paskaakin paskempi on. kusettaa se jaksaa jos vain jaksaa maksaa. huijareista tuskin paras mutta silti aito varas. sinne rahaa nakkaa, tilalle saat kakkaa. laita talletusta vastineeks saat kusta. puuttuu niiltä luottoo, siksi et saa tuottoo. usko en mä niiden virteen, joutaisivat vaikka h......
pokerihuone.com
9
512
Vastaukset
- ässärauta
rakenettua paskaa, kahta ei voi saada halpaa ja hyvää
- Jumalauta2
ÄLÄ POIKA PELAA!
- jaspis77
Jumalauta2 kirjoitti:
ÄLÄ POIKA PELAA!
en todellakaan enää pelaa pokerihuoneella, siirsin kaikki rahat(alle 3000) pois pokerihuoneelta.
- 12345
todennäköisempää on, että et vain osaa pelata.
- pokerihuonetta_vastaan
että kovempaa kusettajaa pokeripuolella ei tämän auringon alta löydy.
- Olet fisu
Hahaaa, olet selvästi oikea megapaisti, juuri sinunlaisiasi kaloja on kiva rahastaa B2B:llä.
- zuikki
mitään tästä kun asialla on pokerihuone sillä on väliä millä korteilla pelaat on väliä missä pöydässä pelaat on väliä missä paikassa tai missä verkossa pelaat pokerihuoneella pelaajat eivät koskaan ole voittajia he ovat pelkkiä lehmiä joita lypsetään fiksuja vähemmän aikaa tyhmempiä pidempään fiksut älähtää tyhmät puolustaa yksinkertainen jako kahteen erittäin toimiva sellainen
- juspeeee
elikkäs en oo seuraillu paljon tilannetta, eli kysyn tällai yksinkertasesti. mikä pokerihuoneella on kusetusta? ja mitä ongelmia on sitte ollu ?
- Pokerihuoneenlapsi
Mitä se Aki Pyysing täällä puolustelee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 951996
- 571929
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351