MISSÄ ON VIKA?? KUN Ä:KIRJAIMELLA LOPPUVA NIKKI EI TOIMI?? KORJATKAA TILANNE!!! VAI PITÄÄKÖ TEHDÄ UUSI PROFIILI???? VAUHTIA TOIMINTAAN!!!
MIKSI Ä:LLÄ LOPPUVA NIKKI EI TOIMI???
5
365
Vastaukset
Ei toimi mikään nikki jossa on ääkkösiä. Jälleen kerran S24 ylläpito päivitti ja heti on nippu ongelmia. Ei ne testaa mitään näköjään. Suomessa on tuiki tuntematonta että nimessä on ääkkösiä.
Vai pitääkö tehdä uusi profiili??
En kyllä uutta tee!!Lopetan sitten kokonaan,jos eivät osaa,korjata,että Ä:t ja Ö:t näkyy!!Tai poistakoot itse,sitten ne pilkut!!Menee kohta,pinna lopullisesti,koko touhuun!! Hopi Hopi Vautia--->>Ylläpito!!Kiitos!- vihreämamba.n
Tämä on raivostuttavaa, kun ei näe omaa sivua eikä jää jälkeä vierailusta kenenkään sivuille.
Minä en myöskään vaihda nicciä muuksi, sillä vuodesta 2002 ollut tällä nicillä ja haluan jatkossakin olla!
Pliis, ylläpidon väki...KORJATKAA ONGELMA!!!Samoin minä,olen raivostunut!!Ei tapahdu mitään??Eikö täällä,ole väliä?? Kenen Nicci toimii,kenen EI??? Nyt vauhtia,että päästään täälläkin kirjoittamaan,kun kerran on uusittu Galleria!!
KORJATKAA NOPEASTI ONGELMA!!!!- vihreämamba.n
Ei vieläkään toimi!
Tää on niin väärin, niin väärin!
Olisi kiva meille kaikille ä:llisille ja ö:llisille niccien omistajille kertoa ylläpidon toimesta missä mennään ongelman suhteen tiedotteissa!
Inhottavinta tämä epätietoisuus ja odottelu että koska saamme omat galleria-sivut käyttöön!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577320Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393594Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3711978Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651816- 861459
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911290
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631257Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164