Tähtitaivaalla voi siis nähdä Tauridien meteoriittiparven, mikäli ilma on kirkas..
http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/40874-katseet-taivaalle-tallainen-valoilmio-voi-nakya-yolla
tähdenlentoja
11
7047
Vastaukset
- Sammoo Mielt.
Jeeeee!!! Nyt silmät tarkkana! Katse taivaalle
- nninn
hitsi ku en tiiä muista tärhtimerkkejä ku otavan ja mikäs leija se yks on. minkälainen on kaksonen?
- ei mikään syysmasis
elämä on yhtä masennusta, kaikki hauska on heti ohimenevää. elämä on kurjuutta ja kaikki on perseestä vaikka kuinka keväällä paistaski aurinko ja linnut piipittää puissa. neki kuolee! ompa tosi vitun ilosta tämä elämä, mennään kattoon meteoriitteja parvekkeelta että ees jotaki iloa on. tulis ennemmin ufo ja nappais!
- finnnautti
nninn kirjoitti:
hitsi ku en tiiä muista tärhtimerkkejä ku otavan ja mikäs leija se yks on. minkälainen on kaksonen?
Kaksoset on siitä Otavasta suoraan kauhan suunnassa eteenpäin noin kaksi Otavan mittaa.
Täällä Lapissa muuten kirkastuu taivas puolen yön maissa.
- diudio
ainaki yks yö kaverin kans käveltiin minun kotiin ku koko maailma ois muuttunu hetkeksi päiväkis, tai ainaki yhtä kirkasta tuli hetkeksi ku päivällä. liekkö nuita samoja juttuja :) vähän pelästy kyllä!
Nyt pitäisi olla sellainen kiikari jolla näkisi pilvien läpi...;)
- ku oli ulkona röökillä
eksyin kännisssä ulos
- hevon pee
34piåwäpiåä åääe
- että sillai
Saatanasti!
- aurinko.
juu
- fiuu
mikä kumma.. 20-30 planeettaryhmää
tonne oikea itä kuu-suuntaan
sieltä niitä katsotaan myös..
he tietävät, miten tietää
29-30.. sieltä peräisin.. lentokiviä
useaan suuntaan
ja henkilöryhmiä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 672801
- 462554
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4312217- 792128
- 951956
- 321692
- 121526
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171477Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?261283Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil181165