Mitä ihmettä tarkoittaa jos keuhkoissa on rasvaa?? Kuulostaa niin omituiseltakin jo. Onko kellään kokemuksia/tietoa?
Rasvaa keuhkoissa?
4
2132
Vastaukset
- rasvaa??
millä vit**** sä rasvaa saat keuhkoihin ?
- ihmettelen itsekin
Sanopas se, mutta niin lääkäri sanoi.
- Anonyymi
En oo kyl kuullu rasvasta,mut kait mahdollista,kertyyhä muidenki sisäelinten ympärille..Ihmettelin tuttu joutu sairaalaan hänellä oli joku keuhkosairaus n...?? Hänen keuhkoissa oli hiiva,pumppasivat kortisoonia hiton isooi annoksii.Hän menehtyi nuorena...kuoli sille reissulle. Itsellä monta keuhkokuumetta,lapsesta saakka keuhkot praganneet, sain tosi nuorena pleurax paksuuntuman alas,oisko pussiin .Sairastuin vakavaan astmaan työssä .Vaik oireet vauvasta rasit.astma,pumppaan monta suihketta,yskä ikuinen mietin jos suuhun saa hiivan miksri keuhkoo..se kimelmöi sattuu tuolla,yskii koko ajan.Veltto,väsynyt... Keuhkot niissä hattiwatit ne tuhoutuu joskus..pitäs kasvaa takas??..Sanoi joku viisaas lääk.kuntoutuksessa.
- Anonyymi
Minulle on myös sanottu että keuhkoissa on rasvakertymiä, kun kävin keuhkoröntgenissä. Asialle ei tehty sen jälkeen mitään.
https://yle.fi/aihe/artikkeli/2011/10/04/rasvakertymat-keuhkokuvassa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911274Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 48844
- 70840
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647