Mitä homoliitot hyväksyvä pappi

selittää

tarkoittavan tämän Raamantunkohdan?

"Room. 1 1:27 samoin miespuoletkin, luopuen luonnollisesta yhteydestä naispuolen kanssa, ovat kiimoissaan syttyneet toisiinsa ja harjoittaneet, miespuolet miespuolten kanssa, riettautta ja villiintymisestään saaneet itseensä sen palkan, mikä saada piti."

Mikä on tuo luvattu palkka ja milloin se tulee maksuun?

22

782

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sinua kiinnostaa

Olet todella kiinnostunut homoudesta, todella paljon, joten asia lienee sinulle hyvin henkilökohtainen.
      Sitaatissasi on kuitenkin sellainen ongelma, ettei nykyaikana oikein tarkasti edes tiedetä mitä se tarkoittaa alunperin alkukielellä luettuna. Varmasti ymmärrät, että käännökset ovat asia erikseen, ja ne ovat aina tulkintoja, usein hyvinkin virheellisiä.
      Antiikin ajan yhteiskunnassa oli monia meille vieraita asioita, esimerkiksi kukaan itseään kunnioittava vapaa mies (joka ei siis ollut orja) ei voinut alentua seurustelemaan naisten kanssa, sillä naisten paikka oli vain kotona ja toimia lasten synnyttäjänä. Antiikin ajan tekstejä ei todellakaan voi tulkita oikein myöhempien aikojen käännöksiä lukemalla.
      Sehän tiedetään jo aivan tarkasti, että ihmisen seksuaalisuus on synnynnäistä, mikä tarkoittaa, että Jumala on luonut kaikkien ihmisten seksuaalisuuden, niin homouden kuin heteroudenkin, eikä kukaan ole voinut koskaan itse valita omaa seksuaalisuuttaan.

• on Sinulla

Ongelma on siinä, uskooko Raamattuun, uskooko Jeesukseen henkilökohtaisena vapahtajana ja onko uudesti syntynyt. Kaikki ne vaikuttaa monen muun asian kanssa tuohon homo/lesbo käsitykseen. Väitteesi miesten puhumisesta naisten kanssa on kyllä ristiriidassa Raamatun kertomuksiin ja juuri lukemani Josefus Flaviuksen juutalaissodat kirjan kanssa. No usko sinä mitä haluat ja palvele "herraasi" ja hyväksy homoliitot, olethan toki luterilainen. Me "uskovaiset" uskomme Jeesukseen ja Raamattuun, käymme uskovaisten kasteella ja kannamme pilkkanne. Samassa kohtaa sanotaan homoista mm: "He ovat täynnänsä kaikkea vääryyttä, pahuutta, ahneutta, häijyyttä, täynnä kateutta, murhaa, riitaa, petosta, pahanilkisyyttä;
        1:30 ovat korvaankuiskuttelijoita, panettelijoita, Jumalaa vihaavaisia, väkivaltaisia, ylpeitä, kerskailijoita, pahankeksijöitä, vanhemmilleen tottelemattomia,
        1:31 vailla ymmärrystä, luotettavuutta, rakkautta ja laupeutta;" Jos et usko Raamattua et varmaan usko tuotakaan, mutta onneksi Sinulle löytyy netistä helposti "eroa kirkosta" sivut, suosittelen Sinulle.

• sinua kiinnostaa
        on Sinulla kirjoitti:

Ongelma on siinä, uskooko Raamattuun, uskooko Jeesukseen henkilökohtaisena vapahtajana ja onko uudesti syntynyt. Kaikki ne vaikuttaa monen muun asian kanssa tuohon homo/lesbo käsitykseen. Väitteesi miesten puhumisesta naisten kanssa on kyllä ristiriidassa Raamatun kertomuksiin ja juuri lukemani Josefus Flaviuksen juutalaissodat kirjan kanssa. No usko sinä mitä haluat ja palvele "herraasi" ja hyväksy homoliitot, olethan toki luterilainen. Me "uskovaiset" uskomme Jeesukseen ja Raamattuun, käymme uskovaisten kasteella ja kannamme pilkkanne. Samassa kohtaa sanotaan homoista mm: "He ovat täynnänsä kaikkea vääryyttä, pahuutta, ahneutta, häijyyttä, täynnä kateutta, murhaa, riitaa, petosta, pahanilkisyyttä;
        1:30 ovat korvaankuiskuttelijoita, panettelijoita, Jumalaa vihaavaisia, väkivaltaisia, ylpeitä, kerskailijoita, pahankeksijöitä, vanhemmilleen tottelemattomia,
        1:31 vailla ymmärrystä, luotettavuutta, rakkautta ja laupeutta;" Jos et usko Raamattua et varmaan usko tuotakaan, mutta onneksi Sinulle löytyy netistä helposti "eroa kirkosta" sivut, suosittelen Sinulle.

"No usko sinä mitä haluat ja palvele "herraasi" ja hyväksy homoliitot, olethan toki luterilainen." Enhän minä sentään mikään luterilainen ole, mistä sellainen harhakäsitys on päässyt syntymään. Ei kai luterilaisuus ole mikään oletusarvo tässä maassa?

"Jos et usko Raamattua et varmaan usko tuotakaan, mutta onneksi Sinulle löytyy netistä helposti "eroa kirkosta" sivut, suosittelen Sinulle."
        Niinpä niin, en edellä mainitusta syystä voi mitenkään erota luterilaisesta "kirkosta", mutta huono asenteesi auttaa minua ymmärtämään, miksi luterilaiset seurakunnat menettävät koko ajan yhä enemmän jäseniään.

• no sitten

varmaan laitat FAKTAT pöytään.Odotamme, muuten kirjoituksesi on joutavaa höpinää.

• miten kehtaat
        on Sinulla kirjoitti:

moralisoida toisten ihmisten perhe-elämää, vaikka itse puhut törkeitä valheita homoseksuaaleista!

Tuossa Raamatunkohdassasi ei todellakaan kuvata homoseksuaalisuutta, vaan uskostaan luopuneitten heteroiden hedonismia ja seksikokeiluita.

• vaan pysy totuudessa
        miten kehtaat kirjoitti:

moralisoida toisten ihmisten perhe-elämää, vaikka itse puhut törkeitä valheita homoseksuaaleista!

Tuossa Raamatunkohdassasi ei todellakaan kuvata homoseksuaalisuutta, vaan uskostaan luopuneitten heteroiden hedonismia ja seksikokeiluita.

Johan vitsin väänsit. Osaatko lukea vai onko Saatana herrasi. Lueppa allaoleva teksti:
        "Rooom 1:22 viisaita olevansa he ovat tyhmiksi tulleet
        1:23 ja ovat katoamattoman Jumalan kirkkauden muuttaneet katoavaisen ihmisen ja lintujen ja nelijalkaisten ja matelevaisten kuvan kaltaiseksi.
        1:24 Sentähden Jumala on heidät, heidän sydämensä himoissa, hyljännyt saastaisuuteen, häpäisemään itse omat ruumiinsa,
        1:25 nuo, jotka ovat vaihtaneet Jumalan totuuden valheeseen ja kunnioittaneet ja palvelleet luotua enemmän kuin Luojaa, joka on ylistetty iankaikkisesti, amen.
        1:26 Sentähden Jumala on hyljännyt heidät häpeällisiin himoihin; sillä heidän naispuolensa ovat vaihtaneet luonnollisen yhteyden luonnonvastaiseen;
        1:27 samoin miespuoletkin, luopuen luonnollisesta yhteydestä naispuolen kanssa, ovat kiimoissaan syttyneet toisiinsa ja harjoittaneet, miespuolet miespuolten kanssa, riettautta ja villiintymisestään saaneet itseensä sen palkan, mikä saada piti.
        1:28 Ja niinkuin heille ei kelvannut pitää kiinni Jumalan tuntemisesta, niin Jumala hylkäsi heidät heidän kelvottoman mielensä valtaan, tekemään sopimattomia.
        1:29 He ovat täynnänsä kaikkea vääryyttä, pahuutta, ahneutta, häijyyttä, täynnä kateutta, murhaa, riitaa, petosta, pahanilkisyyttä;
        1:31 vailla ymmärrystä, luotettavuutta, rakkautta ja laupeutta;
        1:32 jotka, vaikka tuntevat Jumalan vanhurskaan säädöksen, että ne, jotka senkaltaisia tekevät, ovat kuoleman ansainneet, eivät ainoastaan itse niitä tee, vaan vieläpä osoittavat hyväksymistä niille, jotka niitä tekevät."
        Edelläolevan perusteella sanon Sinulle, olet valehtelija Sinun herrasi on Saatana! En sinua tuomitse, mutta sinun valheesi tuomitsen.

• sinua!
        vaan pysy totuudessa kirjoitti:

Johan vitsin väänsit. Osaatko lukea vai onko Saatana herrasi. Lueppa allaoleva teksti:
        "Rooom 1:22 viisaita olevansa he ovat tyhmiksi tulleet
        1:23 ja ovat katoamattoman Jumalan kirkkauden muuttaneet katoavaisen ihmisen ja lintujen ja nelijalkaisten ja matelevaisten kuvan kaltaiseksi.
        1:24 Sentähden Jumala on heidät, heidän sydämensä himoissa, hyljännyt saastaisuuteen, häpäisemään itse omat ruumiinsa,
        1:25 nuo, jotka ovat vaihtaneet Jumalan totuuden valheeseen ja kunnioittaneet ja palvelleet luotua enemmän kuin Luojaa, joka on ylistetty iankaikkisesti, amen.
        1:26 Sentähden Jumala on hyljännyt heidät häpeällisiin himoihin; sillä heidän naispuolensa ovat vaihtaneet luonnollisen yhteyden luonnonvastaiseen;
        1:27 samoin miespuoletkin, luopuen luonnollisesta yhteydestä naispuolen kanssa, ovat kiimoissaan syttyneet toisiinsa ja harjoittaneet, miespuolet miespuolten kanssa, riettautta ja villiintymisestään saaneet itseensä sen palkan, mikä saada piti.
        1:28 Ja niinkuin heille ei kelvannut pitää kiinni Jumalan tuntemisesta, niin Jumala hylkäsi heidät heidän kelvottoman mielensä valtaan, tekemään sopimattomia.
        1:29 He ovat täynnänsä kaikkea vääryyttä, pahuutta, ahneutta, häijyyttä, täynnä kateutta, murhaa, riitaa, petosta, pahanilkisyyttä;
        1:31 vailla ymmärrystä, luotettavuutta, rakkautta ja laupeutta;
        1:32 jotka, vaikka tuntevat Jumalan vanhurskaan säädöksen, että ne, jotka senkaltaisia tekevät, ovat kuoleman ansainneet, eivät ainoastaan itse niitä tee, vaan vieläpä osoittavat hyväksymistä niille, jotka niitä tekevät."
        Edelläolevan perusteella sanon Sinulle, olet valehtelija Sinun herrasi on Saatana! En sinua tuomitse, mutta sinun valheesi tuomitsen.

Kun tuossa tekstissä nimen omaan sanotaan että ne ylpistyneet syntiset ovat VAIHTANEET LUONNOLLISEN YHTEYTENSÄ pois, eli ehkä jo naimisissa olevat heterot pettävät puolisoitaan oman sukupuolensa edustajien kanssa. Missään nimessä tuossa ei sanota mitään synnynnäisestä homoseksuaalisuudesta, vaan sinä vain haluat tulkita sen niin, koska sinusta on mukavaa haukkua homoseksuaaleja ja homomyönteisiä kanssakristittyjäsi saatananpalvojiksi.

Tuo on tiedätkös hyvin rumasti tehty.
        :(

• Eli seli seli
        sinua! kirjoitti:

Kun tuossa tekstissä nimen omaan sanotaan että ne ylpistyneet syntiset ovat VAIHTANEET LUONNOLLISEN YHTEYTENSÄ pois, eli ehkä jo naimisissa olevat heterot pettävät puolisoitaan oman sukupuolensa edustajien kanssa. Missään nimessä tuossa ei sanota mitään synnynnäisestä homoseksuaalisuudesta, vaan sinä vain haluat tulkita sen niin, koska sinusta on mukavaa haukkua homoseksuaaleja ja homomyönteisiä kanssakristittyjäsi saatananpalvojiksi.

Tuo on tiedätkös hyvin rumasti tehty.
        :(

Mitä on "luonnollinen yhteys"? Jos sitä lukee kuin piru raamattua niin sille keksii kyllä sata selitystä ja ne kaikki alkaa "eli siis sillä tarkotetaan ja se oli siihen aikaan, nyt ymmärretään ja ollaan niin viisaita niin viisaita".
        Ei Jumala erottele luonnostaan murhaajaaksi syntynyttä toisesta murhaajasta, joka ei ollut luonnostaan murhaaja. Jumalalle murha on murha ja homous on homous! Katsoisit vaikka David Pawsonin ohjelmia Raamatusta, että ymmärtäisit edes vähän tuota kirjaa. Hänen näkemys on muuten äskeisen kaltainen!
        Vanhan testamentin, joka oli monessa asiassa lievempi tuomioiltaan ei sanota "syntyjään homo homoilkoon vaan mutta LUONNOLLISEN YHTEYDEN HOMOT tappakaa kansastanne!
        Jos vanhassa liitossa aviorikos oli synti niin uudessa liitossa jo " Mutta minä sanon teille: jokainen, joka katsoo naista himoiten häntä, on jo sydämessään tehnyt huorin hänen kanssansa."
        Eli jos Mooseksen laissa homous oli kuoleman synti riippumatta olitko syntyjään homo on se uuden liiton puolella kaksin verroin synti!
        En minä tullut kumoamaan lakia vaan täyttämään sen ja totisesti laista ei katoa mitään ennen Jeesuksen tulemista jne.
        Jos uskot Jeesukseen uskot Raamattuun ja päin vastoin.

• sanotaan
        Eli seli seli kirjoitti:

Mitä on "luonnollinen yhteys"? Jos sitä lukee kuin piru raamattua niin sille keksii kyllä sata selitystä ja ne kaikki alkaa "eli siis sillä tarkotetaan ja se oli siihen aikaan, nyt ymmärretään ja ollaan niin viisaita niin viisaita".
        Ei Jumala erottele luonnostaan murhaajaaksi syntynyttä toisesta murhaajasta, joka ei ollut luonnostaan murhaaja. Jumalalle murha on murha ja homous on homous! Katsoisit vaikka David Pawsonin ohjelmia Raamatusta, että ymmärtäisit edes vähän tuota kirjaa. Hänen näkemys on muuten äskeisen kaltainen!
        Vanhan testamentin, joka oli monessa asiassa lievempi tuomioiltaan ei sanota "syntyjään homo homoilkoon vaan mutta LUONNOLLISEN YHTEYDEN HOMOT tappakaa kansastanne!
        Jos vanhassa liitossa aviorikos oli synti niin uudessa liitossa jo " Mutta minä sanon teille: jokainen, joka katsoo naista himoiten häntä, on jo sydämessään tehnyt huorin hänen kanssansa."
        Eli jos Mooseksen laissa homous oli kuoleman synti riippumatta olitko syntyjään homo on se uuden liiton puolella kaksin verroin synti!
        En minä tullut kumoamaan lakia vaan täyttämään sen ja totisesti laista ei katoa mitään ennen Jeesuksen tulemista jne.
        Jos uskot Jeesukseen uskot Raamattuun ja päin vastoin.

"Älä tapa", mutta siellä ei sanota "Älä rakasta jos olet homo".

Rakkaus ja sitoutuminen, ja kiima, ovat täysin eri asioita, ja se on pirumaista Raamatun tulkitsemista jos yrittää väittää että ne muka olisivat sama asia.

• selittelystä
        sanotaan kirjoitti:

Rakkaus ja sitoutuminen, ja kiima, ovat täysin eri asioita, ja se on pirumaista Raamatun tulkitsemista jos yrittää väittää että ne muka olisivat sama asia.

Tämä on malli esimerkki "homokin rakastaa ja turha on väittää etteikö Raamattu käske rakastaa". Tämä on Lurilaisuus palsta ja valitettavasti ludet on jo niin kaukana Raamatusta ja uskosta, että tänään puolustetaan homoja, huomenna pedofiilejä jne. Yritä sinun kanssa nyt selvittää Raamatun lauseita kun kiima ja rakkaus menee sulla sekasin. Toivon Sinun löytävän elävän uskon ja syntyvän uudesti sillä Jeesus lupasi meille Pyhän Hengen, joka opettaa ja neuvoo.
        Lopuksi Sinulle "Jos joku rakastaa minua, niin hän pitää minun sanani, ja minun Isäni rakastaa häntä, ja me tulemme hänen tykönsä ja jäämme hänen tykönsä asumaan.
        Joka ei minua rakasta, se ei pidä minun sanojani"
        Pidätkö Sinä Jeesuksen sanat homo-opillasi? Imatran kirkkoherra, Turun ex-piispa Kantola ja tulevat homopiispat, niissä sulle puolustamista yhdessä saatanan kanssa rittää.

• sinun häpeäsi
        sanotaan kirjoitti:

Rohkeasti taistelet homouden puolesta, sillä Raamatun mukaankin sinulle on kunniallista taistella homojen puolesta.
        Tämän sain Sinulle, uskon että se Herralta:
        Filippiläiskirje 3:18 "Sillä monet, joista usein olen sen teille sanonut ja nyt aivan itkien sanon, vaeltavat Kristuksen ristin vihollisina;
        3:19 heidän loppunsa on kadotus, vatsa on heidän jumalansa, heidän kunnianaan on heidän häpeänsä, ja maallisiin on heidän mielensä."

• uskon toivotuksestasi!
        selittelystä kirjoitti:

Tämä on malli esimerkki "homokin rakastaa ja turha on väittää etteikö Raamattu käske rakastaa". Tämä on Lurilaisuus palsta ja valitettavasti ludet on jo niin kaukana Raamatusta ja uskosta, että tänään puolustetaan homoja, huomenna pedofiilejä jne. Yritä sinun kanssa nyt selvittää Raamatun lauseita kun kiima ja rakkaus menee sulla sekasin. Toivon Sinun löytävän elävän uskon ja syntyvän uudesti sillä Jeesus lupasi meille Pyhän Hengen, joka opettaa ja neuvoo.
        Lopuksi Sinulle "Jos joku rakastaa minua, niin hän pitää minun sanani, ja minun Isäni rakastaa häntä, ja me tulemme hänen tykönsä ja jäämme hänen tykönsä asumaan.
        Joka ei minua rakasta, se ei pidä minun sanojani"
        Pidätkö Sinä Jeesuksen sanat homo-opillasi? Imatran kirkkoherra, Turun ex-piispa Kantola ja tulevat homopiispat, niissä sulle puolustamista yhdessä saatanan kanssa rittää.

Eräs ajattelemisen arvoinen Raamatunkohta on myös se, missä puhutaan roskasta uskonsisaren silmässä. Sitäkin on hyvä miettiä välillä.

• kuumuus,on heijä palkkans.

• johonkin

trendibaariin aamuyöllä, niin näet heteroja jotka hinkuttaa itseään toisiin saman sukupuolen heteroihin. HE luopuvat luonnollisesta seksuaalisuudestaan humalaisessa kiimassaan, kun taas oikea homoseksuaalisuus ja biseksuaalisuus toteutuu rakastumisessa ja parisuhteessa niinkuin.

• aika?

Minuakin kiinnostaisi, mikä tuo palkka on ja missä se viipyy. Sillä homoseksuaalitkin vain elää porskuttavat vuodesta toiseen. Ei kiviä taivaalta, ei salamia. Luulisi, että homoja vihaavalle jumalalle ei olisi kuin hanskan luikaus pyyhkäistä moiset tiehensä. Mutta ei. Homoseksuaaleilla on kohtalaisen hyvät oltavat, lukuunottamatta joitakin primitiivisiä valtioita, joissa jumala on vielä vihantäytteisempi. Pistää kysymään, josko kaikkivaltias onkin vain pronssikautisten punaniskojen alter-ego.

• lue Raamattua

ylinpänä auktoriteettina, tunnustuskirjat ja Luherin opetukset ovat auktoriteetti!

• vastustavat

papit ilmeisesti kateellisina kuvittelevat että homojen avioliitot olisivat kiimaisempia kuin heidän omansa!

Reps! xDDDDD

• löytö tuo

sinun ajatuksesi.
        ihanko ylpeä itsenäinen ajatuksesi?

• ei tarvitse epäillä

Jumalahan selvittää tässä elämässämme parasta aikaa meidän ihmisten loppusijoituspaikkaa.
      Kaikkien pahojen tulee tulla esille , kuten hyvienkin.
      Kummatkin saavat palkkaansa jo tässä ajassamme , mutta kunnollisen palkan aikamme päätyttyä.

Kannattaa siis keskittyä itseensä enemmän kun muiden synteihin.
      Aivan jokainen joutuu vastuuseen itsestään.
      Huom. Itsestään.

Selvää on se, että synti on iljettävää ja siinäkin on palkkaa synnin kantajalle.Hänen syntejään ei hyväksytä vaan niitä inhotaan.

• syntiä

ei inhota. Esim Jeesuksen aikana julkisia teloituksia ei välttämättä vastustettu, ja Samarialaisia sorrettiin täysin häikäilemättömästi. Jumala tietysti suree kaikkea syntiä, mutta ei ihmiset.

• E-.

Jumala on nimittäin kaikkitietävä ja tietää jo edeltä kaikkien loppusijoituspaikat ilman että niitä enää tarvitsee selvitellä.

Jumalan ennakoivan kaikkitietävyyden kieltäminen voi tuoda sinulle suuren pettymyksen ahnaasti kieli pitkällä odottamanasi palkanmaksupäivänä.

• sinulle yllätyksiä
        E-. kirjoitti:

Jumala on nimittäin kaikkitietävä ja tietää jo edeltä kaikkien loppusijoituspaikat ilman että niitä enää tarvitsee selvitellä.

Jumalan ennakoivan kaikkitietävyyden kieltäminen voi tuoda sinulle suuren pettymyksen ahnaasti kieli pitkällä odottamanasi palkanmaksupäivänä.

Kyllä Raamattu antaa ymmärtää, että ihminen itse valitsee hyvän tai pahan.
        Myös vastaa siitä valinnastaan.

Anteeksi saaminen ja antaminen on ihmisille tapa löytää armo joka tuli Jeesuksen selvityksenä meille selville.

Ehkä olet erehtynyt siis asioista.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5660
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      22
      2477
    3. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      269
      1822
    4. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      114
      1717
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      94
      1556
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      25
      1484
    7. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      12
      1301
    8. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      336
      1270
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      344
      1261
    10. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      37
      1255
    Aihe