Martti Gröndahl,nimimerkillä lauleskeli 1968 Karhulan seuratalo Sammolla iskelmälaulukisoissa toiseksi tullut,tosin taidoiltaan paras rosoposkinen,kilpailija!
Jori pätkä oli kolmas, tosin liian vahvat Karvahatusta ja omasta pullosta luetut nuotit liuottivat sanat ja taidon(minä itte)!!
Nykyään soittelen hengellistä soitantaa, Googlesta löytyypi, meripäivät 2005 torisoittaja, nimellä minun suuri vaatimattomuuteni!
T.Kansa voitti!!
Olis kiva tietää onkohan Martti G enää olemassa!?
Laulellut eri orkestereiden mukana ihka oikealla nimelläkin,olikohan peräti H Rosendahlinkin mukana,mulle on kerrottu "mutu" tietona!!
M.Gröndahl ,jori.p Sammolla 1968 kisat
9
2236
Vastaukset
- Entinen Kymenlaaksolainen
Tietääkseni Martti Gröndahl on menehtynyt sairauteen en muista ihan tarkkaan milloin mutta muutama vuosi sitten.
- jori p
MOIKKA JA KIITTI,ASIA SELVÄ!
- Simbul
Martti oli laulunopettajani ja menehtyi saurauskohtaukseen alkuvuonna 2003.
- sauraustappaa
sauraus on paha tauti kyllä.
näitä saurauskohtauksia harvoin kukaan saa, mutta voi niihin kai sitten menehtyäkin.
onneksi en ole itse saurastunut.- Anonyymi
Idioottimainen vastaus.
- Anonyymi
mahtoiko olla rosoposkinen vai rusoposkinen?
- Anonyymi
MARTTI GRÖNDAHL ON KUOLLUT 2002-2003. KUOLI VIINAAN. OLI ENNEN SITÄ OLLUT JUOMATTA MUUTAMIA VUOSIA. HÄN YRITTI TEHDÄ MINUSTA TANGOKUNINKAAN. MINUA EI KIINNOSTANUT PARRASVALOT.
- Anonyymi
Olimme koulussa samalla luokalla, oli koulukiusattu, mutta ihana poika😍
- Anonyymi
lappalaiset ja saamelaiset painukaa takaisin lappiin tai kokonaam pois suomesta ja kouvolasta
ihmispaskaläjät
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901201Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70800
- 48794
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53740- 60649
- 33642
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48642- 52607
- 50595