mikä on niiden sosiaaliturva. Seura ei maksa eläkettä vaan teet työtä viimeiseen hengen vetoon. Jos lähdet pois niin ainoa turva on rikkaat sukulaiset. Beetelistä lähdet taskut tyhjänä. Voit vain turvautua yhteiskunnan ja meidän muiden kustantamaan sosiaalietuuksiin tai kelaan. Sama koskee myös tienraivaajia nekin käy toisten pussille.
Sääliksi käy
4
334
Vastaukset
- huomioita tehnyt
Suuri osa onkin heistä katkeria, varsinkin eläkeikää lähestyvät. Eivät tajua ulkopuolisesta maailmasta mitään, tuomitsevat ja kadehtivat muista. Koulutuksesta, urasta, lapsista. Suosittelisin beeteliä nuorille, jotka sitten lähtevät kolmikymppisinä toteuttamaan omaa elämää. Silloin ymmärtävät mysö muita. Säälin niitä perheellisiä jotka joutuvat näiden keskiikäisten katkeroituneiden tosi elämästä vieraantuneiden ihmistenkäsittelyyn ja tuomion alle.
- Maksetaan
Espanjan korkein oikeus on linjannut, että Vartiotorni-seuran on maksettava eläkettä eläköityneille Betel-työntekijöille. Seura yritti viimeiseen asti välttää vastuunsa.
Asiasta on raportoinut veljesseura.org > uutisia - kukaan välitä
Maksetaan kirjoitti:
Espanjan korkein oikeus on linjannut, että Vartiotorni-seuran on maksettava eläkettä eläköityneille Betel-työntekijöille. Seura yritti viimeiseen asti välttää vastuunsa.
Asiasta on raportoinut veljesseura.org > uutisiane on säälittäviä orjia. Tekevät mitä pomot käskee. Eivät välitä omasta tulevaisuudestaan.
kukaan välitä kirjoitti:
ne on säälittäviä orjia. Tekevät mitä pomot käskee. Eivät välitä omasta tulevaisuudestaan.
Maksetaanko Suomessa Beetelin työntekijöille eläkettä? Siis JT-järjestö??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552715
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792178
- 951996
- 541906
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291349