Mulla on Samsungin SyncMaster 940mw lcd 19 tuuman näyttö. Se on niin tietokoneen kuin televisionkin näyttönä käytössä.
Eilen kun suljin tietokoneen, näyttö jäi valkoiseksi eikä sammunut millään sen virtanäppäimestä. Vedin siitä virtapiuhan sitten pois kun muutakaan keksinyt.
Nyt olin laittamassa sitä päälle, laitoin piuhan kiinni ja näyttö muuttui valkoiseksi. En ollut kuitenkaan laittanu virtanäppäimestä virtoja siihen. Kun piuhan otti pois, se oli taas sammuksissa ihan normaalisti. Mistä johtuu? Näyttö on ehkä vasta pari vuotta vanha ja nyt jo temppuilee. Näyttö ei siis mene virtanäppäintä painamalla päälle ollenkaan. Onnekseni on läppäri millä käyttää tietokonetta mutta olisi kiva saada tuo näyttö kuntoon.
näytössä ongelmia
tietämätön5
2
317
Vastaukset
- näytöissä nykyään
kolmen vuoden takuu. vie takuuseen jos ei selviä kotikonstein.
- tietämätön5
No kun nyt tänään otin virtapiuhan pois ja laitoin takaisin niin nyt sitten lähti käyntiin. Ei ymmärrä miksi se tuolleen temppuilee. No pääasia että toimii taas...ainakin hetken aikaa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911294Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33692
- 60679
- 50665
- 52657