Rasittavia ongelmia uudessa profiilissa, nicit joissa on ÄÄkkÖsiÄ ei toimi, profiileita ei saa avattua ja tulee ilmoituksia että "Jäsentä joka vastaisi nimimerkkiä Rääpäle.1 ei löytynyt"
Toivottavasti asialle saadaa pian tehtyÄ jotain.
ÄÄkkÖskeskeisiÄ jatkoja =)
ÄÄkkÖsiÄ sisÄltÄvÄt nicit ei toimi -.-''
8
471
Vastaukset
hommaa joka kerta, kun tämä pulju päättää "päivitellä" ja "uudistaa" systeemejään. Ilmainen vinkki: Palkatkaapa yksi (1) ammattitaitoinen koodari töihin Enirolle.
En usko että se on ylläpidon ammattitaidonpuutteesta kiinni, kumminki isoja päivityksiä ja ei ne voi heti toimia virheettömästi. Melkeepä kaikkien sivujen systeemit tarttee pikkasen hienosäätöä käyttöönoton jälkee.
Mä ainaki muuten oon tosi tyytyväinen tähän sivustoo, joskus tollaset ongelmat kyllä laittaa ärsyttämää. Mutta eiköhän ne saada kuntoo =)- olla...
Rääpäle.1 kirjoitti:
En usko että se on ylläpidon ammattitaidonpuutteesta kiinni, kumminki isoja päivityksiä ja ei ne voi heti toimia virheettömästi. Melkeepä kaikkien sivujen systeemit tarttee pikkasen hienosäätöä käyttöönoton jälkee.
Mä ainaki muuten oon tosi tyytyväinen tähän sivustoo, joskus tollaset ongelmat kyllä laittaa ärsyttämää. Mutta eiköhän ne saada kuntoo =)...tyytyväinen, jos ei paremmasta tiedä.
olla... kirjoitti:
...tyytyväinen, jos ei paremmasta tiedä.
Nii, toisaalta joo :D Vähän vaan räksytin Suomi24 puolesta :P
Ei tehnyt poikkeusta tämänkertainen S24 päivityskään. Joka kerta kun ylläpito päivittää mitä hyvänsä niin heti on nippu ongelmia. Tuskin ne testaa toimintoja lainkaan.
Vois olla kyllä tosi hyvä jos oltais pidetty esim. sitä gallerian kokeiluversioa vähä kauemmin ja korjailtu puutteita ennenku otettii käyttöö.
Jonkulaisen epävakauden tajuu aluks mutta välillä palaa hermot tän sivun kanssa -.-''
Ja vieläkää ei olla saatu ääkkösellisiä profiileja toimimaa.- ja...
Rääpäle.1 kirjoitti:
Vois olla kyllä tosi hyvä jos oltais pidetty esim. sitä gallerian kokeiluversioa vähä kauemmin ja korjailtu puutteita ennenku otettii käyttöö.
Jonkulaisen epävakauden tajuu aluks mutta välillä palaa hermot tän sivun kanssa -.-''
Ja vieläkää ei olla saatu ääkkösellisiä profiileja toimimaa.jos jokainen saisi valita haluaako uuden deittisysteemin vai vanhan gallerian, sekin olis aika hyvä homma. mutta kun ei niin ei. ehkä tarkoitus on karkoittaa osa käyttäjistä, kun homma on ilmiselvästi mennyt jo yli äyräiden. aina jumii.
ja... kirjoitti:
jos jokainen saisi valita haluaako uuden deittisysteemin vai vanhan gallerian, sekin olis aika hyvä homma. mutta kun ei niin ei. ehkä tarkoitus on karkoittaa osa käyttäjistä, kun homma on ilmiselvästi mennyt jo yli äyräiden. aina jumii.
Uus profiili on kanssa jotenki sekava ja täynä turhia juttuja, vaikka joskus sillä on kiva leikkiä.. Jos se toimis -.-
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577340Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393604Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3721988Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651826- 861479
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631257Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164