Ei hyvin mee, tuumas työkaveri aamulla. Huoh... tällä kamulla ei mene hyvin oikein koskaan. Pera Perusvalittajalla on aina joku vähän huonosti. Mitä itse vaatisit elämältäsi, että voisit tuumata että hyvin menee?
Hyvän elämän määritelmä
11
372
Vastaukset
- ja toimiva
parisuhde niin sit menis jo ok. Jos vielä pari muksua ja työ niin tarttiskohan sitä muuta?
tai sit joka päivä. Oikeestaan kaikki on kohdallaan, mut asiat vois olla vielä paremminki. Se nimittäin onnellisuus riippuu aamusta. Jos on pirtee ja muutenki hommat on sujunu niiku pitää niin kyllä mie oon sillon onnellinen ja mulla on hyvä elämä...
Sunnuntaina se on vähän vaikee hakee se onnellisuus fiilis pää pöntössä, mut sit siitä se lähtee...
Itte asiassa kun on jotain tekemistä jossa on hyvä ja sit saa purettuu sen ylimääräsen tarmon johonki liikuntaan niin sillon asiat on mallillaan =)
Mut pitääpä lähtee parantelemaan arvosanoja ja tänä iltana pitää sit käydä moikkaamassa kavereita...- white_peony
se on sulla mielialasta kiinni?
- koskaan.....
Aina voisi olla paremmin.
Muutos lähtee tyytymättömyydstä.
Tyytyväinen jää lepäämään laakereillaan.- white_peony
Musta voi olla elämäänsä tosi tyytyväinen, mutta silti haluta kehittää itseään ihmisenä tai työssään.
- mulla on hyvä
elämä. Vielä kun sen muistais aina.
- on yhtä kärsimystä
tuskaa ja valitusta. Oon yksinäinen, väliaikaisella työkyvyttömyyseläkkeellä jne. Jos sais edes terveyden takaisin.
Aianakin sen verran rahaa ettei tarvitsisi miettiä koko ajan mihin sitä käyttää, se ainakin olisi hyvä alku.
Jos koko ajan menee hyvin niin alkaa etsiä ongelmia, löydetyt ongelmat tuntuvat silloin isoilta vaikka olisivat kuinka pieniä.
Toisaalta kun odottaa pahinta ei voi kuin yllättyä positiivisesti.- tavoitteena
Saisipa itselleen seesteisen olon ja mielenrauhan.
- dayum
olisikin kerrakseen.
- pitäis olla
rahaa millä mällätä, iso talo, farmariauto, koira, muksuja ja nainen että ei enää olis elämässä mitään tavoiteltavaa.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564890Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202265- 1031444
- 891374
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231356Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1351165Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681085Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi266993- 72967
Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75965