♥♥¤¤¤♥♥o¤o0¤0o¤o♥♥¤¤¤♥♥
Ehkä minun kenkäni
ovat tänään kevyet
Ehkä askeleeni vain
ilmassa leijuu
Ehkä hymyyni on
jokin tietty syy
Ehkä - niin - Ehkä
Kun katsot peiliin
syy hymyyni
-Rakkaani -
Sekin sinulle selkeytyy
♥♥¤¤¤♥♥o¤o0¤0o¤o♥♥¤¤¤♥♥
http://www.youtube.com/watch?v=weZ-MFcXugA&feature=related
KATSO PEILIIN
29
1055
Vastaukset
- iivee
kivan ja höyhenenkepeän runon päivääni ilahduttamaan...
Kyllä elämä sentään joskus tuntuu mahdottoman kevyeltä ;-)- *MURUKULTA*
Tämä tuli kuin tuuli ja kiepsautti ilmaan
ja piti kiinni - vaati päästä paperille
Ja hymyillen sen kirjoitinkin - siis -
Oikein näit, iivee, höyhenenkepeä runoni,
syntyi ilosta - hyvästä tuulesta, siitä joka nosti..
Ja hups - kiepsautti - suupielet ylös ! ;)
*..tiiraa kuin Justiina,,ettei sillä iiveellä vain ole sittenkin taikamikroskaukoputkia*..mmmm...;] - iivee
*MURUKULTA* kirjoitti:
Tämä tuli kuin tuuli ja kiepsautti ilmaan
ja piti kiinni - vaati päästä paperille
Ja hymyillen sen kirjoitinkin - siis -
Oikein näit, iivee, höyhenenkepeä runoni,
syntyi ilosta - hyvästä tuulesta, siitä joka nosti..
Ja hups - kiepsautti - suupielet ylös ! ;)
*..tiiraa kuin Justiina,,ettei sillä iiveellä vain ole sittenkin taikamikroskaukoputkia*..mmmm...;]taikakalulootan sisällön, ei ollut taikamikroskaukoputkea...pahus, joku on sittenkin päässyt ropeloimaan lootan sisältöä, vaikka niin hyvät suojaukset laadin:-(
- *MURUKULTA*
iivee kirjoitti:
taikakalulootan sisällön, ei ollut taikamikroskaukoputkea...pahus, joku on sittenkin päässyt ropeloimaan lootan sisältöä, vaikka niin hyvät suojaukset laadin:-(
Vain yhdellä on niin suuret voimat murtaa juuri silloin kaikki suojat, niin halutessaan,,
Merkuriuksen Mustienluolien pahamaineinen Velho! Lempinimeltään "Rautakoura"!
Iivee..ole varovainen siellä...
*Murukin on täällä piilossa, täkki pään yli vedettynä*... - iivee
*MURUKULTA* kirjoitti:
Vain yhdellä on niin suuret voimat murtaa juuri silloin kaikki suojat, niin halutessaan,,
Merkuriuksen Mustienluolien pahamaineinen Velho! Lempinimeltään "Rautakoura"!
Iivee..ole varovainen siellä...
*Murukin on täällä piilossa, täkki pään yli vedettynä*...Nimittäin uusi vaara uhkaa, niin karmaiseva, että sitä ei voi sanoin kuvailla... Vain minä tiedän siitä ja nyt jaan tietoni sinun kanssasi, Eihän kukaan vain kurki olkasi ylitse... "Rautakoura" on lällärikamaa tämän uuden rinnalla...
Hänen nimeään ei voi ääneen lausua, jos hän sen kuulee, niin karmea kohtalo odottaa. Hänen olomuotonsa on putkimainen ja hän loistaa pimeää valoa. Kyse on pimeään aineeseen vaikuttavasta voimasta...paha, paha...Hänen alkulähteensä on CoRot-Exo-4b-planeetalla 2000 valovuoden päässä ja nyt hän on täällä...vapise...älä päästä sitä vaikuttamaan sinuun...se tuhoaa kaiken ympäriltään etsiessään taikakalulootaa...Ihan näin ystävänä varoitan sinua, lisää niitä takkikerroksia...
No, nyt olen ainakin sinua varoittanut. Täytyy lopettaa. Aikainen herätys huomenna. Muistaakseni terapia-aika aamusta....;-) - *MURUKULTA*
iivee kirjoitti:
Nimittäin uusi vaara uhkaa, niin karmaiseva, että sitä ei voi sanoin kuvailla... Vain minä tiedän siitä ja nyt jaan tietoni sinun kanssasi, Eihän kukaan vain kurki olkasi ylitse... "Rautakoura" on lällärikamaa tämän uuden rinnalla...
Hänen nimeään ei voi ääneen lausua, jos hän sen kuulee, niin karmea kohtalo odottaa. Hänen olomuotonsa on putkimainen ja hän loistaa pimeää valoa. Kyse on pimeään aineeseen vaikuttavasta voimasta...paha, paha...Hänen alkulähteensä on CoRot-Exo-4b-planeetalla 2000 valovuoden päässä ja nyt hän on täällä...vapise...älä päästä sitä vaikuttamaan sinuun...se tuhoaa kaiken ympäriltään etsiessään taikakalulootaa...Ihan näin ystävänä varoitan sinua, lisää niitä takkikerroksia...
No, nyt olen ainakin sinua varoittanut. Täytyy lopettaa. Aikainen herätys huomenna. Muistaakseni terapia-aika aamusta....;-)Olen nyt siirtynyt tänne kelariin. Istun täällä viinipull...peräseinän hyllyjen takana, viimeisimmässä nurkassa, kuulokkeet korvilla ja vartaanotin polvillani.
Kellertävä valo lankeaa mustille kivisille seinille vain yhdestä kellertävästä lampusta..
Lukko, apurini, on ylhäällä sisällä herkän tunnistinlaitteen kassa keskikamarin kakluunin takana, odottamassa, suorastaan väijymässä, koska viisari värähtää. Olemme valmiit, iivee! Ole huoleti! Haudanhiljaisuus on laskeutunut. Tunnelma on suorastaan aavemainen...jokainen tässä talossa voi aistia sen....mmmm...
Talonnurkalla yksinäisen pihlajan alastomat oksat raapivat seinää, kuin zombin pitkät kynnet. Se rahina kuuluu tuuletusaukon kautta, joka sijaitee suoraa pääni yläpuolella.
Pitäisiköhän se käydä kaatamassa, niin se pihlaja,, tuollainen on pelottavaa näin yöllä,, Ja jotta ei niin pelotasi, alan miettimään mitä laulaisin, se kun vie pelon mennessään... mutta sitten!
Mikä se oli? Tuuli on laantuntu huomaamattani ja pihljakin on nyt hiljaa..
'Lukko, kuuletko minua?' kuiskaan. Kukaan ei vastaa...'Lukko, tapahtuuko seillä jotain?'..
Kuulen kuinka kellarin ovi päästää hiljaisen valittavan äänen ja...'Lukko, sinäkö siellä?' ehdin sanoa kähisten, ennen kuin se vähäinenkin/ainoa kellertävä valo sammuu ja jättää minut sysipimeään, maan uumenissa olevaan kellariin,,yksi vai..... - iivee
*MURUKULTA* kirjoitti:
Olen nyt siirtynyt tänne kelariin. Istun täällä viinipull...peräseinän hyllyjen takana, viimeisimmässä nurkassa, kuulokkeet korvilla ja vartaanotin polvillani.
Kellertävä valo lankeaa mustille kivisille seinille vain yhdestä kellertävästä lampusta..
Lukko, apurini, on ylhäällä sisällä herkän tunnistinlaitteen kassa keskikamarin kakluunin takana, odottamassa, suorastaan väijymässä, koska viisari värähtää. Olemme valmiit, iivee! Ole huoleti! Haudanhiljaisuus on laskeutunut. Tunnelma on suorastaan aavemainen...jokainen tässä talossa voi aistia sen....mmmm...
Talonnurkalla yksinäisen pihlajan alastomat oksat raapivat seinää, kuin zombin pitkät kynnet. Se rahina kuuluu tuuletusaukon kautta, joka sijaitee suoraa pääni yläpuolella.
Pitäisiköhän se käydä kaatamassa, niin se pihlaja,, tuollainen on pelottavaa näin yöllä,, Ja jotta ei niin pelotasi, alan miettimään mitä laulaisin, se kun vie pelon mennessään... mutta sitten!
Mikä se oli? Tuuli on laantuntu huomaamattani ja pihljakin on nyt hiljaa..
'Lukko, kuuletko minua?' kuiskaan. Kukaan ei vastaa...'Lukko, tapahtuuko seillä jotain?'..
Kuulen kuinka kellarin ovi päästää hiljaisen valittavan äänen ja...'Lukko, sinäkö siellä?' ehdin sanoa kähisten, ennen kuin se vähäinenkin/ainoa kellertävä valo sammuu ja jättää minut sysipimeään, maan uumenissa olevaan kellariin,,yksi vai.....muruuuu....kuuletko murukulta? huhuuu, mikä siellä on? muruuu...
ei kuulu mitään, nyyh, nyt se kauhea tuubi, jonka nimeä en saata edes kirjoittaa, löysi murukullan...
hetkinen, nyt täytyy miettiä....taikamikroskaukoputki on viety...se halvatun valopää...mutta onhan minulla se vanha viritelty oskilloskooppi vielä jossain, hmmm, jo löytyi.
Tuosta päälle, noin, huh...mikä se oli? Pysy sinä fosforenssi siellä vaan, älä edes harkitse livistäväsi, meillä on töitä, täytyy löytää murukulta!
Tuosta noin....vaakasuorassa ja vakionopeudella...prrrrrrhrrrr....pyyhkäistään tuosta....kestä, kestä murukulta, kohta paikannan sinut. Oho, onpas heikko signaali. Siinä!
Mitä ihmettä sinä puuhaat siellä? Onpas valtava hämähäkki! Wow. Mutta miksi sinulla ei ole, tuota, vaatteita...ylläsi? Ja missä on apulaisesi Lukko? - *MURUKULTA*
iivee kirjoitti:
muruuuu....kuuletko murukulta? huhuuu, mikä siellä on? muruuu...
ei kuulu mitään, nyyh, nyt se kauhea tuubi, jonka nimeä en saata edes kirjoittaa, löysi murukullan...
hetkinen, nyt täytyy miettiä....taikamikroskaukoputki on viety...se halvatun valopää...mutta onhan minulla se vanha viritelty oskilloskooppi vielä jossain, hmmm, jo löytyi.
Tuosta päälle, noin, huh...mikä se oli? Pysy sinä fosforenssi siellä vaan, älä edes harkitse livistäväsi, meillä on töitä, täytyy löytää murukulta!
Tuosta noin....vaakasuorassa ja vakionopeudella...prrrrrrhrrrr....pyyhkäistään tuosta....kestä, kestä murukulta, kohta paikannan sinut. Oho, onpas heikko signaali. Siinä!
Mitä ihmettä sinä puuhaat siellä? Onpas valtava hämähäkki! Wow. Mutta miksi sinulla ei ole, tuota, vaatteita...ylläsi? Ja missä on apulaisesi Lukko?Ah! Aivan,,iivee,,,En suinkaan ole vaatetta, tämä on superhyperultramoterni-vakoiluasu! Juuh,,,köhöm..
*korjailee hiuksiaan* Minnekäs se minun foliohattuni,,ah, tuossa,,noin,,*katsoo pikkupeiliin, korjaa meikkään ja kaivaa laukustaan vielä huulipunan ja sipasee kevyesti huuliaan, katsoo yleisvaikutelmaa, no tässä tilanteessa,,mmmm.. kelvollinen*
Luulen että tulit liian myöhään..Hän, kävi jo täällä! Löysi minut tuolta eikä antanut armoa! Juuh!
Mitään sellaista en ole kokenut nuoren ja kiihkeän elämäni aikana. Hän vain vei, olin voimaton ja mie vuaan vikisin,,En ehtinyt ajatella mitään, kun hän nosti minut käsivarsilleen ja näin jo koko avaruuden. Sen kaikki sateenkaarenväriset galaksit ja tähtisumut. Kiisimme läpi vaaleanpunaistenpilvien ja minä olin tulta ja hän oli voimaa.
Kuin hukkuva pidin kiinni ja viimein menetin kait tajuntani, muistan vain kaksi kirkkainta tähteä, kuulin hänen lupauksensa yllättää minut 9kk päästä ja tähdenlennon, sen minä muistan ja sitten,,,kaikki pimeni... - iivee
*MURUKULTA* kirjoitti:
Ah! Aivan,,iivee,,,En suinkaan ole vaatetta, tämä on superhyperultramoterni-vakoiluasu! Juuh,,,köhöm..
*korjailee hiuksiaan* Minnekäs se minun foliohattuni,,ah, tuossa,,noin,,*katsoo pikkupeiliin, korjaa meikkään ja kaivaa laukustaan vielä huulipunan ja sipasee kevyesti huuliaan, katsoo yleisvaikutelmaa, no tässä tilanteessa,,mmmm.. kelvollinen*
Luulen että tulit liian myöhään..Hän, kävi jo täällä! Löysi minut tuolta eikä antanut armoa! Juuh!
Mitään sellaista en ole kokenut nuoren ja kiihkeän elämäni aikana. Hän vain vei, olin voimaton ja mie vuaan vikisin,,En ehtinyt ajatella mitään, kun hän nosti minut käsivarsilleen ja näin jo koko avaruuden. Sen kaikki sateenkaarenväriset galaksit ja tähtisumut. Kiisimme läpi vaaleanpunaistenpilvien ja minä olin tulta ja hän oli voimaa.
Kuin hukkuva pidin kiinni ja viimein menetin kait tajuntani, muistan vain kaksi kirkkainta tähteä, kuulin hänen lupauksensa yllättää minut 9kk päästä ja tähdenlennon, sen minä muistan ja sitten,,,kaikki pimeni...En voi enää sinua auttaa. Kenet hän ottaa...tuota...valtaansa, on ikuisesti hänelle menetetty. Hänen "voimansa" on niin suuri ja hän osaa käyttää sitä taitavasti.
Etsin häntä useamman tunnin tänään. Kävin siellä avaruudessakin, 2,5 miljoonan valovuoden päässä, Andromedalla, pidemmälle en ehtinyt. Piti tulla runoilemaan. Olisin pyytänyt häntä vapauttamaan sinut tuosta lumouksesta, jonka vallassa sielusi laul...eikun kärventyy.
Otti hieman avaruusmatkailu voimille eikä se radiosäteilykään varmaan hyvää tehnyt. huomasin kyllä jotain värimuutoksia silmissäni äsken, mitä lienee, jotain vaaratonta varmaan. Olisi saanut kyllä jäädä se Työmies-pöllitupakka (ukkivainaan perintöjä) sytyttämättä siellä kaasupilvessä... Saatoinpahan perua huomisen hammaslääkärini. Eikä varmaan tarvitse ihan lähivuosina kampaajalla käydä.
Parhaani tein, kaikkeni annoin, enempää en pysty hyväksesi tekemään...Mutta muista varoitukseni...sinuna en luottaisi häneen...hän on min.. siis vaarallinen, todella vaarallinen...
- Yölintu**
ihana runo~~
tässä uamussa on
sinunkin runossa se höyhenenkeveys,,
,,,*hyvä fiilis*,,
,,,,
,,hymyillään ja tanssitaan,,,,,
,,,,,,,,,,,,
,,,auringon säteiden kans kilpaa,
paistaahan sielläkin?- *MURUKULTA*
Valehtelisin jos väittäisin, että tähän meni enenmmän kuin minuutti. :D
Sanat tuli kuin kirkas puro rinnettä alas.
Pisarat auringossa säihkyen - mitä sitä estämään!
Niih, se tuo hyvä viilis tuli lämmittelemään
tuolta tuulesta ja tuiverruksesta,
olkapäällä istuu ja sinne päin huiskuttaa! :)
- TöllinLiisa
Aamu alkaa
"KATSOO PEILIIN"
Hymyn peilistä saa.
Tuo peni huone sinne,
katse aina osuu peiliin.
Tänää katseelle sille,
puhuin.
Tutuks tullu,
uskaltaa kipeitäki sioita keroo.
luotettava
ei juorulinnut onneks ne ei kuule.
Kato nyt...MURUU
mitä runos minussa aikaan sai?
katotaan peiliin
se kannattaa....iloista päivää
Liisa toivottaa- *MURUKULTA*
Kuin lähteeseen katsonut olisin syvään
tunteen rakkauden sieltä näin ja onnen kultajyvän
Peili se kertoi - kaiken se näki
astui sydämeen rakkaus ja onnenväki :)
Iloa pvää Liisukka, Muru toivottelee tölliin
ja kynttilöiden lämpöistä tuiketta! :)
- ...runosi
Ja eikai se laulaja ollut iki-ihana Barry Manilow:-)
- *MURUKULTA*
On se Barry, mutta kun löyty tuo linkki,
jossa oli Johnny, niin empäs voinut vastustaa,,:))
'Nainen on nainen aina vaan', lauloi jo Saku Sammakokin kosiomatkallaan,
vai miten se nyt olikaan... :D
Tässä laiton siis kaksi hyvää yhdellä kertaa,
kätevää eikö totta! *viheltelee* :¤ namm...
Kitoooxia hyvää tunnetta tuovista sanoistasi,
sattui olemaan juuri sydämenovi auki ja sinne ne köpöttelivät! ;)
- mies-v57
Niin pieni on askel sinun
pikkuiseni, alussa vielä
sinun elämän polku.
Sinä kuitenkin tulit
minun rakkaakseni, jonkun
suuremman tunteen kulku.
Pienestä suureksi sinä
kasvatit minut, kuoreni
kovan murensit.
Joka yö hiljaa syliini
suljen sinut, enkelinä
sinä minuun lensit.
Joka päivä sinun leikkisi
on kuin juhlaa, pikku
kätesi otetta Rakkauden.
Joka ilta niin paljon yhteistä
puuhaa, kaiken muistan ja
katseesi lempeyden.
Ihosi pehmeys ja sinun
lämpösi hellä, niin paljon
sinä tietämättäsi suot.
Kun uuvun ja väsyn
olet vierellä, kuin valkoinen
enkeli, minulle levon tuot.
http://www.youtube.com/watch?v=hvCHS7spbW8
Kiitos runostasi.
Paljon sanova runo
sinulta.
Kaunis.
Taitavaa.- *MURUKULTA*
Kauniin keveä ja läheinen runosi
hellästi kosketti pienillä suurilla hetkillään
Ja linkisi - yksi mielilauluistani -
En voisi enempää vaatia palautteelta! :)
Kiitos, mies-57 käynnistäsi ja leppoisaa talvi-iltaa! :)
(näin kait voi sanoa, oli lunta eli ei)
- Into.Lento
peilissä -ehkä- muuttuu todeksi
- *MURUKULTA*
¤oooooooooooooooooooooooooo¤
¨¨Hymy ei vielä riitä
¨¨älä vielä siis kiitä
¨¨Vaan katso silmiin sihkyviin
¨¨sieltä näet onnen - eikö niin -->((@@))
http://www.youtube.com/watch?v=bBmZ1pgYdcc&feature=related - Into Lento
*MURUKULTA* kirjoitti:
¨¨Hymy ei vielä riitä
¨¨älä vielä siis kiitä
¨¨Vaan katso silmiin sihkyviin
¨¨sieltä näet onnen - eikö niin -->((@@))
http://www.youtube.com/watch?v=bBmZ1pgYdcc&feature=relatedlento tähti taivaisiin
laulu silmiin kaipaaviin
http://www.youtube.com/watch?v=kWtLK7XP-Bk - *MURUKULTA*
Into Lento kirjoitti:
lento tähti taivaisiin
laulu silmiin kaipaaviin
http://www.youtube.com/watch?v=kWtLK7XP-BkKädet täynnä tähtisadetta
taivaalta viimein sataavaa
Silmät tummat jälleen odottaa
sydämen vangitsijaa
http://www.youtube.com/watch?v=UpDt4t0VRMo&feature=related
- Elli 90v.
Siun runos...Muru...otsikko soppii
tähä päivään niinku kinkku joulupöytään
Katos kun mie oon tuolle Eerolle tähdentänny
että kun ei enää olla kotomökiss vaan tääll
kaupunkin yksiöss jota hää häkiks kutsuu
.....nii että muista aina katsoa peiliin jos
mänet ulos....jos olen antannu luvan siihen
No tännään mie menin lähikauppaan ja sanoin
Eeroll että pysy kotona...
Mutt eikö mitä......hää tulikii miuta kavull
vastaan.....tukka sekasi ja vetskari auki...
Lie kai löytänny piilosta sen Kallen tuoman putelin....- *MURUKULTA*
Woe kauhia! Ja viell siell kaapuntilla kävell ja... Woe hertsyykeri, ei kait sillä..no tiiät, Elli,,
Ihan orit kuitenkaan karanna..Olhan sill alushousut siell alla, olihaa?
Siun pittee ommella se sepalus kii, katoppa ku ne ottoo koht sen kii
ja väittee, jotta Eero oh niit ittesä paljastelijoit!
Vaikka ei se nyt simmonen perinteinen uoo ollenkaa mitä näkkyy aina sillo tällö..
Nehän männöö aika luijaa ko niitä lähestyy..
http://www.youtube.com/watch?v=EikVM58Miew
Vuaan Eeroha oh sosiaalinen tappaus ja tulloo ja alakaa raataa siin immeisill,, Mietippä,,WoeWoe..;))
Niih ja jos siin oh joku heikompi nii nehä alakee kirkuun, eikä ymmärrä,
ett joisivat vuaan ihan kaikess raahass siin torikahveet!
Tyhyjee huutavat! Säikyttee vuaan torin pulut.
Ne on niih herkkiä kaapuntilaiset jotta ee ne ymmärrä.
Auttasko se jos laittais siihen eteiseen simmosen ison peilin,
josta se näkis onko ne..ne ulukona juuh..ettei uoo noin sitt ulukona ulukona..
Talaviki tullunna ja kylymät..
Koittakee ny päriätä ja lämmit iltoo kuitennii ny tiältä toivottelloo Murukulta :)
Avata ihana tunnelman.
Kiitos olet ihana.
MURUKULTA- *MURUKULTA*
¤¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¤
Askelten tulisi lentää,
keveinä tuulina hetket kieputtaa.
Antaa hymy kasvoille
ja hymy maailmalle! :)
¤¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¤
Murukulta-vilkutus ja aamuinen hali, kera kiitosten lämpöisten! :)
- padme_amidala
..hieno ja viimeistelty ihanaa linkkiä myöten. Kiitos lukuhetkestä : )
Joskus pitää olla varovainen peiliin katsellessa, ettei saa sydäriä:
http://www.youtube.com/watch?v=OMI70FeGESc&feature=related- *MURUKULTA*
Ei vaiskaan, kuhan älyytin. Tuu vaan pois seiltä komerosta!
Joup,,mietin tuossa, että jotkut ne kirkuu kun aamulla katsoo peiliin ja sieltä näkyy jotain,, täysin normaalia, tukka pystyssä, silmät puolitangossa, joku outo vaan,, ehkä asuu täällä..'huomenta vain sullekin aamuinen ystävä'!
Mutta saappa siitä edustuskelpoinen! Nou hätä! Sen jälkee sitä voi suu auki katsella, iiihan huoletta..Temppu ja kuinka se tehdään..;))
Hymyllä ja hymyillen :)
Nyt on jo valot päällä ulkonakin ja pikkupakkanen uhittelee, vikisee suorastaan..hymm..
Mukvan pirtsakkaa päivää padme_ sitten, kun tuntuu siltä että,, niin sitten kun tuntuu siltä! ;D
- Liona
selkeä runo, hieno loppu, tykkäsin!
- *MURUKULTA*
'Keveitä' runoja on mukava kirjoittaa, kun ei vain tulisi liian keveitä! :]
Tarpeeksi jotain sinne sisälle, että ei lukijalla jää aivan suu auki. :))
Mukvaa Liona kun vierailit ja kiitos kivasta palauttestasi!
Lämpöistä talvi-iltaa, toivottelee Murukulta ! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394973Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734209Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732311Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o162077MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401878- 961706
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1711473OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301218- 911174
- 941144