoyhtiöiden hintoja vaikka tukholman kautta ...niin huomaa kyllä mistä on kyse.Palasin tänään aamuvarhain Gambiasta viikon reissulta. Mulla oli pelkät lennot Tjäreborgilta hintaan 229€!!! Joten halpaa oli ja vaivatonta, ku suora lento. Ps. varasin lennot vast edeltävänä päivänä
- sirka
Matkamies33 kirjoitti:
Mä olin hintaan 349, sisältäen hotellin viikoksi..
sait ostettua noin halvan matkan!? Viime kevättälvella olimme Gambiassa eka kertaa, ja pidimme todella paljon. Siellä oli niin helppo liikkua että uskaltaisimme nyt omin neuvoinkin lähteä, mutta lennot tulevat kalliimmaksi kuin valmismatka Tjäreborgin kautta...
- sirka
on vaihtoehtoja kirjoitti:
Palasin tänään aamuvarhain Gambiasta viikon reissulta. Mulla oli pelkät lennot Tjäreborgilta hintaan 229€!!! Joten halpaa oli ja vaivatonta, ku suora lento. Ps. varasin lennot vast edeltävänä päivänä
Tjäreborgin sivuilta tietoa pelkistä lennoista, vai saitko lennot niin halvalla että paikat olivat jääneet myymättä pakettimatkoina? Siis äkkilähtönä parin päivän varoitusajalla? Tilasitko hotellin valmiiksi suomesta käsin, etsitkö paikan päällä sopivan hotellin vai onko sulla ystäviä siellä joiden luona yövyit?
- sivuilta
sirka kirjoitti:
Tjäreborgin sivuilta tietoa pelkistä lennoista, vai saitko lennot niin halvalla että paikat olivat jääneet myymättä pakettimatkoina? Siis äkkilähtönä parin päivän varoitusajalla? Tilasitko hotellin valmiiksi suomesta käsin, etsitkö paikan päällä sopivan hotellin vai onko sulla ystäviä siellä joiden luona yövyit?
ei kauheesti löydy. Eikä pelkkiä lentoja voi tilata netin kautta, vaan täytyy hoitaa puhelimitse. Joo,mulla on tosiaan siellä ystäviä, joiden luona yövyin. Katselin äkkilähtöjä ja kun siel näky olevan paikkoja, soitin kysyäkseni pelkkiä lentoja ja "osasin" arvioida lentojen hinnan, et pitää olla jonkuu verran vähemmän ku äkkilähdön matkajokeri.
Joulukuussa mul on tarkotus taa sinne mennä, enkä oo varannu viel mitää. Luultavasti toimin samal taval, ku viimeksikin, ja toivon että käy tuuri. Ja täl kertaa meen ehkä hotellii/huoneistoon ja kyselen niitä itse etukäteen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577290Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7333521Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3491847Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1641785- 841415
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841381- 911280
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631247Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621241- 811154