etä tällä palstalla on paljon typeryksiä jotka jättävät auton minne sattuu eivätkä välitä saako vai ei. Heille ei esim. pelstustiet merkitse mitään sillä eihän se ole heidän ongelma. Sitten kun saa virhemaksun joko kunnallisen tai yksityisen niin alkaa hirveä urputus ja valitus. Itku kurkussa kirjoitellaan ja en maksa, en maksa uhkaillaan. Onko teillä rahat niin vähissä vai? Ja opetelkaa pysäköimään oikein niin pääsette helpommalla. Minä en ole saannut koskaan sakkoa tai virhemaksua ja kortti ollut 30 vuotta. Minusta teidän pitää katsoa peiliin ja pitkäääääään.
Jotentkin tuntuu
3
331
Vastaukset
- kenkää saat
Parkicomin jätkille jaetaan kenkää, kun kaupat viisastuu.
Kyse useimmiten on laillisesta parkkeerauksesta, mutta kiekon unohtamisesta. Ei sii tehdä Tästä comin sakaalit kehittänyt pisneksen. Rupeaisisvat valvomaan yli aika parkkeerausta, eikä sitä kiekon unohtelua. asiaa sitten uudelta kantilta kun saat Parkcomin mielivaltaisen "sakon". Itse saanut yhden kunnallisen, aiheesta, liianlähellä suojatietä. Yhden Parkcomilta, olin parkkialueen sisällä en aivan ruudussa, kuvassa näkyy kun yksi pyörä oli viivan ulkopuolella. Takana oleva auto oli jättänyt niin että hän oli puoliksi ruudussa.
Arvaa kumman sakon olen maksanut ja kumman jättänyt maksamatta ja kertonut esimerkkiä hienosti hoidetusta tapauksesta.
Ihmettelin kyllä miksei siihen Mersuun oltu uskallettu jättää sakkoa.- maksoin!
Comi piti aiheellisena sakottaa, kun oli kiekko istuimella selvästi näkyvissä.
Vaihdettiin reklamatioita. He sanoivat, etteivät etsi kiokkoja takakontista, tai lattialta?. Mutta istuimelta ei olisi taevinnut etsiä, näkyi selvästi. Paras komentti comilta oli. Haluathan, että ei parkkeerata yliaikaa ruuduissa? Autoni oli viisitoista minuuttia neljäntunnin parkkipaikalla. Ei koskaan kauppaan, jossa komin rosvo saalistaaa.
Lisäksi pidän takaisin perinnän voimasa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564850Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202255- 1031434
- 881352
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231346Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1301141Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681075Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi261980- 72967
Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75955