Mikä on luonnonsuojelijoiden mielipide metsästyksestä?
Entä hirvikolareiden määrän kasvusta sekä citykarhuista?
Kertokaa
8
862
Vastaukset
Mä en varsinaisesti lukeudu luonnonsuojelijoihin, mutta voinen silti tuoda esille omat kantani tähän kysymykseen.
"Mikä on luonnonsuojelijoiden mielipide metsästyksestä?"
Parempi tapa hankkia paisti kuin asioiminen lihatiskillä.
"Entä hirvikolareiden määrän kasvusta sekä citykarhuista?"
Liikaa autoilua, liikaa ihmisiä.
Ja niissä paljon puhutuissa hirvikolareissa, sekä citykarhujen ja ihmisten kohtaamisissa eläin on yleensä se osapuoli jolta menee henkikulta.- citykarhuista
Vastaat edellisessä, että liikaa autoilua ja liikaa ihmisiä.
Mites niitä sitten saataisiin karsittua vähän vähäisemmäksi? Lähinnä tuo ihmisten määrän vähentäminen kiinnostaisi?! Metsästys?! citykarhuista kirjoitti:
Vastaat edellisessä, että liikaa autoilua ja liikaa ihmisiä.
Mites niitä sitten saataisiin karsittua vähän vähäisemmäksi? Lähinnä tuo ihmisten määrän vähentäminen kiinnostaisi?! Metsästys?!"Mites niitä sitten saataisiin karsittua vähän vähäisemmäksi? Lähinnä tuo ihmisten määrän vähentäminen kiinnostaisi?! Metsästys?!"
Metsästysvahingoja sattuu niin harvaan, etten pitäisi sitä kovinkaan merkittävänä lajimme lukumäärän vähentäjänä.
Kiina on yksi esimerkki melko toimivasta ihmispopulaation kasvun rajottamisesta.jtguytiooiyhvb kirjoitti:
"Mites niitä sitten saataisiin karsittua vähän vähäisemmäksi? Lähinnä tuo ihmisten määrän vähentäminen kiinnostaisi?! Metsästys?!"
Metsästysvahingoja sattuu niin harvaan, etten pitäisi sitä kovinkaan merkittävänä lajimme lukumäärän vähentäjänä.
Kiina on yksi esimerkki melko toimivasta ihmispopulaation kasvun rajottamisesta."Kiina on yksi esimerkki melko toimivasta ihmispopulaation kasvun rajottamisesta."
Gsus, saisko tälle perusteluja? Onko joku tosiaan vielä niin naiivi, että kuvittelee Kiinan mallin toimivan käytännössä?typymurunen kirjoitti:
"Kiina on yksi esimerkki melko toimivasta ihmispopulaation kasvun rajottamisesta."
Gsus, saisko tälle perusteluja? Onko joku tosiaan vielä niin naiivi, että kuvittelee Kiinan mallin toimivan käytännössä?Kiinan harjoittama yhden lapsen politiikan ansiosta kiinalaisia on hitosti vähemmän kuin ilman tuota kieltoa.
Käytännössä keinot yhä demokratisoituvassa maailmassa taitavat olla vähissä, eli...
http://www.youtube.com/watch?v=3buPtzmfIu4
Heitänkin vastakysymyksen, millä tavoin ihmisten määrää saataisiin rajoitettua, muuten kuin syntyvyyttä rajoittamalla, tai kolmannella maailmansodalla?
Elintason nousu kolmansissa maissa on hyvä syntyvyyden rajoittaja, mutta luonto ei yksinkertaisesti kestä miljardeja uusia länsimaalaisia kerskakuluttajia.jtguytiooiyhvb kirjoitti:
Kiinan harjoittama yhden lapsen politiikan ansiosta kiinalaisia on hitosti vähemmän kuin ilman tuota kieltoa.
Käytännössä keinot yhä demokratisoituvassa maailmassa taitavat olla vähissä, eli...
http://www.youtube.com/watch?v=3buPtzmfIu4
Heitänkin vastakysymyksen, millä tavoin ihmisten määrää saataisiin rajoitettua, muuten kuin syntyvyyttä rajoittamalla, tai kolmannella maailmansodalla?
Elintason nousu kolmansissa maissa on hyvä syntyvyyden rajoittaja, mutta luonto ei yksinkertaisesti kestä miljardeja uusia länsimaalaisia kerskakuluttajia.Se, että kiinalaisia on nyt "hitosti vähemmän", riittää sinun maailmassasi siihen, että Kiinan malli on onnistunut? Jollain tasolla pystyn ymmärtämään. Sen, että edustat tätä äärimmäisyyksiin menevää ihmisjoukkoa.
Mallin lieveilmiöillä ei paljon sitten pääsekään brassailemaan, mutta siitä sinä tuskin oletkaan huolissasi, että mm. myös kiinalaisia tyttöjä viruu orpokodeissa _hitosti enemmän_ omissa ulosteissaan kuin viruisi ilman tuota toimivaa politiikkaa. Vaan vähät näistä.
Minulla ei ratkaisuja ole tarjota, sillä suuntaan mielummin energiaani esimerkiksi yksilön auttamiseen, kuin laajemman mittakaavan nillittämiseen. Yksilöiden auttamisella kun saa konkreettisesti jotakin aikaiseksi.typymurunen kirjoitti:
Se, että kiinalaisia on nyt "hitosti vähemmän", riittää sinun maailmassasi siihen, että Kiinan malli on onnistunut? Jollain tasolla pystyn ymmärtämään. Sen, että edustat tätä äärimmäisyyksiin menevää ihmisjoukkoa.
Mallin lieveilmiöillä ei paljon sitten pääsekään brassailemaan, mutta siitä sinä tuskin oletkaan huolissasi, että mm. myös kiinalaisia tyttöjä viruu orpokodeissa _hitosti enemmän_ omissa ulosteissaan kuin viruisi ilman tuota toimivaa politiikkaa. Vaan vähät näistä.
Minulla ei ratkaisuja ole tarjota, sillä suuntaan mielummin energiaani esimerkiksi yksilön auttamiseen, kuin laajemman mittakaavan nillittämiseen. Yksilöiden auttamisella kun saa konkreettisesti jotakin aikaiseksi.Käytin termiä melko onnistunut.:)
jtguytiooiyhvb kirjoitti:
Käytin termiä melko onnistunut.:)
.. ei tämä minun kierroksiani nostata :) Melko onnistunut kuulostaa vain sekin vähintään arveluttavalta tässä yhteydessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723103
- 602814
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322385- 792208
- 602033
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171567Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301410Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351398