EU:lla ei pitäisi olla sisäisiä rajoja.
Ei pitäisi, mutta kun on.
Esimerkiksi tuo Ruotsin ja Itävallan erillislupa nuuskaamisesta.
Nehän saivat sen, kun eivät muuten olisi liittyneet EU:niin.
Suomi, vaikka meillä nuskattiin lähes yhtä paljon kuin Ruotsissa, ei sitä vaatinut ja siksi tuon vaarallisen tavan kielto tuli voimaan.
Käyttö ei lakannut ja käyttäjät käyvät salaa hakemassa nuuskansa Ruotsista.
Muutamat toivat sitä myös samalla kaverilleen ja kun siitä näytti tulevan vähän korvaustakin, niin toivat uudelleen ja niin syntyi laiton organisaatio.
Nyt asiaa puidaan oikeudessa ja vaaditaan kavereille jopa 2v vankeutta.
Huvittavaako?
Kyllä, sillä asia, mikä Tornionjoen länsirannalla on sallittua, on itärannalla vankilatuomion veroista.
Onko nuuskaaminen vaarallista?
Kyllä kai, mutta ruotsalainen nuuskaaja elää kuitenkin keskimäärin lähes 10v vanhemmaksi, kuin suomalainen röökaaja.
Yhtenäinen Eurooppa on ihan Ha Ha Haa, ainakin näiltä osin.
Yhtenäinen EU huvittaa
6
230
Vastaukset
- itkettää!
Vaikkapa eläinten suojelu.
Välimeren maissa elukoiden käsittely on lähinnä rääkkäystä.
Huippuna espanjalaisten harrastama härkien söhiminen. Ktsokaa!
Ylipäätään suhtautuminen direktiiveihin
Latinot ja kreikkalaiset ilmoittava avoimesti piittaavansa niistä silloin kun se on heidän etunsa mukaista tai muuten huvittaa.
Meikäläiset törpöt ovat kääntäneet neukkulan nöyristelyn suuntaa ja nyt yrittävät ennakoida mikä saattaisi miellyttää niitä muutamaa sataa hyväntahtoista hölmöä jotka järkevän tekemisen puutteessa miettivät älyttömyyksiä.
Uusista EU-maista en osaa sanoa mitään mutta kuvittelisin suunnittelutalouden vuosikymmenten kehittäneen heillä luovaa ajattelua ja harkitsevaa suhtautumista määräyksiin ( = niiden kiertämiseen ). - Maalaismies*
Nyt sen näkee ellei aikaisemmin ole havainnut, kuinka suunnittelematonta EU-politiikka on niin talouden kuin puolustuksen, kaiken suhteen. Kun kriisi yllätti, johtajat lehahtivat eri suuntiin kuin lintuparvi.
Ranskan pressa lensi Englannin pääministerin kanssa Jenkkeihin tapaamaan Bushia. Amerikastako apu EU:n ongelmiin? Englanti ei edes kuulu EMUun. Voi vain kuvitella arabien vinoa hymyä, kun Britannian pääministeri saapuu sinne kerjuuvisiitille. Islanti, joka ei kuulu mihinkään EU:ssa sai äkkiä tukea, Vanhanen kipaisi ensimmäistä kertaa puhuttelemaan virkaveljeään Venäjälle nyt kun kaikilla suttaa.
Onnettomuus yhdistää... Heh! - van Haakka
Nythän on mm. huomattu, että Kreikassa on saatu Eu-tukea tupakanviljelyyn suuremmalta alalta kuin Kreikan pinta-ala.
- Maalaismies*
EU:n piti varmistaa ettei 90-luvun tapaista taantumaa enää meille tulisi ja ettei meidän yksin tarvitsisi siitä selvitä. Entäpä nyt, kun koko EU on syvässä taantumassa ja kriisissä?
Jostakin syystä inflaatiokin on meillä syvempi kuin muissa Euroopan maissa. Puuttuu vain, että Natokin vielä "varmistaisi" turvallisuuttamme.
Omin avuin on taas kerran pinnisteltävä laman kanssa. - TT.K
Se että näin on asiat, johtuu vain ihmisten omasta haluttomuudsta ottaa kantaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1023539
- 623197
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342694- 812479
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422134- 962096
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501742Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221720- 121706