En tiedä mikä teihin nörtteihin tehoaisi. Kokeillaan kiroilua. Taas kerran päivititte täysin testaamattoman päivityksen ja ei tämäkään poikennut aikaisemmista päivityksistä mitenkään. Joka PERKELEEN päivityksen jälkeen on ongelmia! Onko arvon ylläpito kuullut että suomalaisissa aakkosissa on esiintyvät kirjaimet Å, Ä ja Ö?
Toivon tähän viestin vastauksia nimimerkeiltä joiden nimimissä nämä käsittämättömät merkit ovat ja profiili ei toimi. Auttaisko se jos saataisiin sellainen lista jonka ylläpidon nörtit noteeraisivat?
PERKELEEN YLLÄPITO!
5
395
Vastaukset
Olen samaa mieltä,kun PrätkäPappa!Suomalaisiin aakkosiin kuuluu...Ä.Ö.Å.....!!!
Nicit pitää toimia meilläkin,niin kuin muillakin joilla,on Galleriassa profiilit!!
Kerätään vain lista!!Olen samaa,mieltä!!Nicciäni en vaihda!!Vai,eikö siellä,ole osaavaa "henkilökuntaa"....Onko liian vaikeaa?? Päivittää meidätkin!!Kiitos Paljon Ylläpidolle,jos korjaatte ONGELMAN PIAN...!!!- korjattua,,,,
Service Temporarily Unavailable
The server is temporarily unable to service your request due to maintenance downtime or capacity problems. Please try again later.
Additionally, a 503 Service Temporarily Unavailable error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.
Apache/2.2.8 Server at galleria.suomi24.fi Port 80
- vihreämamba.n
En myöskään vaihda nicciäni, en! *pysyy lujana*
Ja toivoisin ylläpidolta meidän kaikkien ä:llisten, ö:llisten ja å:llisten niccien omistajille vastausta että missä mennään ongelman suhteen ja koska kenties ongelma poistuu, että pääsemme mekin tutustumaan omaan galleria-sivustoomme ja käyttämään sitä! Jokainen aloittaa uuden ketjun ääkkösten toimimattomuudesta. No eipä hätää ylläpito on arvokkaasti ilmoittanut että nikkiä ei tarvitse vaihtaa. He kuulemma korjaavat ääkkösongelman kunhan kiireiltään joutavat. Mahtaako toi tarkoittaa että vappuna 09 on saatu Å toimimaan?
- vihreämamba.n
Hei haloo ylläpit0!!!
Koska me saadaan niccimme käyttöön??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577360Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393634Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3742019Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651826- 861489
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631267Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164