firmassa on yt-neuvottelut käynnissä.saako työnantaja pitää osa-aikaiset töissä ja lomauttaa kokopäiväisiä niinkuin meidän firmassa tunnutaan tekevän ?
YT-Neuvottelut ja osa-aikaiset
4
1458
Vastaukset
- vtu.........
jep, sama täällä määräaikaiset jäi , vakituiset pihalle.
- Siitä
Tuo, että määräaikaisia ei lomauteta, johtuu ihan laista. Jos määräaikainen ei toimi jonkun vakituisen sijaisena, niin lain mukaan määräaikaisella sopimuksella olevaa ei voi lomauttaa kesken määräaikaisen sopimuksen.
- näin meillä
Siitä kirjoitti:
Tuo, että määräaikaisia ei lomauteta, johtuu ihan laista. Jos määräaikainen ei toimi jonkun vakituisen sijaisena, niin lain mukaan määräaikaisella sopimuksella olevaa ei voi lomauttaa kesken määräaikaisen sopimuksen.
tarkoitan 4:n tunnin miehiä jotka tekee pari päivää viikossa ja sopimus toistaiseksi
- kyyninen
näin meillä kirjoitti:
tarkoitan 4:n tunnin miehiä jotka tekee pari päivää viikossa ja sopimus toistaiseksi
Eiköhän firma itse saa miettiä ketkä se pistää pihalle ja ketkä ei. Kahvipöytien keskusteluissa tuntuu olevan monenlaista besserwisseriä, joiden mielestä kaikki muut joutaa firmasta pihalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911254Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 48824
- 70820
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50695- 33672
- 60659
- 52637
- 50625