Eipä ole alkoholi päätä sekoittamassa tänäänkään,muuten vaan keikun täällä tähän aikaan,kun ei ole aamulla töihin lähtöä:)
Hyvää isänpäivää!t pörri
Sunnuntai 9.11.08
9
401
Vastaukset
- Cet!
Raittiina.
- åpoi
oo viinakset sotkimassa minunkaan päätä, kakkua ja kahavia oon tässä litistelly hyvällä mielellä ku tietää että net pysyy myös sisällä.
eikä tärrää käsi- Oolofi
Mutta ei oo rapulaakaan. En eilen dokannu kovin paljon.
- Eeva-Leena
päivä kerrallaan eteenpäin. Eilen täyttyi 8 kk raittiutta täyteen ja sisukkaasti jatkan taistelua eteenpäin.
hieno saavutus tuo 8 kuukautta,onnittelut siitä sinulle.Jos nyt tuolla taistelulla tarkoitat juomattomana olemisen jatkumista,niin eikö vaan ole jo huomattavasti helpompi olla esim.vaikkapa viikonlopulla juomatta kuin silloin raittiuden ensimmäisinä kuukausina.
Jotenkin olen viesteistäsi huomannutkin,että olet jo oppinut nauttimaankin raittiina vietetyistä päivistä.
Mulla itselläni ne alkukuukaudet olivat välillä sellaista mietiskelyä että jatkanko vaiko en raittiina oloa,onneksi jatkoin.Sit vaan useampien kuukausien kuluttua huomasin että juomishimoni oli kokonaan hävinnyt.
Nykyisin vaan joskus mietiskelen sitä kuinka hölmöä touhua koko juomiseni olikaan,enkä tunne mitään kaipuuta entisenlaiseen elämään.
Tsemppiä vaan sinullekkin.t pörri
Ja kahavia ilman krapulaa, raittiina tänäänkin.
nyt syömään isänpäivän kunniaksi. Vesilinja tänään.
- Waldemar W
Raittiina myös.
- Oskari2
on parempi olla.
Hyvää loppupäivää Sinullekkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564890Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202265- 1031444
- 891374
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231356Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1351165Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681085Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi266993- 72967
Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75965