Oon jotain vuoden verran somettanu itseeni ja se tuntuu tosi ihanalta. Teen sitä joskus montaki kertaa päivässä.Mun on jo jonkun aikaa alkanu tehdä mieli ihan oikeeta munaa sisääni. Kuinka vanhana sitä voi tehdä. Ei mulla oo vielä karvoi, eikä menkkojakaa ollu, pimppa kyllä kostuu kovasti ja tuntuu hyvältä kun sitä sormetetaa.
Milloin ekan kerran?
10
1755
Vastaukset
- älä kiirehdi
Se oma sormi tuntuu parhaalta. Älä turhaan siitä munasta haaveile tossa iässä. Ei sitä kannata vielä tehdä. Odota nyt vähintään 7 tai 8 vuotta. Siihen saakka nauti täysillä omasta sormestasi!
- harrastamaan
seksi elämää ja tulisit raskaaksi niin mitä mieltä olet että sillon sun sisällä alkaa kasvamaan ihmisen elämän alku? ja en usko että tässä kohtaa sun elämäntilanne ja voimavarat riittäisvauvan kasvattamiseen.
mun mielestä sillon voi aloittaa seksin harrastamisen, kun ei periaattessa haittaisi vaikka hedelmöittyminen tapahtuisi.Vaikka nykyäänhän on hyvät ehkäisykeinot mutta silti.- etkö lukenu
alkuperäistä viestiä? Tytöllä ei ole tullu menkat viel. Olettaisin että silloin on suht mahdotonta tulla raskaaksikaan.
Ei sillä että kannattaisin ykstoistavuotiaan seksielämää tai mitään mut ajattele nyt ennen ku kirjootat
- provo....
ja ellei ole niin tyttökulta: odota, odota ja odota vielä monta vuotta
- ...
yhdyntään sinulla ei ole mikään kiire ja ne jotka sinua haluaisivat panna olisivat lapsiin sekaantujia. nauti kuule vain omasta olostasi ja itsestäsi yksin. seksiä ehdit harrastamaan vaikka koko loppuelämäsi kunhan aikuiseksi kasvat. nauti lapsuudestasi kun vielä olet noin nuori ja odota ekaa kertaa ainakin 6-7 vuotta.
- rrr
moi oon 15 ja oon kans neitsyt voisiks joskus panna mua :D ja oon iha normaali ei tartte pelätä ku mäki haluisin menettää neitsyyteni:P ota nopeesti yhteyttä ni pääsen näyttää mun kuvan sulle ja sä mulle:) ootan innolla!!!:)
- yuyuyu
The_Exciter kirjoitti:
Terveisin raksamies45v? :'DDDDDDDDD
Hyvin sanottu xDD haha
- rrrrrrrr
The_Exciter kirjoitti:
Terveisin raksamies45v? :'DDDDDDDDD
eiku oon oikeesti 15 täytän 23 päivä 16??:D mut oikeesti haluisin tutustuuu suhu:P
- ....bear sä silti oot.
rrrrrrrr kirjoitti:
eiku oon oikeesti 15 täytän 23 päivä 16??:D mut oikeesti haluisin tutustuuu suhu:P
.....voi ruveta vittu jyystää jotai 11 vuotiait jumalauta, järki käteen tai mulkku..... tai JOTAIN muuta kuin se tyttö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577360Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393634Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3742019Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651826- 861489
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631267Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164