tietynlainen kyllästyminen ihmisiin mun kohdalla.
Monissa asioissa sivusta seuranneena oon huomannut paljon negatiivisia asioita(eri asiat).
Mielipiteen voi toki ilmaista kunhan ei oo mitään tyyliin MINÄ TIEDÄN KAIKEN.
Tai ei ole mitenkään ilkeä toiselle.
Jonkun vitsin voi heittää sinne sun tänne mutta pahantahtoisuuden huomaa kyllä.
Rakentava, fiksu keskustelu on hyvästä.
Kaikkien mielipiteet pöytään eikä mitään typerää riitelyä sun muuta.
Joku asia voi ottaa päähän(mikä on normaalia) ja siitä voi ilmaista mielipiteen.
Mutta katkeruudessa ei ole hyvä elää.
Oikeastaan en ole ollut koskaan erityisen katkera vaikka kovia oon kokenut.
Yhteydessä jumalaan.
ei katkeruutta mutta...
1
429
Vastaukset
- Minä täällä, vähän enemmän ...
Hyvä, että olet yhteydessä Jumalaan. Tunnetko Jeesuksen? Etsi vielä hänet, niin elämääsi avautuu aivan uudet näkymät. Hiljakseen, ei äkkirysäyksellä. Jumala tietää tarpeemme ja ottaa kaiken huomioon.
Katkeruudelta onkin hyvä katkaista siivet rukouksella. Voi pyytää voimaa sulattaa katkeruuden syy ja päästä sitten vapaaksi.
Jokainen joskus kyllästyy lähellään oleviin ihmisiin, mutta älä hättäile. Se tunne tulee muuttumaan, ellei jo ole muuttunutkin. Muista myös antaa anteeksi, niin saat itsekin anteeksi.
Yksi asia vielä, käännä katseesi itsestäsi Jeesukseen. Koet ihmeellisen vapauden.
Tsemppiä ja hyvää iloisempaa tulevaisuutta sinulle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911254Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 48824
- 70820
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50695- 33672
- 60659
- 52637
- 50625